יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:49

ממשיכים לצלול: איטליה הפסידה 1:0 לחוף השנהב

ידידות: גם תחת המאמן החדש, צ'זארה פראנדלי, האזורי לא מצליחים להתאושש. קולו טורה (55) כבש לפילים, שהבריזו לישראל וכנראה ידעו מה הם עושים

|
באלוטלי, דה רוסי וקייליני מאוכזבים (GettyImages)
באלוטלי, דה רוסי וקייליני מאוכזבים (GettyImages)

נבחרת איטליה כבר לא אלופת העולם ונראה שבעתיד הקרוב גם לא תתקרב לתואר המחמיא. הסקוודרה אזורי נוצחו 1:0 על-ידי נבחרת השנהב במשחק ידידות, שנערך באפטון פארק שבלונדון.     

מאמנם החדש של האיטלקים, צ'זארה פראנדלי, שהחליף בתפקיד את מרצ'לו ליפי, זימן לסגל מספר שחקנים חדשים וביניהם מריו באלוטלי, אנטוניו קסאנו ואמאורי, אך יחפש את הניצחון הראשון במשחק אחר.

ההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת דווקא לאיטלקים כאשר מריו באלוטלי סידר לעצמו מצב וירה פגז, שחלף סנטימטרים מהמשקוף של דניאל יבואה.

הפילים נכנסו לעניינים בדקה ה-14, אז הכין ג'רביניו מצב לעמנואל אבואה, שהחליף לרגל שמאל וירה, אך סלבטורה סיריגו, שוערה של פאלרמו, הדף.

האיטלקים החלו ללחוץ וכמעט כבשו ממצבים של אמאורי וקסאנו, אך השער נפל דווקא בצד השני. גי דמל וסיידו דומביה החליפו ביניהם מסירות באגף ימין, האחרון העלה את הכדור לתוך הרחבה היישר לראשו של קולו טורה, שנגח פנימה וקבע 0:1 בדקה ה-55 לזכות חוף השנהב.

שחקני חוף השנהב חוגגים את השער של טורה ויודעים למי צריך להודות (GettyImages)
שחקני חוף השנהב חוגגים את השער של טורה (GettyImages)
 

במשחק ידידות נוסף, נפרדו בוסניה וקטאר ב-1:1. ודאד איביסביץ' העלה את הבוסנים ליתרון בדקה התשיעית, אך מייד השווה רבע שעה בתוך המחצית השניה. קשר מכבי ת"א, האריס מדוניאנין, נכנס כמחליף בדקה ה-60 והחמיץ הזדמנות טובה לתת את הניצחון לבוסניה לקראת הסיום.

צ´זארה פראנדלי. בכורה מאכזבת למאמן האזורי (GettyImages)
צ´זארה פראנדלי. בכורה מאכזבת למאמן האזורי (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */