יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:34

אדידס עיצבה כדור מוזהב מיוחד לגמר המונדיאל

הכדור החדש שישמש רק למשחק בין הולנד לספרד ביום ראשון ייקרא JO'BULANI, שילוב של שם הכדור הרשמי של הטורניר ושמה של העיר יוהנסבורג

|
הכדור החדש לגמר המונדיאל, ה-JO'BULANI
הכדור החדש לגמר המונדיאל, ה-JO'BULANI

הכדור המוזהב של אדידס “JO’BULANI”, יהיה הכדור הרשמי במשחק הגמר בגביע העולמי, שיתקיים ביום ראשון, ה-11 בחודש יולי בין נבחרות הולנד וספרד.

אדידס מעצבת כדורגל מיוחד, שישמש אך ורק במשחק הגמר של גביע העולם בכדורגל 2010 בדרום אפריקה ומציגה את כדור המשחק הרשמי למשחק הגמר של הגביע העולמי 2010 FIFA.

ה- “JO’BULANI” של אדידס, הוא גרסה ייחודית בצבע זהב של ה-“JABULANI”, כדור המשחקים הרשמי של משחקי המונדיאל, ושמו מהווה מחווה לעיר הבירה של המדינה המארחת, יוהנסבורג או בקיצור Jo’burg, עיר הזהב.

בעוד הכדור עדיין נושא את העיצוב הסמלי בהשראה דרום אפריקנית, הרי שהצבע השולט של “JO'BULANI" הוא זהב. זו הפעם השנייה שאדידס מעצבת כדור משחק מיוחד עבור משחקי הגמר של הגביע העולמי. הכדור הראשון היה הכדור המוזהב "רוח הצוות של ברלין", שנעשה בו שימוש ב- 9 ביולי 2006.

ה-“JO’BULANI” מעוצב בפרופיל חדש שפותח לאחרונה “Grip’n’Groove”, המספק לשחקנים הטובים ביותר בעולם, כדור המאפשר תעופה יציבה יוצאת דופן ואחיזה מושלמת, בכל התנאים. הכדור מורכב משמונה "פנלים" בלבד, חדשניים לגמרי, המודבקים בחום, תלת ממד, אשר בפעם הראשונה הם בתבנית מעוגלת. הכדור עגול לחלוטין, ואפילו יותר מדויק מאשר קודם לכן.

ג´ובולאני. במיוחד לגמר
ג´ובולאני. במיוחד לגמר

השם “JO’BULANI”, נקבע בהשראת השם “JABULANI”, שפירושו "לחגוג" בשפת isiZulu, אחת מ-11 השפות הרשמיות ברפובליקה של דרום אפריקה, שפה בה משתתפים כמעט 25% מהאוכלוסיה.

בעתיד, תוסיף אדידס להשתמש בטכנולוגיה חדשנית, כדי להרחיב את מיצובה המוביל בעולם, במוצרי כדורגל, ובכך לחזק את עמדתה, כסמל האמיתי של מוצרי ספורט לביצועים עיליים, עבור מקצוענים וחובבים כאחד. אדידס מתכננת גם לחשוף, חידושים מהפכניים במוצרים למשחקי כדורגל, עבור תחרויות UEFA, FIFA ,CAF.

צוות החידושים של אדידס, כבר עובד על חידושים, עבור משחקי גביע העולם בכדורגל 2014, שיתקיימו בברזיל.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */