יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:35

הכנה לאוגוסט: נבחרת הנשים ממריאה לבלגיה

הבנות של אלי רבי וטל נתן יעלו על המטוס למערב אירופה ויפגשו בהכנה למוקדמות אליפות אירופה את פינלנד ואת הנבחרת המקומית. רבי: "זה מבחן בשבילנו"

|
לייני סלווין. גם היא מצטרפת
לייני סלווין. גם היא מצטרפת

נבחרת כדורסל הנשים של ישראל תצא הלילה (בין חמישי לשישי) אל בלגיה, שם תקיים משחקי אימון נגד הנבחרת המקומית ונגד נבחרת פינלנד. המשחקים בבלגיה יהוו את ההכנה הרצינית הראשונה של הנבחרת, שבמשך החודש האחרון מתאמנת באינטנסיביות לקראת מוקדמות אליפות אירופה שיתקיימו במהלך חודש אוגוסט.  סגל השחקניות שיוצאות לטורניר מונה 12, כשלייני סלווין נחתה בארץ ותצטרף לחברותיה.
 
מי שעוד תצטרף - לראשונה בקריירה הקצרה שלה - לנבחרת הבוגרת היא בר גילינסקי. רק לפני שנה שיחקה גילנסקי המוכשרת במדי נבחרת הנערות שהתכוננה לאליפות אירופה שהתקיימה בישראל, אך במהלך ההכנות נפצעה ברצועות הברך ונעדרה במשך השנה האחרונה מהמגרשים. לאחר שבמשך השנה האחרונה עבדה קשה מאוד כדי לחזור למגרשים זומנה לנבחרת הבוגרת ובמהלך האימונים הפגינה יכולת מצויינת שגרמה לצוות המקצועי לצרף את השחקנית הצעירה לנסיעה.

"מאוד מרגש אותי להיות בסגל של נבחרת ישראל. זה כבוד גדול להיות שייכת לנבחרת הבוגרת בעיקר אחרי פציעה שבה לא שיחקתי במשך שנה. אני מקווה שאצליח לתרום ושהנבחרת תצליח", אמרה בר גילנסקי הנרגשת.

המאמן אלי רבי אמר לפני הנסיעה: "אנחנו יוצאים לטורניר הכנה ראשון אחרי חודש של אימונים. הטורניר הוא מבחן בשבילנו כדי לראות על מה עבדנו, מה עשינו עד עכשיו. אנחנו רוצים לבדוק את התיאום, כושר המשחק והכושר הגופני של הבנות. המשחקים הם המבחנים הראשונים שלנו נגד נבחרות אירופאיות ולאחר המשחקים נסיק מסקנות על מה לעבוד ומה לשפר בהמשך".

אלי רבי. &qout;לייני מאוד משמעותית עבורנו&qout; (שרון קביליו)
אלי רבי. "לייני מאוד משמעותית עבורנו" (שרון קביליו)
 

על הצטרפותה של לייני סאלווין לסגל אמר רבי: "לייני מאוד משמעותית עבורנו. היא תהיה כח חשוב שיתווסף לסגל. היה לה קשה לחזור השנה לארץ כי בשנים האחרונות היא לא מספיקה לראות את המשפחה שלה בארצות הברית במהלך חופשת הקיץ, אבל היא החליטה להירתם למשימה ולנבחרת".
 
בשבת בערב תפגוש הנבחרת של אלי רבי וטל נתן את נבחרת פינלנד ובראשון ושני תשחק נגד הבלגיות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */