יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:07

ניצחון לגאטלין ב-100 מ' באסטוניה עם 10.17 ש'

האצן שחזר מהשעיה בת ארבע שנים רשם ניצחון שני ברציפות תוך שבוע. "הגוף שלי כואב בגלל עומס האימונים" אמר בסיום. ב-21 בחודש יתמודד בפינלנד

|
גאטלין מודה לקהל.
גאטלין מודה לקהל. "זה היה מירוץ טוב" (רויטרס)

הספרינטר האמריקני, ג'סטין גאטלין, ממשיך במסע הקאמבק שלו למסלול לאחר ארבע שנים של השעייה בעקבות שימוש בסמים והערב (ראשון) רשם ניצחון שני ברציפות באסטוניה בתוך פחות משבוע.

גאטלין חצה את 100 המטרים של המירוץ ב-10.17 שניות, שיפור של 7 מאיות לזמן שקבע ביום שלישי האחרון. הזינוק שלו עדיין נראה רע, אך בסביבות נקודת האמצע הוא החל להאיץ, עקף את מתחריו וניצח בהפרש של שמונה מאיות מהמקום השני.

"אני חושב שזה היה מירוץ טוב", אמר גאטלין בסיום והוסיף, "הגוף שלי כואב בגלל עומס האימונים". גאטלין, שזכה בזהב האולימפי ב-2004 עם זמן של 9.85 שניות, הושעה לשמונה שנים לאחר שנתפס משתמש בסמים ממריצים.

בעקבות שיתוף הפעולה שלו בהפללת מאמנו הקודם, הומתק עונשו לארבע שנים וכעת הוא מנסה לבצע קאמבק שנראה די אבוד מראש נוכח השיפור המדהים שחל בריצות הקצרות בשנים האחרונות עם פריצתם של אוסיין בולט וטייסון גיי.

נכון לרגע זה, גם הם לא מטרידים אותו במיוחד: "אני צריך לקבוע כמה תוצאות טובות, לפני שאוכל לחשוב בכלל על תחרות מול בולט. התחריתי כבר מול ספרינטרים אדירים בעבר, זה לא מפחיד אותי".

גטלין (GettyImages)
גאטלין פורץ קדימה. "התחריתי כבר מול ספרינטרים אדירים בעבר" (GettyImages)
 

גאטלין נאלץ נכון לעכשיו להתחרות במפגשים אזוטריים למדי, שכן מרבית התחרויות הגדולות ברחבי העולם, לרבות סבב ליגת היהלום היוקרתי, מחרימות ספורטאים אשר הורשעו בעבירות של שימוש בסמים. המירוץ הבא של גאטלין צפוי להתקיים בפינלנד ב-21 לאוגוסט, והוא ינסה להוכיח שהוא נמצא בשיפור מתמיד ואולי אף לרדת מתחת לקו 10 השניות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */