יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:14
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

הראל יערוך פגישה בנוגע לשדרוג חוזהו של ידין

הקבוצה תעביר לאניימה הצעה לחוזה משודרג ל-3 שנים. דה סילבה נשאר. צפו בדרוידס סרנס באימון הראשון באדום (רועי גלדסטון, שליח ONE לאוסטריה)

|
סרנס באימון הפועל, חלוץ מטרה מהיר (רועי גלדסטון)
סרנס באימון הפועל, חלוץ מטרה מהיר (רועי גלדסטון)

מוני הראל, שלא המריא עם הפועל תל אביב למחנה האימונים, ייפגש מחר (שני) עם סוכן השחקנים גלעד קצב בנוגע לשדרוג שכרו של אביחי ידין, כאשר כזכור עוד לפני המחנה ישבו הצדדים וידין ציין בפני ההנהלה כי הוא מעוניין לפתוח את חוזהו. על כל פנים, ידין כמובן יישאר בהפועל ת"א כאשר חוזהו תקף ל-3 שנים נוספות, ושכרו ישודרג.

הפועל ת"א קיימה אימון ערב ללא גילי ורמוט ודדי בן דיין שקיבלו מנוחה ונשארו במלון. השחקנים יערכו אימון בוקר ביום שני, ויהנו מערב חופשי.

לאחר שדיברו עם וינסנט אניימה עוד לפני המונדיאל והציעו לו חוזה ל-3 שנים, הפועל ת"א תעביר בשבוע הקרוב הצעה לחוזה משודרג ל-3 השנים הקרובות לשוער נבחרת ניגריה. במועדון מקווים כי השוער הניגרי יישאר במועדון מאחר ואין עדיין הצעה קונקרטית עבורו, מלבד ההתעניינות שהביעה פורטו שפנתה בעבר להנהלה.

במועדון מקווים כי כפי שהשאירו את איתי שכטר, גילי ורמוט, אביחי ידין וכמובן את דה סילבה בהם התעניינו קבוצות מחו"ל, הם יצליחו לעשות זאת עם השוער המצטיין.

תקציר: הפועל מנצחת 0:1 את לבסקי סופיה

האדומים לא נחים, וממשיכים לבדוק אופציות בעמדת החלוץ. בצוות המקצועי עדיין מקווים כי למרות הכל, בן סהר ילבש אדום בסופו של עניין.

אלי טביב הגיע למחנה האימונים
שותפו של מוני הראל בבעלות על הפועל ת"א, אלי טביב, הגיע למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. טביב נכח באימון הבוקר והיה מרוצה ממה שראה. הבעלים הגיע לאחר שעוד אתמול הגיע יו"ר המועדון אמיר לובין. גבי קצרה הגיע למחנה עם הקבוצה ונמצא עימה מההתחלה.

רומאן רוקי ועומרי קנדה באימון הערב (רועי גלדסטון)
רומאן רוקי ועומרי קנדה באימון הערב (רועי גלדסטון)

החלוץ שנמנה על סגל נבחרת ליטא, דרוידס סרנס, החל להבחן בקבוצה. סרנס הוא חלוץ מטרה חזק, בעל מהירות ויציאה טובה מהמקום. בהפועל יבחנו אותו בימים הקרובים, כאשר היום נתנו לו לתרגל סיומת מול השער, ביחד עם מהראן ללה, כדי לבדוק את האיכויות שלו.

כל מה שנותר להפועל כדי להשלים את הסגל שלה הוא למצוא חלוץ, כאשר בעמדת השוער יהיו אלה וינסנט אניימה או ליאו בוטרון הפרואני, שישחקו בשורות האלופה.

אלי גוטמן משתתף באימון הערב (רועי גלדסטון)
אלי גוטמן משתתף באימון הערב (רועי גלדסטון)

שי אבוטבול חש כאבים בקרסול כבר כמה ימים ולא התאמן הבוקר. השחקנים ששיחקו אמש 90 דקות ערכו אימון ריצה קל, בעוד האחרים ערכו אימון אינטנסיבי.

דרוידס סרנס נבחן בהפועל

הנהלת הקבוצה פינקה את השחקנים בשלגונים בסיום האימון, בגלל החום הכבד השורר במחנה. אחד מנושאי השיחה הערים בין השחקנים היום היו הודעת הקבוצה שדגלאס דה סילבה נשאר במועדון. השחקנים ציינו בינם לבין עצמם כי למרות התחזיות, הפועל שמרה על הסגל שלה ואף התחזקה, כשהביאה את ביוואן פרנסמן, רומאן רוקי ויוסי שבחון. כאמור, האדומים גם צפויים לצרף בקרוב חלוץ נוסף.

ידין מלהטט עם כדור טניס

לאחר שקלטנו בעדשת המצלמה את שחקני הפועל מפגינים יכולות כדורסל גבוהות, באימון הבוקר היה זה אביחי ידין שהקפיץ כדור טניס על הרגל, ועשה את זה טוב מאוד. צפו בידין מלהטט ובסרנס נבחן.

דאגלס דה סילבה נשאר בהפועל ת"א
הפועל ת"א הודיעה הבוקר (ראשון) באופן רשמי כי לאחר שיחה עם הבעלים אלי טביב ומוני הראל הוחלט שדגלאס דה סילבה ימשיך בהפועל ת"א. "אם תגיע הצעה אטרקטיבית על השחקן בינואר, הקבוצה לא תעמוד בדרכו", כך נכתב בהודעה. דה סילבה עצמו הוסיף: "אני מאמין שהכל זה גורל ואני שמח להישאר בהפועל, בעתיד אגיע לרמות הגבוהות ביותר".

כזכור, וכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, דה סילבה ישב עד השעות הקטנות של הלילה לפני שהגיע למחנה באוסטריה עם הבעלים מוני הראל והשניים סיכמו על חוזה חדש ומשודרג.

סרנס (רועי גלדסטון)
סרנס יחד עם דאגלס דה סילבה באימון (רועי גלדסטון)

הבעלים עוד נתן כמה ימים לליל לממש את עסקת העברת הבלם לשורותיהם ולהעביר את התשלום הראשון כפי שנקבע בין המועדונים (תשלום ראשון במזומן, וערבות בנקאית עבור התשלום השני). הבעלים נתן זמן לצרפתים עד מוצ"ש להשלים את ההעברה וכעת, ולאחר שהכסף לא הועבר החליטה ההנהלה: דה סילבה נשאר.

גוטמן וטביב (רועי גלדסטון)
גוטמן וטביב באוסטריה (רועי גלדסטון)

הבלם עצמו מקבל את העובדות בהבנה, מאחר וברגע האחרון ליל היא זו שלא היתה תכליתית, לאחר שהפועל כבר הסכימה לשחררו. זו הסיבה שדה סילבה חש שוויון נפש וינסה לצאת לאירופה בהזדמנות אחרת, כשקודם כל ינסה לעזור להביא את הפועל לשלב הבתים בליגת האלופות יחד עם חבריו.

סרנס (רועי גלדסטון)
גרוידס סרנס באימון הפועל ת"א (רועי גלדסטון)

כבר אמש במשחק האימון מול לבסקי סופיה, נכנס דה סילבה לרבע שעה ושיחק לראשונה במשחק אימון יחד עם ביוואן פרנסמן, כשזה אמור להיות מרכז ההגנה של הפועל העונה.

פרנסמן (רועי גלדסטון)
פרנסמן נהנה מהארטיק ביום חם באוסטריה (רועי גלדסטון)

דה סילבה החל להתאמן רק לפני מספר ימים לאחר פגרה ארוכה ולכן מיעט לשחק, אבל מהיום הוא נכנס חזק לעניינים במחנה ויקבל דקות משחק רבות במשחק האימון האחרון מול גיור ההונגרית ביום שלישי.

רוקי (רועי גלדסטון)
גם רומאן רוקי מתרגל לארטיקים (רועי גלדסטון)

באדיר ושבחון (רועי גלדסטון)
באדיר ושבחון באימון (רועי גלדסטון)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */