יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:59

טל בנין: אנחנו זקוקים למחנה האימונים

הערב בתוכנית עסקנו יחד עם עוזר מאמן נבחרת ישראל במחנה האימון בהדר יוסף. בהמשך דנו בסכנין הגועשת בעקבות חילוקי הדעות של נעים עם ההנהלה

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו במחנה האימונים של נבחרת הכדורגל של ישראל, שהחלה את ההכנות לקראת שני המשחקים הראשונים במוקדמות יורו 2012 שייערכו מול מלטה וגיאורגיה.

הכחולים לבנים של לואיס פרננדז היו אמורים לערוך מחר משחק אימון מול חוף השנהב, אולם אחרי שהנבחרת האפריקנית הודיעה על ביטול המפגש, החליט המאמן לערוך מחנה אימונים קצר בישראל, והבוקר התכנסו השחקנים באולם הספורט בהדר יוסף.

בפאנל ספורט מיוחד ניסינו לנתח את סיכויי הנבחרת ועסקנו בשאלה אולי החשובה מכל, האם מחנה האימונים הזה בהדר יוסף יכול באמת לתת אינדיקציה לגבי היכולת של השחקנים לקראת שני המפגשים הרשמיים.

טל בנין עלה לשידור ודיבר על נחיצות מחנה האימונים לנבחרת: "אנחנו זקוקים למחנה האימונים. העובדה שמרגע כניסתנו לתפקיד הדבר היחיד שהיה לנו הוא הנסיעה לדרום אמריקה. זה מעט מדי ויש דברים שצריך לעבוד עליהם. זו לא נבחרת שרצה במשך שנתיים ולמאמן כבר לא נותר על מה לעבוד איתם וכולם מכירים. אני לא חושב שאים אין משחק אימון אז צריך להתראות רק במשחק הרשמי".

לואיס פרננדז וטל בנין (דרור עינב)
לואיס פרננדז וטל בנין (דרור עינב)
 

המשכנו ועסקנו גם באירועי היום בסכנין. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE נראה כי המאמן יובל נעים עומד לסיים את דרכו בקבוצה לאור חילוקי דיעות עם ההנהלה ובעיקר אחרי שהחליט לקבוע אימון בוקר ביום צום הרמאדן.

אריאל הרוש ואבי סטרול באימון הנבחרת בהדר יוסף (רועי גלדסטון)
אריאל הרוש ואבי סטרול באימון הנבחרת בהדר יוסף (רועי גלדסטון)
 

בקבוצה מאוד לא אהבו את ההתנהלות של המאמן ועושה רושם שהשידוך עומד להסתיים. ניסינו לעשות סדר בבלאגן בקבוצה הצפונית שהולכת כנראה להיפרד ממאמן שני העונה, וכל זאת עוד לפני השריקה הראשונה.

כמו כן התעדכנו דרך אליק הראל, יו"ר עמותת אוהדי בית"ר אליה הצטרפו כבר 900 אוהדים ובינהם ראש ממשלת ישראל לשעבר אוהד אולמרט, על ההתפתחויות בהתקדמותה: "המניה שאוהד קונה מקנה לו את האפשרות לבחור ולהיבחר. עוד לא ברור מה יהיה המעמד שלנו בתוך המועדון. אנחנו בעיצומו של תהליך הגבייה. 300 איש כבר שילמו בפועל וכשנגיע למיליון זה אמור להקנות לנו עשירית מבעלות הקבוצה. איציק (קורנפיין) מעריך ששווי הקבוצה הוא כ-10 מיליון שקלים".

איציק קורנפיין. מעריך את שווי הקבוצה ב-10 מיליון שקלים (גיא בן זיו)
איציק קורנפיין. מעריך את שווי הקבוצה ב-10 מיליון שקלים (גיא בן זיו)
 

"נקבל זכות הצבעה שווה כמו כל שאר הדירקטוריון. יהיה נציג אחד שיקבל תמיכה מהעמותה באסיפה מסודרת וייבחר בכל שנה יושב ראש חדש. יהיו פרוטוקולים ואנחנו נהיה עמותה מסודרת".

על הצטרפותו של אוהד אולמרט אמר הראל: "התכתבנו קצת במיילים עם אהוד אולמרט ועם דנה עוזרתו, ואחרי שהוא ראה שאנחנו רציניים הוא עמד במילתו וגם שילם. הוא אוהד אמיתי וסיפר לנו מור"קים משנות ה-70. הוא מחובר לבית"ר בוורידים ובעצמות. הוא מהאוהדים השורשיים שקצת התרחקו מהקבוצה בשנים האחרונות ואותם אנחנו רוצים להחזיר".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */