יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:30

לדל בוסקה נמאס: פדרו במקום טורס בהרכב ספרד

המאמן יספסל את החלוץ המאכזב בחצי גמר המונדיאל מול גרמניה הערב ב-21:30. יואכים לאב יפתח עם פיוטר טרוכובסקי במקום תומאס מולר המושעה

|
פרננדו טורס. ירד לספסל (רויטרס)
פרננדו טורס. ירד לספסל (רויטרס)

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה שם סוף לשמועות האם הוא יספסל את החלוץ המאכזב פרננדו טורס במשחק חצי גמר המונדיאל מול גרמניה ב-21:30 כאשר פירסם את ההרכב למשחק החשוב.

דל בוסקה החליט לספסל את שחקן ליברפול שעדיין לא כבש שער במשחקים ולהכניס במקומו את חלוץ ברצלונה פדרו. שאר ההרכב של המאמן הספרדי נותר זהה, כאשר בעקבות השינוי בהרכב לאלופת ספרד יש שבעה נציגים בהרכב. עוד שלושה שחקנים מגיעים מריאל מדריד ורק חואן קאפדווייה מוויאריאל.

מנגד, מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב החליט לתת הזדמנות לפיוטר טרוכובסקי מהמבורג ב-11 הפותחים במקום תומאס מולר המושעה, כאשר שאר ההרכב הגרמני נותר זהה להרכב שניצח 0:4 את ארגנטינה.

פרננדו טורס: "לא הגעתי כשיר למונדיאל"
למרות שהיא העפילה בפעם הראשונה בתולדותיה לחצי גמר הגביע העולמי ותתמודד מול גרמניה על הזכות לשחק בגמר ביוהנסבורג, לא הכל ורוד בנבחרת ספרד. מי שהרגילה את האוהדים שלה לכדורגל שוטף ומהנה לא מצליחה לשחזר את היכולת מיורו 2008 ובמיוחד הדברים אמורים על החלוץ פרננדו טורס.

שחקן ליברפול בעונה האחרונה לא זכה באף תואר עם קבוצתו והגיע פצוע לטורניר בדרום אפריקה. למרות זאת, אחרי שישב על הספסל במשחק הראשון מול שוייץ, המאמן ויסנטה דל בוסקה החליט לתת בו אמון ופתח איתו בשאר המשחקים.

בינתיים, טורס הוא החוליה החלשה בהרכב הספרדי ואחרי חמישה משחקים הוא עדיין מחפש את השער הראשון. הספרדי מקווה כי הוא יעשה את הספתח מול גרמניה, מולה כבש את שער הניצחון בגמר אליפות אירופה.

מולר (רויטרס)
נבחרת גרמניה. טורס: "ההופעה שלהם מדהימה" (רויטרס)

"אני מוכן שהתוצאה מול גרמניה בגמר היורו תחזור", אמר טורס בראיון בספרד והוסיף: "כך נוכל להשלים הישג ענק ולהגיע לגמר. הנבחרת הגרמנית הזו טובה יותר מהקודמות שניצחנו. הם הוכיחו שהם הפייבוריטים לזכות בתואר. לשחקנים שלהם יש יכולת ונחישות. ההופעה שלהם עד עכשיו מדהימה".

החלוץ הוסיף: "אפשר לקרוא למשחק בינינו לבין גרמניה גמר, בגלל שמדובר בשתי הפייבוריטיות, אבל אסור לשכוח את הולנד ואורוגוואי. ארבע הקבוצות הגיעו בזכות לחצי הגמר".

לגבי היכולת שלו לטורס יש תשובה ברורה: "הכי חשובה היא התוצאה. לא משנה לי אם כבשתי או לא או אם שיחקתי יותר או פחות. אני יודע מה עשיתי כדי להגיע לפה במצב שלי ואני רוצה ליהנות מהעובדה שהגענו לחצי הגמר. עבדתי קשה ועברתי זמנים קשים ולהיות פה וזה הפרס. זה קשה כי לא הגעתי במצב שרציתי. אבל זו המציאות וצריך להתמודד איתה".

 
 הכי חשובה היא התוצאה. לא משנה לי אם כבשתי או לא או אם שיחקתי יותר או פחות. אני יודע מה עשיתי כדי להגיע לפה במצב שלי ואני רוצה ליהנות מהעובדה שהגענו לחצי הגמר 
 
 
 

"המאמן נותן לי ביטחון, למרות שהוא יודע של הגעתי כשיר ב-100 אחוזים. הוא יודע שאני עושה הכל כדי לתרום לנבחרת. אסור לנו לחשוב כיחידים, אלא על הקבוצה. זה מה שהוביל אותנו לגדולה תמיד".

האם ההגעה לחצי הגמר זו הצלחה? טורס: "להיות בחצי הגמר זו כבר הצלחה, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה ואנחנו יכולים לעשות מעבר לכך וזה מה שאנחנו רוצים. לעולם לא תהיה לנבחרת הזו הזדמנות נוספת להגיע לגמר. יש לנו זכות לחלום".

דל בוסקה (רויטרס)
דל בוסקה עם טורס. "הקבוצה מעל לכל" (רויטרס)

על היכולת של הנבחרת הספרדית עד כה אמר טורס: "אני לא מסכים שלא שיחקנו טוב עד עכשיו. קצרנו את הפירות על העבודה הקשה שלנו בכל המשחק עם שער בדקות הסיום מול פראגוואי. היריבות מתעייפות נגדנו. אנחנו צריכים לשחק בצורה בוגרת, בגלל שהיריבות מכירות אותנו טוב וזה מכריח אותנו לשחק אחרת מבדרך כלל. לשחקנים מספרד, כמו לנבחרות אירופאיות אחרות, יש הרבה משחקים מאחוריהם, אבל זה שווה את הסיכון להיפצע".

ואיך אפשר בלי הצהרה לסיום: "אני מאמין שאניף את הגביע העולמי". לפחות בדיבורים, טורס בכושר שיא.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */