יום שבת, 21.09.2024 שעה 08:56

דייגו מראדונה יזכה להצעת חוזה חדש בארגנטינה

למרות ההדחה המשפילה מול גרמניה במונדיאל, נשיא ההתאחדות הארגנטינית יציע למאמן חוזה חדש לארבע שנים. ליונל מסי: "מבחינתי, הוא צריך להמשיך"

|
מראדונה ומסי. ממשיכים ביחד? (רויטרס)
מראדונה ומסי. ממשיכים ביחד? (רויטרס)

כך יעשה לסמל: נשיא ההתאחדות הארגנטינית, חוליו גרונדונה, צפוי להיפגש בשבוע הקרוב עם מאמן הנבחרת, דייגו מראדונה, ולהציע לו חוזה חדש בנבחרת לארבע שנים.

אם המאמן בן ה-49, שכבר רמז לאחר ההדחה מהמונדיאל שהוא עוזב, אכן יקבל את הצעתו של יו"ר ההתאחדות, הוא יוביל את ארגנטינה בארבע השנים הקרובות כשבדרך שתי מטרות מרכזיות: הקופה אמריקה והמונדיאל ב-2014, בברזיל.

בהתאחדות בכל אופן, לא מוכנים להעלות על הפרק אופציה בה מראדונה לא ימשיך, כשגם הכוכב הגדול של הנבחרת, ליונל מסי, יצא להגנתו כשאמר: "זה תלוי בו וזאת ההחלטה שלו אם הוא רוצה להישאר או לא. מבחינתי, הוא צריך להמשיך".

כזכור, מראדונה הודיע לאחר ההדחה הכואבת מהמונדיאל כי הוא לא מעוניין להמשיך וטען שהוא רוצה להקדיש זמן למשפחתו. לאחר ההפסד המשפיל ברבע הגמר לנבחרת גרמניה (4:0), שבו האלביסלסטה למולדתם והתקבלו באהבה גדולה, דבר שלא מנע מדייגו להודיע את אשר הודיע.

מאז אותה הודעה, במדינה נפוצו שמועות שהמאמן חזר לסורו ודווח כי הוא השמין משמעותית ואף חזר לצרוך סמים, דברים אשר הוכחשו באופן גורף על ידי רופאיו הפרטיים.

שחקני ארגנטינה נוחתים. גם האוהדים רוצים שדייגו ימשיך (רויטרס)
שחקני ארגנטינה נוחתים. גם האוהדים רוצים שדייגו ימשיך (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */