יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:34

אלישע לוי: אני בטוח שנתמודד על האליפות

הערב בתוכנית הספורט ברדיו 103FM בשיתוף ONE התארח מאמן חיפה ודיבר על השינויים בקבוצה. יהב: "חיפה הופכת לעיר החשובה בספורט"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו במשחקים של שלוש הקבוצות הישראליות שנותרו באירופה, כשהפועל תל אביב פוגשת את אקטובה הקזחית, ושתי הנציגות האחרות, מכבי חיפה ומכבי תל אביב המשחקות במוקדמות הליגה האירופית יפגשו את מחר את דינמו מינסק ואולימפיאקוס בהתאמה.

בדקנו איך תסתדר מכבי חיפה בלי השחקנים שעזבו אותה, וניסינו לנתח את מצבה נכון להיום.

ראש עיריית חיפה יונה יהב עלה לשידור ודיבר על הזינוק האדיר קדימה שעושה העיר הצפונית בתחומי הספורט השונים.

"בעוד שנתיים יהיה אצטדיון. גמרו לבנות את הכלונסאות. אנחנו יכולים להתחייב על מארס 2013 כתאריך סופי. הכנסו בחוזה ההתקשרות עם הקבלן בונוס ענק אם הוא יושלם עד דצמבר 2012. 415 מיליון ש"ח ערכו של המגרש החדש. בשבע השנים שאחרי הריסת איצטדיון ר"ג הוא יהיה האצטדיון הלאומי, אני מעריך שזה יקח להם 17 שנה לבנות אותו מחדש ולא שבע, אבל בכל מקרה בתקופה הזו האצטדיון בחיפה יהיה הלאומי. קרית אליעזר יהרס עד היסוד ויהפוך לשכונת מגורים מפוארת"

אלישע, שחר ויהב (עמית מצפה)
שחר ויהב (עמית מצפה)
 
.

"פניתי לאופ"א והיא שהמליצה לי על האדריכלים האנגלים שתכננו אותו. אין אף אצטדיון בישראל שיעמוד בסטנדרטים האירופים לפיהם הוא נבנה, כראוי לעיר שבה קבוצה המשחקת באירופה".

"הטענות שאני לא עוזר ליואב כץ והפועל חיפה הן נכונות. אני לא עוזר לו ולא לשחר. יש עקרון לפיו אנחנו עוזרים רק לנוער בחיפה, ובמיליוני שקלים. יש קריטריונים, בינהם כמות הילדים, ולפיהם אנחנו נותנים את הכסף".

"אנחנו נמצאים כבר שבוע במהלך אליפות העולם בשיט במפרשיות מדגם 420. הקמנו מתקן שההנהלה העולמית של השייט אמרה לי שהוא הטוב בעולם לפי הכרתם. המקום ממנו יורדות הסירות לים הוא הטוב במזה"ת. אנחנו מארחים 400 שייטים מ-24 ארצות ואירחנו רוכבים רבים מארצות רבות ובהם גם טורקיה בתחרות האופניים בחודש שעבר. חיפה היא העיר הטובה במדינה, והיא הופכת גם לעיר הספורט החשובה במדינה".

יואב כץ. לא מקבל עזרה (עמית מצפה)
יואב כץ. לא מקבל עזרה (עמית מצפה)
 

"אני מתכנן שבחודשים הקרובים ייסגר בשבתות כביש 22 ובו יסעו רק באופניים. תוך חודשיים כל הסידורים עם המשטרה יסתיימו וזה יקרה".

שאלנו את השאלות הנוקבות על חיבור בין שחקנים חדשים לקבוצה, על החלל הגדול שהותירו אלה שעזבו והאם חיפה הצליחה בכלל להתאושש מהטראומה שליוותה אותה במחזור הסיום של העונה שעברה.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי עלה לשידור ודיבר על חיפה של העונה הקרובה: "השאלה אם תהיה לנו קבוצה לאליפות היא לגיטימית, כי כל הזמן מתפרסם על שחקנים שלנו שעוזבים. היתה לנו קבוצה טובה בשנה שעברה ויש גם עכשיו. אמנם עזבו כמה שחקים אבל הצטרפו אחרים. נתמודד על תארים".

תומר חמד (עמית מצפה)
תומר חמד (עמית מצפה)
 

על מצוקת החלוצים אצל הירוקים אמר לוי: "יש לנו את תומר חמד שהוא שחקן טוב מאוד. יש לנו את גדיר שהוא חלוץ, גם אם בא מהצד. יש לנו את קטן ורפאלוב. אמרתי שאנחנו מחפשים עוד חלוץ. הבאנו בלם במקום טשיירה. יש לנו את מימון ואת אריק. בקישור נהיה יותר טובים מבשנה עברה, במיוחד אחרי שגולסה יחזור לכושר. אם מסתכלים לעומק רואים שאנחנו קבוצה חזקה".

|מינסק היא קבוצה חזקה עם מסורת ואני מציע לא לזלזל בהם. אנחנו מכירים אותם. הם קבוצה צעירה ומהירה אבל אנחנו צריכים לעבור אותם ולעשות הכל כדי להגיע לשלב הבתים".

"נעשה הכל בשביל שהקבוצה תהיה חזקה. יש בסיס מצויין ואם נצרף עוד שני שחקנים יהיה טוב".

בנאדו. סוגר את הפינה (יניב גונן)
בנאדו. סוגר את הפינה (יניב גונן)
 

"אני בטוח שהקבוצה שלנו תתמודד על האליפות. נהיה יותר חזקים מבשנה שעברה. אני חושב ששלב הבתים הוא המטרה הראשונית. זה מאוד מכובד".

"הבנתי שקצב מכירת המנויים הוא דומה מאוד לשנה שעברה. כ-4,500 מינויים".

דנו גם בהכנות של בית"ר ירושלים לעונה הקרובה וניסינו לעשות סדר בקבוצה. האם אלבארס ופרננדס יישארו בסופו של דבר בקבוצה, מה יעלה בגורל השחקנים שמתאמנים אך עדיין לא חתמו על חוזה והאם הירושלמים יוכלו לתת פייט לירוקים, לאדומים ולצהובים.

אלישע לוי ואדריאן סילבה. האם הזרים החדשים יתחברו לקבוצה? (עמית מצפה)
אלישע לוי ואדריאן סילבה. האם הזרים החדשים יתחברו לקבוצה? (עמית מצפה)
 

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים העושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */