יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:45

רוני לוי: יהיה בסדר גם אם אנוח כמה חודשים

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם המאמן שעוזב את אוניראה הרומנית. אריק שיבק: "אחרי ההפסד לאיטליה הכל מתחיל מהתחלה"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אלי טביב: "יש לנו קאדר שחקנים טוב יותר ממכבי תל אביב"
הערב בתוכנית הספורט עסקנו במשחקה של הפועל תל אביב מול רד בול זלצבורג האוסטרית במשחק הראשון של פלייאוף ליגת האלופות. האדומים הגיעו לאוסטריה וערכו את האימון המסכם שלהם באצטדיון בו יערך המשחק הערב בשעה 21:45.

אלופת המדינה רוצה לעבור את המשחק מול מקבילתה האוסטרית בשלום ולהעביר את ההכרעה לשבוע הבא בבלומפילד. ניצחון בסיכום שני המפגשים יעניק לקבוצה את הכרטיס הנכסף לשלב הבתים של הצ'מפיונס.

הבעלים אלי טביב התייחס ליריבה האוסטרית: "יהיה משחק קשה מול קבוצה מאוד טובה, אבל גם לנו יש קבוצה טובה. אנחנו עדיין לא בכושר כמו בעונה שעברה, כי עדיין לא התחלנו את הליגה. יש מספר שחקנים שלא בשיא כושרם, אבל אני מקווה שבמשחק הקרוב מזג האוויר הטוב ייתן לשחקנים מספיק כח לרוץ כי בארץ מאוד קשה לשחק, בגלל מזג האוויר, אבל כולנו אופטימים, כולנו מחייכים ואני מקווה שאחרי המשחק גם נחייך".

אלי טביב (רועי גלדסטון)
אלי טביב. "יש לנו קאדר טוב יותר ממכבי תל אביב" (רועי גלדסטון)
 

"לקחתי בחשבון מה יקרה אם לא נעלה. כשיש לך אתגר מסויים ואתה רוצה לשחק בליגת האלופות, אז אתה לוקח סיכונים ולקחנו את הכל בחשבון. חלילה אם לא נעלה, ואני לא רוצה לחשוב על זה, אנחנו נמשיך בדרך שלנו, כי בל נשכח שיש גם את משחקי הליגה, שזה גם חשוב. בגדול, אם שואלים אותי, להגיע לצ'מפיונס יותר חשוב לי כרגע מאשר הליגה".

טביב דיבר גם על ההשוואה בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב: "אני חושב שלנו יש קאדר הרבה יותר טוב ממכבי. אם אתה מסתכל אחד-על-אחד, יש לנו קאדר שחקנים מצויין, יותר טוב ממכבי ת"א וממכבי חיפה".

"להחזיק סגל שחקנים כזה, להביא את בן סהר בסכום לא מבוטל, להשאיר את אניימה שהוא שוער נבחרת ניגריה, שכטר ו-ורמוט שהם שחקני נבחרת, דגלאס דה סילבה שעוד לא היה בלם כזה בארץ. יש לנו קאדר שחקנים מעולה, שאני לא חושב שאי פעם היה להפועל קאדר כזה מצויין".

אלי גוטמן ובן סהר באוסטריה. להעביר את ההכרעה הביתה (רועי גלדסטון)
אלי גוטמן ובן סהר באוסטריה. להעביר את ההכרעה הביתה (רועי גלדסטון)
 

לאחר מכן דיברנו עם רועי גלדסטון, כתב ONE לענייני הפועל תל אביב, שסיפר על האווירה בקבוצה לקראת המשחק. ראש דסק עולם במדור הספורט של 'מעריב', יעקב זיו, ניתח את הצד של האוסטרים.

שוחחנו גם עם ליאור טימור, שליח ONE לצרפת, בקשר למשחקה מחר של מכבי תל אביב מול פאריס סן-ז'רמן בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. התבשרנו כי הבעלים של מכבי, מיץ' גולדהאר, יצפה במשחק של הצהובים וכי הצרפתים לא מתרגשים ממנו.

שחקני מכבי ת&qout;א באימון. מתכוננים לקראת פאריס (האתר הרשמי של מכבי ת&qout;א)
שחקני מכבי ת"א באימון. מתכוננים לקראת פאריס (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
 

אריק שיבק: "עכשיו הכל מתחיל מהתחלה, נגיע מוכנים ללטביה"
נבחרת הכדורסל של ישראל נוצחה אתמול בידי נבחרת איטליה 81:76 במוקדמות אליפות אירופה והאכזבה אצל הכחולים לבנה גדולה. ניתחנו את משחקה של הנבחרת ובדקנו עד כמה הפסד כזה ישפיע על הסיכויים להעפיל והאם יכולים השחקנים להתאושש מהאכזבה הגדולה.

המאמן אריק שיבק דיבר על ההפסד: "בקמפיין כזה יכול להיות שהפסד כזה סותם את הגולל. אנחנו צריכים להתחיל את הכל מהתחלה. בסוג כזה של משחקים לעייפות יש משמעות אבל אני לא חושב שזה היה הגורם להפסד. מהרגע הראשון איטליה התחילה טוב ולקחתי פסק זמן בפיגור 8:0. הגענו כבר לשוויון אך בכל פעם הם קלעו באחוזים טובים וברחו. הנבחרת שלנו שיחקה פחות טוב וקלעה באחוזי קליעה פחות טובים. איטליה נבחרת טובה אך לא מהאריות של אירופה".

שיבק (שי לוי)
אריק שיבק. "איטליה היתה יותר טובה מאיתנו" (שי לוי)
 

שיבק דיבר על דיוויד בלות'נטאל וגיא פניני שלא סיפקו את הסחורה מול איטליה: "הזריקות של דיוויד לא נכנסו אבל אנחנו מרוצים ממנו בהיבט הקבוצתי. אם מסתכלים על ממוצע הנקודות של הנבחרת אנחנו ב-80 ומעלה וזה טוב. קבוצות מכירות את בלות'נטאל ומפעילות עליו יותר לחץ. גם גיא פניני לא היה מספיק טוב".

"מה שקרה נגד פינלנד שונה ממה שקרה אתמול מול איטליה. מול פינלנד באנו יהירים. האיטלקים היו יותר טובים מאיתנו. ניסינו לשנות הגנות וזה לא עזר. היום נתתי יום חופש ונירגע לקראת המשחק. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים ליום שני בלטביה", סיכם שיבק.

בלות´נטאל (שי לוי)
דיוויד בלות´נטאל מול איטליה. שיבק: "הזריקות שלו לא נכנסו"(שי לוי)
 

גם דורון ג'מצ'י התייחס להפסד: "למרות שהפסדנו בבית, איטליה לא נבחרת גדולה. לא היינו טובים בהגנה אבל איטליה לא היתה אמורה לנצח אותנו. ישראל לא הפסידה בבית משנת 2002. מאיטליה נשאר רק השם. אנחנו כבר מתחילים להסתכל על הבתים האחרים בגלל הסיכוי לעלות מהמקום השני. המשחק בלטביה יהיה קריטי.

דקל קינן: "חיכיתי 25 שנה לשחק בפרמייר ליג"
דיברנו עם הבלם דקל קינן, שהצטרף רשמית לבלקפול והתייחס להתאקלמות שלו באנגליה: "היתה הרבה בירוקרטיה אבל סוף טוב הכל טוב. נסעתי למחנה אימונים בבריטניה אך שלחו אותי להשלים את תהליך קבלת הוויזה. זה לקח שבועיים-שלושה אך בסוף חתמתי. חיכיתי 25 שנה לשחק בפרמייר ליג אז עוד שבועיים זה כלום. לא יודע אם אשחק בשבת מול ארסנל. לא שיחקתי יותר מדי משחקי הכנה. לוקח זמן ולאט לאט אקבל את הדקות שלי".

דקל קינן (דרור עינב)
דקל קינן. "חיכיתי 25 שנה לשחק בפרמייר ליג" (דרור עינב)
 

"עשיתי בקיץ מחנה אימונים ובארץ עשיתי אימונים אישיים עם הנוער של מכבי חיפה. אני בכושר גופני טוב והייתי עם הנבחרת בשבוע שעבר. הבנתי מהמאמן של בלקפול שהסקאוטים היו מרוצים ממני. דיברתי איתו והוא בדק אם אני מתאים מבחינה חברתית", אמר קינן.

רוני לוי: "גם אם אנוח חודשיים-שלושה זה בסדר"
שוחחנו גם עם המאמן רוני לוי, שיעזוב את אוניראה הרומנית לאחר המשחקים מול היידוק ספליט באירופה: "הגענו לספליט ונפגשתי עם ננאד פראלייה. היתה כאן קבוצה נהדרת. התחילו בעיות כלכליות והשחקנים לא קיבלו כסף ארבעה חודשים. משכתי את ההחלטה להתפטר. נפגשתי עם הבעלים והבנתי שהוא הולך לסגור את הברז ולהשאיר את הקבוצה כמעט בלי שחקנים. הסכמתי לבקשה של הבעלים להישאר לעוד שני משחקים".

לוי התייחס לגבי עתידו המקצועית: "גם אם אצטרך לנוח חודשיים-שלושה זה בסדר. אם תהיה קבוצה טובה ברומניה שתציע לי לאמן אשמח להישאר. החיים ברומניה טובים מאוד. סטיוואה בוקרשט החתימו מאמן ואני לא בונה עליהם".

רוני לוי (אלעד ירקון)
רוני לוי. "הבעלים החליט לסגור את הברז" (אלעד ירקון)
 

דיברנו עם לוי גם על האקסית מכבי חיפה: "זה מועדון גדול שגם בתקופה שלי עבר חילוף משמרות אחרי שלקחנו שלוש אליפויות. לא כל מועדון יכול למכור ארבע שחקנים ולהמשיך להיות חזק. צריכים להבין שמשלמים מחיר מסוים כשמוכרים שחקנים. בתור מאמן אי אפשר שהכל הסתדר כל הזמן. אם תהיה הצעה טובה יכול להיות שאחזור לשם בעוד שנתיים-שלוש".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים שיקלו עליהם בהימורי הספורט. נהגים שעושים דרכם בכבישים קיבלו באופן שוטף דיווחי תנועה על עומסים ופקקים בכביש הארץ ולא נפרדנו מהמאזינים ללא הפינה שהם כל כך מחכים לה, פינת הגליצ'ים עם הסיפורים הכי חמים שמאחורי עולם הכדורגל.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */