יום חמישי, 17.04.2025 שעה 01:34
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

אלי טביב: בלומפילד הוא הבית, מעדיפים לארח בו

שותפו של מוני הראל בהפועל ת"א מצטרף למאמצים להפוך את החלטת אופ"א, לפיה אם האדומים יעלו לשלב הבתים בצ'מפיונס הם יארחו בר"ג: "קודם יש להעפיל"

|
אלי טביב.
אלי טביב. "מעדיפים את בלומפילד" (דרור עינב)

הבעלים של הפועל ת"א, מוני הראל, החל להוביל מהלך אמש (רביעי) כדי לנסות ולהפוך את החלטת אופ"א, לפיה אם הפועל תעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות היא תארח את המשחקים באצטדיון ר"ג.

הראל מעוניין שהקבוצה תארח את המשחקים בבלומפילד, האצטדיון הביתי של האדומים, בו לא הפסידו ולו נקודה אחת בעונה החולפת בשלב הבתים בליגה האירופית.

כזכור, הפועל יצאה במשחקיה האירופיים בבלומפילד כשידה על העליונה עם ניצחונות 1:2 על סלטיק, 1:5 על ראפיד ווינה ו-0:1 על המבורג.

שותפו של הראל בבעלות על המועדון, אלי טביב, יישר קו ואמר הבוקר ל-ONE: "כמובן שההעדפה שלנו היא לארח את המשחקים בבלומפילד שהוא הבית שלנו, אבל בואו נחכה. קודם כל צריך להעפיל לשלב הבתים. אני לא אוהב להתייחס לנושאים שהם עדיין לא בטוחים".

הראל היה מעוניין שהמועדון יארח את המשחקים בבלומפילד ופעל בנושא לאורך התקופה האחרונה. מכתב בנושא נשלח ב-8 ביולי מיו"ר המועדון אמיר לובין למנכ"ל חברת היכלי הספורט, ניר פרצלינה, ובו נכתב בין היתר: "למרות שמדובר באובדן הכנסה גדול למועדון עקב מכירת מספר מצומצם יותר של כרטיסים לעומת איצטדיון ר"ג, למועדון ולעירייה חשוב שהמשחקים ייערכו באיצטדיון בלומפילד המזוהה עם עם העיר והקבוצה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אוהדי הפועל חגגו ולא שכחו את מכבי

מכתב נוסף נשלח ב-26 ביולי לידי עיריית ת"א עם העתק לניר פרצלינה ובו שוב מודגש כי האדומים מעוניינים לארח בבלומפילד. כמו כן, כלל המכתב רשימה של שמונה סעיפים אופרטיביים, המתארים מה יש לעשות על מנת שהפרויקט יוכל לצאת לפועל. על המכתב הזה חתום מוני הראל בעצמו.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
הפועל ת"א בדרך לאליפות שניה ברצף?

לכתבה זו התפרסמו 82 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 82 תגובות ב-49 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
49
Verde05/08/2010 17:51
הם בחיים לא ימלאו את ר"ג אז הם רוצים את בלומפילד שיהיה להם לפחות יתרון ביתיות.
השב   •  22
48
נתי לוי05/08/2010 17:49
עד המות הפועל
השב   •  10
47
אדום לנצח!05/08/2010 17:07
איכות אדומה!!
השב   •  40
46
תותחן ירוק מהכרמל05/08/2010 16:50
למה ללכת עם הראש בקיר?
השב   •  00
45
אדום05/08/2010 16:48
לך תארח ברמת גן יא מסכן בטח בלומפילד של מכבי.
השב   •  10
44
מוטי05/08/2010 16:45
אצטדיון בלומפילד הוא האצטדיון הביתי המשותף של מכבי ושל הפועל וכך זה יהיה. אני לא מבין את ההתנגחות הזאת בין מחנות האוהדים בקשר לבלומפילד. זה האצטדיון העירוני היחיד שיש בתל אביב. בלומפילד גם של הצהובים וגם של האדומים.
השב   •  40
43
אבשלום05/08/2010 16:32
כמה מתאים.. פחח
השב   •  14
אדום לנצח!05/08/2010 16:59
"איצטדיון הפועל ע"ש האחים בלומפילד" זהו שמו המקורי של הבית שלי לא שלך. שלי!
השב   •  20
42
ת"א אדומה05/08/2010 16:05
השב   •  30
41
נמני תחליף לי טיטול05/08/2010 16:04
השב   •  20
40
אדום בנשמה05/08/2010 16:01
השב   •  30
39
קהל מס 105/08/2010 16:01
השב   •  30
38
הבית שלנו05/08/2010 15:59
השב   •  30
37
הפועל אימפריה05/08/2010 15:58
השב   •  20
36
אולטראס05/08/2010 15:53
אוהדי מכבי חיפה וביתר אתם שוכחים גמרים של גביע המדינה הפועל הביאה כבר 25000 אלף אוהדים.שלב הבתים הוא שיא של כל קבוצה ואני בטוח שהפועל יביאו לפחות 35000 אוהדים.אל תשכחו שלמעמדים כאלה מגיעים גם אוהדי ההצלחות שיש כאלה לכל ארבע הגדולות.
השב   •  50
35
עומר05/08/2010 15:48
נראה לכם שטביב רוצה לוותר על הכנסה פוטנציאלית של עוד 20 אלף+ כרטיסים שניתן למכור בר"ג יותר מבלומפילד, אם לדוגמא תגיע לפה ריאל/מנצ''סטר/ארסנל/ברצלונה/ועוד רשימה ארוכה? זה הרי ספין שתפקידו להחניף לאוהדים. לא מוותרים ככה סתם על הכנסה פוטנציאלית של 10 מיליון +, בשם הבייתיות. אני רוצה לראות שאם הם לא עולים (מקווה שכן יעלו) הם לא עושים מכירת חיסול ומוכרים איזה שניים-שלושה שחקנים בכירים. אני לא חושב שהם פילנטרופים/אוהדי הקבוצה ללא גבולות. אל תהיו נאיבים.
השב   •  11
34
יוסף טל05/08/2010 15:44
השב   •  03
33
דאבליסט05/08/2010 15:44
זה שאתם לא מכבדים אותנו. פחח
השב   •  10
32
אבי05/08/2010 15:36
ח
השב   •  32
31
מומו05/08/2010 15:30
השב   •  41
30
עידן05/08/2010 14:53
אתם לא רואים מכיב תל אביב ?
אם גם אתם מגעים לבתים המשחקים היו בבלופינד גם כן
השב   •  10
29
ראובן גולד05/08/2010 14:45
על תגיד הופ ליפני שקפצתה !
השב   •  30
דאבליסט05/08/2010 15:44
השב   •  21
28
מכבי של 9605/08/2010 14:34
למלא את רמת גן ואז באמת תהיה לנו יראת כבוד אליכם.
השב   •  41
27
אני05/08/2010 14:32
שעדיין לא הרגו..
קודם תעלו לשם רבאק, אחר כך נארח איפה שיתנו לנו, עדיף ברמת גן כי אוהדים שלנו לא ימלאו אותו עד 0 מקום. לכן גם מחירי הכרטיסים יהיו סבבה גם מספיק מקום גם למי שלא אוהד הפועל לבוא לראות אריות אירופה. וכל ההיתעסקות עכשיו באיפה נארח שלב הבתים היא רק עושה נאחס עצבני. בסוף לא נגיע, אתם תראו, ואז מוני וטביב יצאו טמבלים.
השב   •  40
26
שד05/08/2010 14:31
כבר שנה שלישית ברצף שאנחנו מחזיקים בשיא של מכירת מנויים. ולא מכבי, אנחנו 9500 מכרנו, אתם 9000 לפי ידיעות אחרונות העיתון הכי צהוב במדינה. שנה שעברה ממוצע קהל של 11 וחצי אלף. לפני שנתיים ממוצע קהל של 11 אלף כשהשנייה מכבי תל אביב עם 9 וחצי. עם עובדות אי אפשר להתווכח.
השב   •  101
אני05/08/2010 14:41
כמות שיכולים להביא למשחק בודד הכי גדול זה מכבי תל אביב אחר כך ביתר ואחר כך חיפה. אנחנו רק במקום רביעי כי עד כה השיא שלנו היה 25000. מכבי 42000
ביתר 35000 וחיפה באלופות 33000
מה שכן זה שהקהל שלנו הכי נאמן ומעמיד ממוצעים גבוהים בלי שום קשר למיקום בליגה, וזה הכי חשוב!
השב   •  52
מומו05/08/2010 16:05
השב   •  12
25
ירין בר האדום!05/08/2010 14:30
אני בטוח שעם נעלה לבתים טפו טפו בלי נדר נוכל למלות את ר"ג. בבלומפילד הקהל יושב על השחקנים ודוחף אותם. ברמת גן זה אחרת, אבל אני מאמין עם נעלה בסופו של דבר נצליח למלא את רמת גן ונוכל לעשות מופע עידוד שלא נראה הרבה שנים פשוט יש את הקהל האדיש שלא מוכן להוציא את הגרון שלו בשביל הקבוצה. וזה מאוד חבל
השב   •  30
24
אסף05/08/2010 14:26
1. טביב והראל עושים כרגע את אלד הספינים השקופים ביותר על אוהדי הפועל, ברור שהם מעדיפים לארח באצטדיון רמת גן, פי 3 הכנסות, אבל מה ,יש להם בעיה עם דעת הקהל האדום, שלא ימכרו לכם סיפורים,
2. הגיע הזמן שלשתי הקבוצות מתל אביב יהיה איצטדיון של 30 אלף מקומות, מקורה חדש , קבוצות עם אלפי אוהדים ומובילות בליגה, תחשבו דרבי תל אביבי 30 אלף איש , אקוסטיקה מטורפת ומחירים נורמלים של 50-60 שקל לכרטיס
השב   •  120
רק הפועל ת"א05/08/2010 14:54
כל הדרך לליגת האלופות!
השב   •  30
רועי האדום05/08/2010 18:23
לאחד אני לא מסכים איתך כי תחשוב על זה שגם בתחילת העונה אמרו שכדי לארח בבלומפילד הקהל ישלם יותר על כרטיס ונכון שיהיו פחות הכנסות אבל עדיין לא כזה הפרש מזה שאתה חושב.. בנוגע לשתיים, לדעתי אתה צודק אבל אני מעדיף שהקבוצה תישאר בבלומפילד מכמה סיבות: 1.המקום מזוהה עם הפועל הרבה זמן. 2.הלוואות למימון האיצטדיון יכניסו את הקבוצה לחובות וזה רק בלגן:פחות רכש, ללא שידרוג שכר וכך שחקנים יעזבו וכו''..ראה מס'' קבוצות בכירות באירופה
השב   •  10
23
מוטי05/08/2010 14:20
אבל יש פה תמיד איזה מתחזה אחד שמתחזה לאוהד חיפה ויורד על הפועל.

תאמינו לי, 80 אחוז מאוהדי חיפה לא שונאים את הפועל. אל תאמינו למי שמקלל.

בהצלחה.
השב   •  162
22
שלו05/08/2010 14:12
הקהל של הפועל זה הקהל הכי טוב בארץ הוא לא הכי גדול סבבה ביתר חיפבה ומכבי תל אביב יש לכם יותר אוהדים אבל להפועל יש תאוהדים הכי טובים הקהל הכי טבו ולא יעזור כלום לאף אחד! זה לא הכמות זו האיכות
השב   •  90
אלי05/08/2010 18:48
אני אוהב את הצניעות שלכם.
השב   •  00
21
ת"א אדומה05/08/2010 14:06
ויציב לאורך שנים. אנחנו כל שנה מביאים 7000 מנוי מינ'' בעונה גרועה 6000. כשהקבוצה שלנו מפסידה אנו מעודדים ואוהבים אותה אותו דבר ותומכים בשחקנים. אצל מכבי וחיפה או מקללים או שקט של ביתקברות. שחקנים אצלינו מגיעים ומקבלים אהבה ושקט להתאקלם. אז כל קהלי ההצלחות של חיפה ומכבי שבאיםרק כשהקבוצה מרשימה או השקיע ים כסף באים. מכבי ת"א קהל שרק מקלל ומסוכסך בתוכו.
תחשבו טוב ותראו שאני צודק.
השב   •  20
20
ביבי05/08/2010 14:00
כמה היא קבוצה קטנה מבחינת קהל .
בבלומפילד האצטדיון יראה מלא ובר"ג 3/4 ריק !
השב   •  77
מימי05/08/2010 14:04
השב   •  91
19
ITSIK05/08/2010 13:59
לכול המתוסכלים[צהובים וירוקים]
נכון אין לנו אוהדים
אבל אתם תמשיכו לילל ולבכות ולראות את הגב של הפועל.
השב   •  51
18
אני05/08/2010 13:57
כן נכון
השב   •  30
17
אדום אדום05/08/2010 13:55
השב   •  310
מימי05/08/2010 14:05
השב   •  50
עידו05/08/2010 15:09
כל הזמן להגיד "בגלל לוזון לקחתם." זה לא שלוזון ראה שחיפה מובילה אז הוא אמר באמצע עונה בוא נעשה קיזוז עוד בתחילת עונה כולם ידעו את זה אז הפועל אולי לקחה בעזרת הקיזוז אבל אם באמת לחיפה היה מגיעה את האליפות אז גם עם הקיזוז הייתם לוקחים פשוט בתחילת שנה תפסתם פער והפועל צימצה וצימצמה ולקחה את האליפות ואדום אדום יכול לסתום תג''ורה כי אם קבוצה רוצה לארח בבית שלה זה לא לבכות אז תגידו שאני לא צודק? !
השב   •  40
ronney05/08/2010 17:27
אם אתה אוהד הפועל אז היום יום קריר,מכביסט מתחזה.
השב   •  10
16
מוטי05/08/2010 13:51
מה אתם חושבים על איצטדיון רמת גן? למה אירחנו בו בעבר משחקים אם אנחנו תל אביבים והוא רמת גני?
השב   •  23
15
גדי05/08/2010 13:50
טביב אתה צודק.
השב   •  52
14
נתנאל05/08/2010 13:50

הקנאה אוכלת אותך הקבוצה שלך מסריחה יטמבל קודם כול עשינו 10000 מנויים יאומלסים אחרי שהעיפו אותכם מרמת גן לא היה לכם בית יאפסים ילוזרים

השב   •  40
13
מוטי05/08/2010 13:49
כל קבוצה צריכה לארח משחקים במגרשה הביתי(בעיר שלה) ולא במגרש אחר שנמצא בעיר אחרת(רמת גן). הפועל צריכה לעשות הכל על מנת להכשיר את בלומפילד לאירוח משחקים בצ''מפיונס במקרה של העפלה לשלב הבתים. בסופו של דבר מכבי והפועל הן תל אביביות ובלומפילד שהוא מגרש שנמצא בתל אביב צריך להיות מגרשן הביתי המשותף. כולי תקוה שיהרסו כבר את איכסטדיון רמת גן ושלא נשמע עליו יותר. אני לא רוצה שמכבי תל אביב תעלה על דעתה במקרה של העפלה לשלב הבתים בליגה האירופית להעביר משחקים לאיכסטדיון הזה. בלומפילד הוא הבית שלנו ושל הפועל וכך יהיה לתמיד.
השב   •  71
12
אוהד הפועל וטניס05/08/2010 13:49
השב   •  51
11
מי שלא קופץ צהוב05/08/2010 13:48
השב   •  60
10
אביאל05/08/2010 13:41
השב   •  210
ג''וני ווקר05/08/2010 14:09
ראה ערך גמר גביע המדינה אשתקד, מול בני יהודה - 25,000 אדומים. קל וחומר שנגד קבוצות בליגת האלופות, כגון: צ''לסי, ברצלונה, ריאל מדריד וכו'' אני מעריך שהאיצטדיון יהיה מלא (אולי למעט שערים 17-19).
השב   •  41
רז05/08/2010 14:27

ה- 15 אלף אוהדים שלנו עושים רעש יותר ממכם ואנחנו תומכים הרבה יותר מכל הליגה

השב   •  40
זהירות גמל בדרךך ;)05/08/2010 17:17

אם אתם הבאתם 25 אלף לאצטדיון רמת גן ואנחנו 28 אלף נצליח להבין ביחד אם הפועל ב"ש הוא מועדון גדול או קטן ..

השב   •  10
9
אדי05/08/2010 13:40
השב   •  27
מימי05/08/2010 14:12
השב   •  80
8
ירוק עולה05/08/2010 13:40
השב   •  49
מישמיש05/08/2010 13:46
השב   •  51
HGDJHDJDHJD05/08/2010 13:48
השב   •  31
נטלי201005/08/2010 13:51
השב   •  51
בתל אביב אין מכבי05/08/2010 14:09
השב   •  20
7
יויוס05/08/2010 13:34
שאתה בכיין עלק אנחנו בכיינים תסתכל על עצמך יא אפס
השב   •  40
6
דודי05/08/2010 13:34
עונה אחרי דאבל..עשיתם 8,500 מנויים..
מכבי אחרי עונה חלשה עם מקום 3..עשינו 9,500..ואתם עוד קוראים לנו קהל של הצלחות..
השב   •  518
נטלי201005/08/2010 13:47
השב   •  60
HGDJHDJDHJD05/08/2010 13:49
השב   •  20
רותם05/08/2010 14:00
יש להפועל את אותה כמות המנויים שיש לכם.
ההבדל הוא שזה לא משנה, כי מעבר לכמות המנויים הפועל יביאו עוד קהל, בעוד שמכבי לא יביאו יותר מהמנויים שנמכרו, לא רק זה שככל שתתקדם העונה גם מנויים אלו ישארו בבית.
נכון שאין להפועל את כמות האוהדים שיש למכבי, אבל הפער הולך ומצטמצם ובלי קשר הקהל שלנו הרבה יותר איכותי
השב   •  60
ג''וני ווקר05/08/2010 14:16
מעניין שבחרת להתעלם מהעובדה שמכבי ת"א ביצעה רכש אדיר ע"ס 100,000,000 שקל לפחות, כגון יצחקי, קולאוטי, אלירן עטר, זיו,סבן,סטרול,מדנואנין,סידיבה,בנינג וניבאלדו (סליחה אם שכחתי מישהו), וזו הסיבה העיקרית ל9,000 מנויים שיש לכם. אם תחשב מס'' מנויים ביחס לתקציב, תקבל שלהפועל יש יותר באופן יחסי. וכן, מכבי זה קהל של הצלחות, והשנה זה ברור כשמש. לעומת זאת ראה ערך עונת המבאק בתחתית של הפועל לפני כ-3 עונות, ותבין.
השב   •  50
רז05/08/2010 14:26
כי רק בגלל שקניתם שחקנים אז קניתם מנויים אנחנו קונים מנויים בכל מצב לא רק שהקבוצה טובה
השב   •  11
אדום עולה05/08/2010 14:30
בלומפילד נחשב האצטדיון הביתי של הפועל והוא נבנה בשבילו אתם מכבי תל אביב נכנסתם אחרי אבל שוב האצטדיון נבנה בשביל הפועל תחילה
השב   •  70
אדום בלב05/08/2010 17:06
השב   •  10
5
אריק05/08/2010 13:33
חיפה לי אירחה כי האצטדיון לה גרוע מדי כדי לארח אפילו את הפליאוף.
השב   •  60
4
דומדום05/08/2010 13:32
השב   •  50
שונא צהוב05/08/2010 14:41
השב   •  10
השד האדום05/08/2010 15:18
השב   •  10
גל05/08/2010 15:20
השב   •  10
3
אחד05/08/2010 13:25
יאללהדינמומינסקמלחמה!
השב   •  42
2
אדום בנשמה05/08/2010 13:22
מקקי ת"א
השב   •  70
שונא הפועל יחייה05/08/2010 14:46
גם בכתבות שלכם אתם מדברים עליינו דיי נמאסתם
השב   •  01
1
עידן05/08/2010 13:21
בכיינים נמאסתם! אולי תגידו לאבי לוזון? שיקזז לכם את השחקני של הקבוצה השנייה?..
השב   •  412
אדום05/08/2010 13:37
טישו?
השב   •  81
אריק האדום05/08/2010 13:38
אחרת הוא היה פותח קצת את הכיס בינואר שנה שעברה כשהגעתם לאלופות, ומחזק את הקבוצה. לא סתם הוא בחר באלישע מאמן. אלישע הוא ניחנח ולפלף, שלעולם לא יבוא בדרישה לחיזוק. אותו אלישע הפסיד לכם את האליפות כשהושיב את ארבייטמן על הספסל  וככה נראתם בשלב הבתים 0=0=0
השב   •  60
עידו05/08/2010 15:22
בגלל שקרית אליעזר זה לא איצטדיון ואם תשאל סוס אפילו הוא לא ירצה לגור שם כי זה אפילו יותר גרוע מאורווה ואיך אתה מעיז להשוות את קרית אליעזר לבלומפילד?
השב   •  30
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */