יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:05
אליפות אירופה לעתודה נשים 24-25
255-731ישראל1
173-551ליטא2
לוח משחקים
  • ישראל
  • 55 - 73
  • ליטא

הקדטיות הפסידו 64:62 לבולגריה בשניית הסיום

הכנה למוקדמות אליפות אירופה: למרות ניסיון טוב לשלוש נקודות, מאי דיין החטיאה עם הבאזר. עוזרת המאמן, תמר מעוז: "המאני טיים הוא בשבוע הבא"

|
מאי דיין. החטיאה בשניה האחרונה סל ניצחון ( לי נוף)
מאי דיין. החטיאה בשניה האחרונה סל ניצחון ( לי נוף)

נבחרת הקדטיות שיחקה הערב (שלישי) נגד נבחרת בולגריה במשחקה האחרון בטורניר ההכנה. הבנות מתכוננות לקראת אליפות אירופה והפסידו על חודן של שתי נקודות, 62:64.

אחרי שני הפסדים רצופים וצמודים, שחקניות הנבחרת הצעירות עלו למגרש עם כל הכוח, כדי להוכיח כי הן יכולות להתמודד ברמות הגבוהות ביותר. המשחק היה צמוד לכל אורכו והרבעים הסתיימו על בהפרשים נמוכים כמו גם המשחק כולו.

הרכזת המוכשרת, מאיי דיין, ניהלה את המשחק בצורה טובה תוך כדי שהיא מוסרת, קולעת ונלחמת על כל ריבאונד ביחד עם עדי גלמן, השחקנית הנמוכה ביותר בנבחרת שסיימה את המשחק עם שישה ריבאונדים

ריבוי עבירות ומידת העייפות הרבה של השחקניות, לאחר שלושה משחקים רצופים, הביאה את הצוות המקצועי לקבל החלטה - ללכת על שלשת ניצחון בסיום המשחק.

הבולגריות עמדו על הקו ואז קרא אליו מאמן הנבחרת, ארז דגן, את השחקניות וללא פסק זמן סידר תרגיל ניסיון לשלשה מנצחת.

עשר שניות לסיום, בתוצאה 62:64 לנבחרת בולגריה, יצאו השחקניות להתקפה. הנסיון להגיע לזריקה נוחה מחוץ לקשת הצליח אחרי חדירה והוצאה לזריקה פנויה של מאי דיין. הכדור נכנס ויצא מהטבעת והנבחרת סיימה את המשחק עם הפסד מינימלי ואכזרי 64:62.

 (לי נוף)תמר מעוז, זהר רייזמן וטלי נוי (ONE)
תמר מעוז: "אנחנו יכולות להתמודד ברמות האלו" (לי נוף)
 

אחוזי עונשין נמוכים של ישראל ושליטה בכדורים החוזרים בתקפה של הבולגריות לאורך כל המשחק הין בעוכרי הנבחרת, שידעה שהנצחון יכל להיות שלה. תמר מעוז עוזרת מאמן נבחרת הקדטיות אמרה בסיום המשחק: "היום הוכח עוד פעם שכדורסל מנצחים או מפסידים בדברים הקטנים. היו לנו 3-4 הזדמנויות לקחת ריבאונד הגנה ולשמור על הכדור, אך שליטה מוחלטת בריבאונד התקפה של הבולגריות בדקות הסיום, לא אפשרה לנו לנצח".

מעוז הוסיפה: "במשחק הזה היה לנו חשוב גם עניין חלוקת דקות בגלל העייפות המצטברת של השחקניות אחרי שלושה משחקים רצופים. המאני טיים הוא בשבוע הבא, אבל אנחנו יכולים להגיד שזה היה טורניר מצויין בשבילנו. השחקניות מבינות שאנחנו יכולים להתמודד ברמות האלה. אנחנו נצטרך לעשות כמה התאמות ושינויים לקראת האליפות עצמה, אבל בגדול אנחנו והשחקניות מבינים מה נדרש ומצופה שייתנו באליפות".

קדטיות (ONE)
נבחרת הקדטיות. מאוד נחושות להצליח לאליפות אירופה
 

"השחקניות מאוד נחושות להצליח והטורניר תרם רבות לגיבוש הנבחרת. אנחנו עם הפנים קדימה ומאוד חיוביים לקראת פתיחת האליפות ביום חמישי הבא. היה לנו חשוב לבדוק את כל השחקניות וגילינו שיש לנו 12 שחקניות שבכל רגע נתון יכולות להיות על המגרש ולתרום לנבחרת", אמרה מעוז לסיום.

הנבחרת תצא ביום שלישי הבא לסקופיה מקדוניה ותשחק את משחקה הראשון מול אוקראינה ביום חמישי.

קלעיות נבחרת הקדטיות: מאי דיין - 13 נקודות, 5 ריב ו-6 אס', נוף קדם - 10 נקודות, עדי גלמן - 9 נקודות(3/4 לשלוש), 6 ריב', הילה הניג - 7 נקודות, להב קונסטנטיני - 6 נק'ודות ו-7 ריב', מיכל אסף - 6 נקודות, לורן בניטה - 6 נקודות, שאהד עאבוד - 2 נקודות, מרים חנון - 2 נקודות והדר לוי עם נקודה אחת בלבד.      

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */