יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:31

פורלאן זכה בכדור הזהב, נעל הזהב הלכה למולר

חלוץ אורוגוואי נבחר למצטיין הטורניר והקדים את וייה. 5 שערים ו-3 בישולים של הגרמני הבטיחו לו את הפרס ובנוסף הוא זכה בתואר השחקן הצעיר המצטיין

|
פורלאן. זוכה ראוי (רויטרס)
פורלאן. זוכה ראוי (רויטרס)

לאחר סיום המונדיאל וזכייתה ההיסטורית של ספרד באליפות העולם לראשונה בתולדותיה. פיפ"א הכריזה על הזוכים בתארים האישיים, כשהמנצח הגדול הוא שחקנה של אורוגוואי, דייגו פורלאן שנבחר לשחקן המצטיין של הטורניר וזכה בכדור הזהב.

חלוצה של אתלטיקו מדריד, היה ללא ספק אחד הכוכבים הבולטים בדרום אפריקה וזוכה ראוי בתואר והצליח לנצח מועמדים חזקים נוספים כמו ווסלי סניידר או דויד וייה, אלוף העולם הטרי. בחירת השחקן המצטיין נעשתה על ידי גופי התקשורת השונים המסקרים את גביע העולם.

שחקן נוסף שיכול לסמן "וי" על מונדיאל מוצלח במיוחד, הוא תומאס מולר מנבחרת גרמניה שזכה בשני תארים אישיים, השחקן הצעיר של הטורניר ונעל הזהב, תואר שהוענק לו בעקבות חמישה השערים שכבש ושלושה הבישולים, ששמו אותו לפני דויד וייה שהסתפק בנעל הכסף וווסלי סניידר שזכה בארד.

בתואר השחקן הצעיר גבר מולר על אנדרה איוו מגאנה וג'ובאני דוס סאנטוס ממקסיקו. שוערה של ריאל מדריד ונבחרת ספרד, איקר קסיאס הוסיף לעצמו בנוסף לתואר העולמי גם את כפפת הזהב המוענקת לשוער המצטיין בעוד הנבחרת הספרדית עצמה זכתה בתואר הנבחרת ההוגנת של הטורניר וגם בעוד תואר שולי למדי וזניח... אלופת העולם 2010.

תומאס מולר. דאבל אישי לגרמני הצעיר (רויטרס)
תומאס מולר. דאבל אישי לגרמני הצעיר (רויטרס)

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */