יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:45

ניצחונות לאיטליה, לטביה ופינלנד במשחקי הכנה

שלוש מיריבות ישראל במוקדמות אליפות אירופה נראות במסלול הנכון. חניכיו של סימונה פיאניג'אני הביסו את מקדוניה 60:83, הפינים ניצחו את טוניסיה

|
פיאניג´אני. 0:2 במשחקי ההכנה (ניר בוקסנבאום)
פיאניג´אני. 0:2 במשחקי ההכנה (ניר בוקסנבאום)

שלוש מיריבות ישראל בבית א' של מוקדמות אליפות אירופה השיגו ניצחונות במשחקי הכנה אמש (שבת). איטליה הבליטה שוב את שני שחקני ה-NBA שלה, אנדראה ברניאני שקלע 25 נקודות ומרקו בלינלי שסיים עם 22, בניצחון על פולין 76:88 בטורניר בפירנצה.

האיטלקים משחקים ללא שחקן ה-NBA הנוסף שלהם, דנילו גלינארי מניו יורק ניקס, שמחלים מפציעה ולא ייקח חלק במשחקים המוקדמים לאליפות.

קלעים בולטים נוספים אצל האיטלקים הם אנדראה קרוסאריול עם 19, בעוד פייטרו אראדורי ומרקו קרארטו הוסיפו 9 כל אחד. קודם לכן ניצחה איטליה את מקדוניה 60:83 ומאזנה במשחקי ההכנה הוא כעת 0:2 תחת המאמן החדש סימונה פיאניג'אני, שהוביל בשנים האחרונות את סיינה להצלחות גדולות בליגה.

אגב, במשחק נוסף שהתקיים במסגרת הטורניר ניצחה בולגריה את מקדוניה 74:79. למנצחים: ארל קאלוויי, שקיבל אזרחות בולגרית, 22 נקודות, דיאן איבאנוב 18. למפסידים: פרו אנטיץ' 17, דארקו סוקולוב 16. 

לטביה, יריבה אחרת של ישראל, מתארחת בקייב לשני משחקים נגד הנבחרת המקומית אוקראינה. הלטבים ניצחו במשחק הראשון 80:82 לאחר הארכה (72:72). אינגוס באנקביצ'ס הוביל את המנצחים עם 27 נקודות, קוקסיקס ושטרלנייקס הוסיפו 14 נקודות כל אחד. לאוקראינה: לישצ'וק 16. המשחק הנוסף בין השתיים יתקיים היום.

ברניאני (רויטרס)
ברניאני. הוביל את האיטלקים עם 25 נקודות (רויטרס)
 

נבחרת נוספת שתשחק נגד ישראל, פינלנד, הביסה את טוניסיה 68:92 בטורניר שמתקיים בצרפת וזכתה בניצחון רביעי ברציפות במשחקי ההכנה שלה. סמואל הנאפה (24, 2.03) הוביל את הפינים עם 19 נקודות, המתאזרח ג'ראלד לי סיים עם 16, טימו ראניקו קלע 14 וטוקה קוטי הוסיף 12 נקודות ו-16 ריבאונדים. בסוף השבוע תקיים פינלנד שני משחקי הכנה נוספים נגד קנדה ובריטניה.           

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */