יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:45

לוזון: ישראל היתה יכולה להוות יריב שקול בבתים

יו"ר ההתאחדות נחת מיוהנסבורג, שם צפה בספרד גוברת על הולנד: "לא תפסתי צד, נשיאי שתי ההתאחדויות הם חבריי". על העתיד: "הגיע הזמן שנהיה שם"

|
אבי לוזון נוחת בישראל (יניב גונן)
אבי לוזון נוחת בישראל (יניב גונן)

בין כל הישראלים שהגיעו אמש (ראשון) לסוקר סיטי ביוהנסבורג וחזו בספרד מניפה את גביע העולם הראשון וההיסטורי שלה, נכח גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שנחת הערב בחזרה בישראל. 

מיד עם נחיתתו התייחס לוזון למונדיאל שנערך בדרום אפריקה ואמר: ”היתה אווירה מדהימה בגמר עם 85 אלף צופים. הארגון של הדרום אפריקנים היה מופתי וכך גם המופע של טקס שריקת הפתיחה. נהניתי מכל רגע בגמר הזה, למרות שכבר חשבתי שאנחנו בדרך לדו קרב דרמטי מהנקודה הלבנה.

לוזון התייחס לזוכה: "אין ספק שספרד ראויה להיות אלופת עולם, היא שיחקה הכי טוב במונדיאל הזה, אבל לא חסרות עוד נבחרות מוכשרות כמו גרמניה וארגנטינה, שלה היו את השחקנים הכי מוכשרים, אבל כנראה לא היה לה מאמן מספיק טוב".

עוד הוסיף היו"ר: "לא תפסתי צד במשחק הגמר כי הנשיאים של שתי ההתאחדויות חברים שלי. למרות שהולנד היא אלופת הכמעט ומזכירה איכשהו את הנבחרת שלנו עם הכמעט שלה, הייתי מוכן שיהיו לנו את ההישגים שלה".

לסיום אמר לוזון: "הדבר האחרון שאני לוקח מהמונדיאל הזה ושאותו אני כל הזמן אומר, הוא שהגיע הזמן שהכדורגל שלנו יהיה באחד הטורנירים הגדולים, בין אם זה יורו או מונדיאל.

"אני חושב שבשלבים המוקדמים הנבחרת שלנו כן היתה יכולה להוות יריב שקול. הנבחרת שלנו לא נופלת מהרבה נבחרות ששיחקו שם והגיע הזמן שכבר נעשה את זה. הלוואי שניפגש ביורו 2012”, סיכם היו"ר בנימה אופטימית.

לוזון: הגיע הזמן שנגיע לטורניר גדול

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */