יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:47

"זה כאילו שאתה בדרא"פ, חשבתי שפויול רץ אליי"

עזבו אתכם מ"אוואטר": יורוקום פנסוניק הקרינו את ניצחון ספרד ב-3D. מיקי קליין, מנהל מותג פנסוניק: "אי אפשר לחזור לצפייה רגילה". צפו בווידאו

|
פויול חוגג.
פויול חוגג. "כאילו שאנחנו איתו בדרא"פ" (רויטרס)

אין ספק שאחד הטרנדים הלוהטים של התקופה האחרונה הוא התלת מימד, זה התחיל עם הסרט גורף הפרסים "אווטאר" ששיגע את העולם, המשיך בסיפור הנפלא של "אליס בארץ הפלאות" וכעת בסרט "שרק 3" שיצא ממש לאחרונה אל המסכים.

אבל, מתי בפעם האחרונה ישבתם עם כוס בירה ביד, פיצוחים ביד השניה, משקפי תלת מימד על העיניים וצפיתם במשחק כדורגל ולא סתם משחק כדורגל, חצי גמר המונדיאל? אם לא הייתם אמש (רביעי) בשלוותא שבנמל תל אביב כנראה שלא יצא לכם עדיין לחוות את החוויה היחודית הזאת.
 
מי שכן הגיע לאירוע של יורוקום פנסוניק בנמל תל אביב והיו לא מעט כאלה, זכה לקבלת פנים מרשימה שאירגנו אנשי החברה. קבלת פנים הכוללת שתיה, אוכל ומה שיותר מעניין וחשוב - שלושה מסכי פלזמה ענקיים, מערכת סאונד מהמשובחות ביותר אך גולת הכותרת של האירוע היתה 3 מסכי תלת מימד שהיו פזורים במתחם ובהם היה ניתן לצפות במשחק חצי הגמר בין ספרד לגרמניה ולהרגיש שאתה נמצא בתוך האיצטדיון בדרום אפריקה.

"ברגע שאתה מרכיב את המשקפיים ומתחיל לצפות במשחק אתה לא יכול להפסיק ואתה לא יכול לחזור לטלוויזיה הרגילה", אמר מיקי קליין, מנהל מותג פנסוניק. "זאת חוייה בלתי רגילה, כמו שה-HD נכנס כמעט לכל סלון השלב הבא יהיה ה-3D. אנשים ישבו ויצפו בטלוויזיה עם משקפיים ויראו תוכניות, סדרות ומשחקי כדורגל בתלת מימד. אתה מרגיש שאתה ממש נמצא בתוך המגרש", הוסיף.

ספרד - גרמניה בתלת מימד

גם בקרב הצופים היה קונצנזוס לגבי חוויית הצפייה הנהדרת: "זה בהחלט משהו לא רגיל, אפשר לראות ממש את הפרצוף של מי שיושב בשורה השניה בקהל, חשבתי שפויול רץ אליי".
 
מי שעוד הגיע לצפות במשחק היה ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי שאמר עוד במחצית: "האמת שעד עכשיו המשחק איכזב אותי, אני מקווה שבמחצית השניה נראה קצת יותר כדורגל. ניסיתי מקודם לצפות בתלת מימד, זה נחמד אבל למען האמת אני מעדיף לראות את זה פה, מול המסכים הענקיים, זאת חוויה לא פחות גדולה. חבל שאנחנו לא הצלחנו להגיע לדרום אפריקה, אבל ברור לי שאם היינו מגיעים לשם, אני הייתי יחד עם הנבחרת".

אוהדים רואים משחק בתלת מימד. חוויה נהדרת (רויטרס)
אוהדים רואים משחק בתלת מימד. חוויה נהדרת (רויטרס)

 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */