יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:33

עומר גולן: עד עכשיו לוקרן היו סוג של קיר

הערב ברדיו 103FM בשיתוף ONE התארח החלוץ, שקבוצתו מסרבת להתפשר על מחירו. עומרי כספי: "בעוד כמה שנים סקרמנטו תהיה הטופ"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ בתוכנית הרדיו
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ בתוכנית הרדיו

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו בהרחבה בהכנות של נבחרת ישראל בכדורסל לקראת מוקדמות היורובאקסט. הנבחרת מתאמנת עכשיו בסגל מלא אחרי שחזרה ממשחקי ההכנה שלה. עוד לפני שחזרה מפורטוגל קיימה הנבחרת משחקי הכנה גם בבלארוס, הכל כחלק מהמאמצים להכניס את הנבחרת לעידן החדש תחת המאמן הטרי, אריק שיבק.

עומרי כספי, כוכב סקרמנטו ונבחרת ישראל, עלה לשידור ודיבר על התחושות המלוות את הגעתו לנבחרת: "ציפיתי והתרגשתי לפגוש את החברים לנבחרת. לא היו לי שום התלבטויות וברגע שאריק החליט הסיפור היה סגור".

"אני בא לנבחרת כדי להנות ולעזור לה להצליח. אנחנו לא מרוויחים כסף שם וכולם מגיעים רק כי הם רוצים".

בנוגע לעובדה שהוא מגיע במעמד בכיר לנבחרת אמר: "זה חלק מההתבגרות שלי כשחקן וזה דבר נלווה - אני מגיע אחרי עונה ב-NBA ויש ממני ציפיות".

"אני שמח שאריק אמר שברגע שאגיע ניראה אחרת וכמו שאמרתי זה חלק מהעניין. מצד שני אני מאמין שננצח כיחידה, לא אני לבד".

אריק שיבק. אחרי שהזימן ממנו הגיע לא היו התלבטויות (יניב גונן)
אריק שיבק. אחרי שהזימן ממנו הגיע לא היו התלבטויות (יניב גונן)
 

"היו לי שלושה שבועות בארץ. והספקתי לנוח מעט. כשאתה נח אתה רוצה לשחק" אמר השחקן על התקופה שלאחר העונה הארוכה שעבר.

על פתיחת עונתו השניה ההולכת וקרבה ב-NBA אמר: "יש הבדל גדול בין להיות רוקי לשחקן של שנה שניה. לא ידעתי למה אני הולך, האימונים שלפני העונה גומרים אותך פיזית ועכשיו אני מגיע אחרי קיץ שהוא יותר רגוע לקראת עונה של 80 משחקים".

"אני חושב שבסקרמנטו מאמינים בי מאוד וידעתי את זה מהרגע שהם בחרו בי בדראפט. זה מקדם אותי ונותן ביטחון שאני יודע שיש לי גב מההנהלה ומהצוות ואני רוצה להחזיר להם. יש לנו שחקנים צעירים שהולכים ומתקדמים ואני מקווה שנשתפר בעונה הבאה".

כספי. לא נלחץ מהציפיות שיוביל את הנבחרת (יניב גונן)
כספי. לא נלחץ מהציפיות שיוביל את הנבחרת (יניב גונן)
 

בנוגע לשאלה האם יש לו חלומות להגיע לשחק בעתיד במיאמי או בלוס אנג'לס "עוד כמה שנים אנשים יגידו שהחלום הגדול ביותר הוא להגיע לסקרמנטו".

כספי בהחלט מאמין שיש מקום לישראלים נוספים בליגה הטובה בעולם: "אני חושב שה-NBA היא קשה ותחרותית. אני מאמין שגם לאליהו, הלפרין ואלישי כדיר יש את הכישרון כדי להגיע, רק צריך לחבר הכל ביחד ואני מאמין שעוד יגיעו".

על חזרתו של טל בורשטיין למכבי אמר עומרי: "בורשטיין הוא מהישראלים המובילים בארץ. אני שמח שהוא חזר ומעבר לזה שהוא חבר טוב הוא עושה את כל מי שסביבו טוב יותר ואם ליאור יחזור זה גם יהיה מיוחד. אני חושב שהישראלים שחזרו יביאו איתם בחזרה את הקהל".

טל בורשטיין. יחזיר את הקהל (הילה אביגל)
טל בורשטיין. יחזיר את הקהל (הילה אביגל)
 

גם עומר גולן עלה לשידור ודיבר על המצב הסבוך בו הוא נמצא עם קבוצתו לוקרן, שלא מוכנה להתפשר על מחירו: "היה משא ומתן עם כמה קבוצות ובכל המצבים לוקרן הצליחה איכשהו לפוצץ את זה. לא יודע למה. הם רוצים את מלוא הסכום עליי ולא מוכנים למשא ומתן. כרגע אין לי כל כך הרבה מה לעשות. אצלם זה או הכסף או שאשב ביציע וזה הפך להיות מלחמה אישית. זה לא נעים להיות במצב כזה שבו שום דבר לא תלוי בי ומונעים ממני לשחק".

"התחלתי בבלגיה בצורה פנטסטית והיה לי כיף. זו החלטה שאני לא מתחרט עליה. אף אחד לא הסתיר את זה שכלכלית הרבה יותר טוב בבלגיה. רק הזמן יגיד אם ארבייטמן עשה החלטה טובה עם המעבר".

גולן. ראש בראש (תומר גבאי)
גולן. ראש בראש (תומר גבאי)
 

כשנשאל מה הוא מתכוון לעשות עם המצב אליו נקלע: "עד עכשיו לוקרן היו סוג של קיר. אני מנסה לפנות ללב שלהם. אם נצטרך לבכות נבכה. דודו דאהן הוא הסוכן שלי וגם הוא בסוג של ייאוש כי אין עם מי לדבר".

"אני כל יום יושב להם על הראש. אני רוצה לשחק נקודה. מכבי פ"ת זה אירופה בשבילי לכל דבר. זה גאווה לשחק שם בעבורי", סיכם.

 התעניינו בעמותת האוהדים החדשה של בית"ר ירושלים שהוקמה במסגרת מאמציה של הקבוצה להתאושש מהבעיות הכלכליות שלה וחוסר היכולת שלה להעמיד קבוצה בסטנדרטים שרגילים בעיר הבירה.

אליק הראל מעמותת אוהדי בית"ר עלה לשידור ואמר: "השקנו בחגיגיות את אתר העמותה. עבדנו בצורה יסודית 3 שבועות בשיתוף עם איציק קורנפיין. אנחנו מנסים לגייס 1,000-2,000 אוהדים שישקיעו 90 ש"ח בחודש כ"א, כלומר כ-1,000 ש"ח בשנה לאדם. אותם אנשים יוכלו לרכוש מנוי בזול כש-1,500 ש"ח יכסו גם את הסכום לעמותה וגם את עלות המנוי. אם נגייס מעל מיליון שקלים אחוזי העמותה בקבוצה יגדלו. זה מאוד רציני".

אוהדי בית&qout;ר. ישקיעו? (גיא בן זיו)
אוהדי בית"ר. ישקיעו? (גיא בן זיו)
 

"אחוז הנרשמים שנכנסו לאתר מפתיעו וההיענות היא מכל רחבי הארץ. ההתפלגות היא מהצפון ועד הדרום. אנחנו נותנים לזה עוד כמה ימים טובים וקוראים לכולם לבוא ולהיכנס. שיתוף הפעולה עם המועדון הוא חזק".

"יש לאוהד את האפשרות להשפיע על מה שקורה במועדון. החל בשיפור תנאי האוהדים באיצטדיון רווחת הצופים, מחירי כרטיסים ומנויים, הטבות בבתי עסק וכלה בגיוס ספונסרים, שרק מחכים לשיפור התדמית בשביל להיכנס. זה הכוח של הצד השפוי של אוהדי בית"ר".

כמו בכל העולם גם בליגה שלנו השמות ממשיכים לרוץ ומיטב הכדורגלנים מוזכרים כאופצייה לקבוצה זו או אחרת, שוחחנו על רגעי השיא של עונת המלפפונים. מיכאל זנדברג עלה לשידור ודיבר על מעברו למכבי פתח תקווה.

מיכאל זנדברג. &qout;זה שהחלפתי קבוצות לא אומר שאני בעייתי&qout; (דרור עינב)
מיכאל זנדברג. "זה שהחלפתי קבוצות לא אומר שאני בעייתי" (דרור עינב)
 

"אני מכיר את פרדי דוד הרבה זמן ומעריך אותו מאוד וזה מה שהכריע לבסוף את הכף לטובת המעבר".

"הם בונים עלי. אני לא בא לכייף שם. אני רוצה לעזור למכבי פ"ת להצליח. אני צעיר בן 30, עברתי שנתיים לא קלות. בבני יהודה התחלתי לחזור לעצמי. נתנו לי בשכונה הזדמנות והיה לי חשוב לשחק, אני מאמין שהחזרתי במה שיכולתי. אם זה ימשיך ככה זה רק ילך וישתפר".

מיכאל זנדברג (דרור עינב)
מיכאל זנדברג (דרור עינב)
 

על העובדה שהחליף הרבה קבוצות אמר: "זה לא אומר שאני בעייתי. אין קבוצה אחת בה רבתי עם מישהו או ששרפתי גשרים".

"המטרות שלנו היא לקחת את הקבוצה כמה שיותר רחוק ולמצות את הפוטנציאל. יש לנו פוטנציאל לפלייאוף עליון".

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים העושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים. 
            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */