יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:22

ז'ק רוג: הספורטאים כבר נדבקו ברוח המשחקים

נשיא הוועד האולימפי העולמי קיים מסיבת עיתונאים קצת לפני טקס הפתיחה המפואר: "ראיתי את התסריט, הצעירים יהנו" (בן פרידמן, שליח ONE לסינגפור)

|
נשיא ה-IOC, ז´ק רוג:
נשיא ה-IOC, ז´ק רוג: "הכל הולך חלק" (GettyImages)

נשיא הוועד האולימפי העולמי, ז'ק רוג, קיים מסיבת עיתונאים במפרץ המרינה בסינגפור שבמרכז התקשורת המרשים לקראת טקס הפתיחה של המשחקים הערב (15:00 שעון ישראל).

"אנו נרגשים מאוד מההתנהלות" אמר הבלגי "הכל פועל בצורה חלקה, אין לנו שום בעיות מיוחדות ולכן אנו שמחים על כך, גם בעלי המניות ושאר הועדות האולימפיות מאוד מרוצים".

הנשיא השמיני של הוועד הוסיף: "אתמול קיימנו את טקס הפתיחה של הכפר האולימפי, ואפשר לראות שהספורטאים כבר נדבקו ברוח המשחקים, 205 מדינות משתתפות במשחקים וזאת כבר הצלחה גדולה".

כשנשאל האם דברים ימשיכו לעבוד בצורה חלקה כל כך אמר: "מדובר בפרוייקט שאפתני וכנראה שיהיו טעויות פה ושם, אבל אנחנו לומדים מהכל ונדאג לשפר עבור המשחקים הבאים".

הכיסוי התקשורתי של האליפות הוא נרחב ו-166 מדינות חתמו על הסכם השידור. כמו כן 25 מדינות יעבירו את טקס הפתיחה בשידור ישיר.

סיור בביתן הישראלי בכפר האולימפי

רוג התייחס להתעניינות הצעירים במשחקים האולימפיים: "עוד בבייג'ין ראינו שיש התעניינות רבה במשחקים בקרב הגילאים 12-24, אנחנו עובדים חזק בשביל להתאים את התוכנית האולימפית גם עבור הצעירים לכן הוספנו ענפים שמתאימים לצעירים" 

- (בן פרידמן)
רוג מימין במסיבת העיתונאים (בן פרידמן)
 

ב-15:00 יערך טקס הפתיחה של המשחקים האולימפים, רוג התייחס לציפיות שלו מהטקס:  "אני רוצה לראות חיוך גדול על פניהם של כל 3600 הספורטאים, ראיתי את התסריט ואת החזרות, הולך להיות טקס נפלא, יהיו אלמנטים חדשים שלא נראו במשחקים הרגילים עד עכשיו והצעירים מאוד יאהבו את זה".

המדליות של סינגפור 2010 (בן פרידמן)
המדליות של סינגפור 2010 (בן פרידמן)
 

כמובן שהנשיא לא שכח להודות לבעלי המאה: "הספונסרים הביאו עניין גדול במשחקי הנוער, הם תומכים בנו בצורה גדולה, הם מאוד שמחים מהקונספט החדש של המשחקים, לא מדובר במשחקים מסחריים, נותני חסות הכרחיים לכל ארוע ספורטיבי".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */