יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:05

גרמניה או ארגנטינה - לשחקני חיפה יש מושג?

סגנית האלופה עובדת קשה במחנה והשחקנים התפנו לומר לנו מי תנצח. וגם: חמישה דברים שלא ידעתם על מסוט אוזיל. שביט, רוזן וחביב ב"קפה מונדיאל"

|
רוזן, חביב ואלימלך בקפה מונדיאל (מיכה בננו)
רוזן, חביב ואלימלך בקפה מונדיאל (מיכה בננו)

סוף סוף זה הגיע. 32 נבחרות הטובות בעולם על אדמת מדינה אחת בחודש גדוש בקרבות, כשבקצה המנהרה גביע אחד שיכתיר מי תהיה אלופת העולם במונדיאל דרום אפריקה 2010.

אז מה עושים כל בוקר שאחרי המשחקים? פתרנו לכם את הבעיה. במהלך חודש המשחקים בדרום אפריקה אנחנו מזמינים אתכם לפתוח את הבוקר עם שביט אלימלך ב"קפה מונדיאל", התוכנית שתלווה אתכם מטקס הפתיחה ועד לגמר ב-11 ביולי.

לצידו של אלימלך יצטרפו בכל תוכנית אורחים שונים וביניהם שחקני נבחרת ישראל האגדית שהשתתפה במונדיאל מקסיקו 1970, ושחקנים נוספים מהליגה הישראלית, שינתחו את המשחקים שהיו ואת המשחקים שיהיו.

בן פרידמן יבחן את הידע שלכם בכל הקשור למונדיאל, ולא שכחנו גם את פינת הטוקבקים שלכם. מה אתם חושבים על רונאלדו? ומה יהיה עם מסי? אתם תטקבקו ואנחנו נבחר את המובחרים. כל זאת ופינות נוספות יחכו לכם כל בוקר.

לצפייה בכל התוכניות ולהשתתפות בחידון "קפה מונדיאל" לחץ כאן.

והיום ב"קפה מונדיאל": דיווח מיוחד ממחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה, צביקה רוזן ומוטי חביב מנתחים את המפגש הלוהט בין ארגנטינה לגרמניה. מראדונה מול יואכים לאב, מסי מול שווינשטייגר, האם ספרד תדלג בקלות לחצי הגמר על חשבון פראגוואי? מי תזכה לבסוף בגביע? וחמישה דברים שאולי לא ידעתם על הכישרון הנהדר מסוט אוזיל, שחקנה של ורדר ברמן.

שחקני חיפה מהמרים מי תזכה במונדיאל

כמו כן, שליח ONE בדרום אפריקה, אסף אבולעפיה והפרשן, סלבה הברזילאי, יביאו לכם את החדשות הכי חמות וטריות מהאימונים, ממסיבות העיתונאים ומהרחוב הצבעוני בדרום אפריקה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */