יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:38

דוד וייה: מאושר, אני גאה להיות חלק מהדור הזה

הנבחרת הספרדית יחד עם החלוץ תערוך מצעד חגיגי במדריד לאחר הזכיה בגביע העולמי. פברגאס: "רגע שלא ישוחזר". רובן: "הייתי צריך לכבוש"

|
וייה וראמוס עם גביע העולם (GettyImages)
וייה וראמוס עם גביע העולם (GettyImages)

עייפים אחרי לילה שלם של חגיגות, שחקני הנבחרת הספרדית, או בכינוי החדש שלהם, אלופי העולם, ינחתו בשדה התעופה בראחס במדריד יחד עם הגביע העולמי, כאשר אלפי אוהדים שמחים יחכו להם שם רגע לפני שהם יגיעו לארמון המלך לקבלת פנים חגיגית.

מאוחר יותר יתקיים מצעד חגיגי, כאשר השחקנים ייסעו ברחבי העיר מדריד באוטובוס עם גג פתוח. המצעד צפוי להתחיל בשעה 20:00 במרכז העיר והוא יסתיים באצטדיון ויסנטה קלדרון.

אחד הכוכבים של הנבחרת הספרדית ומלך השערים שלה, דוד וייה, סיכם טורניר מוצלח עבורו, שהסתיים במשחק הכי חלש שלו בגביע העולמי: "אנחנו צריכים להיות גאים בכך שלא שינינו את צורת המשחק שלנו במשך כל הטורניר, מה שעשו נבחרות אחרות ששיחקו מולנו".

"ספרד תמיד היתה נאמנה לשיטת המשחק שלה, גם כאשר שיחקנו נגד קבוצות שסגרו את המשחק ולכן אנחנו ראויים להיקרא אלופים. אני גאה להיות חלק וליהנות מדור השחקנים הזה, שנלחם עבור אותה מטרה. אף אחד לא עובד בשביל עצמו, אלא בשביל כל הקבוצה".

לסיום אמר וייה: "אני מרגיש שמחה גדולה, יש לי את הזכות לגרום לאנשים שמחה גדולה לאנשים. אני כבר לא יכול לחכות להגיע לספרד כדי לחגוג. עם דור השחקנים הנוכחי, אפשר להשיג הכל".

זיקוקים וחגיגות בסוקר סיטי

עוד אחד מהגיבורים של ספרד, המגן סרחיו ראמוס, שלא שכח גם ללכת לחדר ההלבשה של הולנד כדי לנחם את חבריו לקבוצה לשעבר, ווסלי סניידר ואריאן רובן: "אין סיפוק גדול יותר מלהרים את הגביע העולמי. החגיגות רק התחילו".

על סגנון המשחק של הולנד אמר ראמוס: "ידענו פחות או יותר מול מה נעמוד. זה לא היה שונה מהיריבות האחרות ששיחקנו מולן".

וייה (GettyImages)
דוד וייה והמצלמות (GettyImages)

מבשל שער הניצחון לאינייסטה, ססק פברגאס, שלא קיבל הרבה הזדמנויות לשחק בטורניר, אבל ידע להתעלות ברגע האמת הוסיף: "זה רגע היסטורי בשביל ספרד ויכול להיות שהוא לא ישוחזר. אני מקדיש אותו למשפחה שלי. הייתי קצת מדוכא כי לא שיחקתי הרבה, אבל זה היה שווה את זה".

קשר ארסנל הוסיף: "האוהדים היו פנטסטים. על פי הבסיס שיש לנו כרגע, תהיה לנו עוד שמחה באליפות אירופה בעוד שנתיים".

פברגאס ואינייסטה. המבשל והכובש (GettyImages)
פברגאס ואינייסטה. המבשל והכובש (GettyImages)

בצד המפסיד, אריאן רובן הודה כי יש לו חלק נכבד בהפסד של נבחרתו: "בדרך כלל אני מבקיע מהמצבים בהם החמצתי, אין לי תירוצים. קסיאס הפך את המטרה לקטנה יותר, בעטתי ופגעתי ברגל בכף הרגל שלו".

ההולנדי הצטרף לחבריו שמחו נגד השיפוט של האוורד ווב: "זה היה ברור שנתפסתי על ידי פויול בדרך לשער. הוא היה צריך להוציא לו כרטיס צהוב שני ואדום".

רובן (רויטרס)
רובן מופל ע"י פויול. "היה צריך לקבל אדום" (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */