מערכת ONE
|
משרד הפרסום "בורודה קפלן" של אלוף ישראל בהתעמלות לשעבר, רון קפלן, נבחר להיות משרד הפרסום של הוועד האולימפי בישראל שיוביל את קמפיין הפרסום הראשון של החוויה האולימפית. היקף הקמפיין עד סוף השנה עומד על כ-500,000 ש"ח.
רון קפלן יוביל בקרוב את קמפיין הקיץ והחגים של החוויה האולימפית אמר היום: "אני חי בעולם של תחרותיות מגיל צעיר. בעסקים כמו בספורט ערכי המצוינות וההישגיות שלובים זה בזה והם חלק מה-DNA שלי. בשבילי זו הזדמנות נהדרת לנהל קמפיין שאני מזדהה אתו רגשית בהיותי חלק מהמשפחה האולימפית של ישראל, וכמו תמיד אני שואף להצלחה" אמר קפלן.
אפרים זינגר מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "היותו ספורטאי אולימפי בעברו מעניק לרון קפלן ערך מוסף אשר יחד עם יכולותיו המקצועיות כאיש פרסום יוצרים חיבור מנצח".
מוזיאון החוויה האולימפית בהדר יוסף, הוא אחד מתוך תריסר מוזיאונים אולימפיים ברחבי העולם. הוא משתרע על שטח 850 מ"ר ומצויד באמצעי ההמחשה הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בעולם. הוא כולל מסע אור קולי בין חמש הטבעות האולימפיות כשבכל טבעת מוצג סיפור אחר הקשור במשחקים האולימפיים.