יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:44

העתודה סיימה בניצחון את הטורניר בקרואטיה

נשים: הישראליות השיגו 75:77 על נבחרת הנערות הקרואטית במשחק ההכנה האחרון על אדמת הבלקן. עוזר המאמן ויטו גיליץ: "באליפות אירופה יהיה כסאח"

|
עידית אוריון. סיום נאה (נעה רקנאטי)
עידית אוריון. סיום נאה (נעה רקנאטי)

נבחרת העתודה נשים סיימה אחה"צ (ראשון) את טורניר ההכנה שלה בקרואטיה בנצחון נוסף על נבחרת הנערות המקומית. הנבחרת, שנוצחה במשחק הראשון 71:67, הביסה במשחק השני 48:90 והיום סיימה את הטורניר בניצחון במשחק מותח 75:77 שהסתיים רק לאחר הארכה.

הנבחרת הקרואטית הובילה ב-8 נקודות הפרש 3 דקות לסיום, אך 4 חטיפות בעשרים שניות וניהול נכון של ההתקפה הביאו לשווין 65:65 בתום הזמן החוקי. במהלך ההארכה, שהיתה צמודה לכל אורכה, נעמה שפיר ניהלה היטב את המשחק ונשארה קרת רוח על קו העונשין, מה שהוביל בסיום לנצחון 75:77 כשנעמה שפיר קולעת 30 ועידית אוריון 12 לישראל.

"שיחקנו היום עם הרבה נחישות והצגנו הגנה טובה. העובדה שהמשחק שוחק בשעה מוקדמת פגעה בנו. מחצית שלמה לא הגענו למשחק, נקלענו גם ליום קליעה לא טוב" אמר עוזר המאמן ויטו גיליץ. "המחצית השנייה היתה סיפור אחר. השחקניות עלו למגרש עם הגנה יותר אגרסיבית ואינטנסיבית וזה החזיר אותנו למשחק ונתן הרבה יותר בטחון לשחקניות".

"בשבילנו הטורניר הזה היה מעולה. קודם כל זכינו לעבודה שקטה במקום המדהים הזה. יש פה תנאים מצויינים להתאוששות והיו לנו גם אימונים טובים. מה שאנחנו המאמנים מסתכלים עליו בסיום טורניר כזה, שהוא גם הראשון שלנו והיחיד לקראת אליפות אירופה, זה השיפור מהמשחק הראשון לאחרון"

קרן נחמה, עידית אוריון ומעיין לוי (ONE)
קרן נחמה, עידית אוריון ומעיין לוי (נעה רקנאטי)

"כמו שאנחנו המאמנים אוהבים, המשחקים היו צמודים. נקודה לפה נקודה לשם, זה איפשר לנו לתרגל הרבה מצבים ריאליים לאליפות עצמה, כי מה שבטוח זה ששם יהיה הרבה יותר כסאח ולא 40 הפרש לטובתנו".

"הצלחנו לבדוק את השחקניות, כולן קיבלו את הבמה. מצאנו שיש היררכיה ברורה ואנחנו המאמנים יודעים מי יודעת לתת מה בזמן מסוים"
 
על השחקניות הפצועות עידכן המאמן: "לצערנו ירדן גוט לא תהיה חלק מהנבחרת בקמפיין הזה, היא עברה בדיקת ארתרוסקופיה בברכה, ואובחנה פגיעה במיניסקוס, מה שימנע ממנה להופיע עם הנבחרת באליפות אירופה".

עידית אוריון. 1:2 בסיכום לישראל (ONE)
עידית אוריון. 1:2 בסיכום לישראל (נעה רקנאטי)

"שירה שכט עבדה עם אלה קרני הפיזיותרפיסטית על יציבות, ועל חיזוק הברך. מחר בארץ יש לה פגישה עם ד"ר וייס שיעריך את מצבה. אנחנו אופטימיים ומקווים שהיא תוכל לחזור להתאמן איתנו"
 
הנבחרת תחזור לפנות בוקר לארץ להמשך ההכנות ובעוד שבוע וחצי תצא למקדוניה לאליפות אירופה.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */