יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:33

באנגליה זועמים: האומה מתאבלת והפלופים מבלים

בממלכה מתקשים לעכל את הכישלון ואדישות הכוכבים. למפארד יצא לחופשה בסרדיניה, רוני בברבדוס וגם ג'רארד כבר מתפנק לו. והאנגלים? "חיים בבושה"

|
למפארד ובת זוגו מבלים להם בסרדיניה, מתוך ה
למפארד ובת זוגו מבלים להם בסרדיניה, מתוך ה"סאן"

כנראה שההדחה האחרונה של אנגליה מהמונדיאל היא זו שתגרור אחריה את מבול הכותרות הכי גדול שחזינו בו. אחרי החשיפה אמש (רביעי) של ה"סאן" על כך ששחקני הנבחרת 'חגגו' את ההפסד לגרמניה עם אלכוהול וסיגרים, עיתוני הממלכה נפתחים הבוקר בתמונות של כוכבי הנבחרת בחופשות הפרטיות שלהם.

באנגליה מתקשים לעכל את התנהגות השחקנים ולא מבינים איך הם מרשים לעצמם לצאת ולבלות בזמן שהם, כך טוענים, "מתאבלים וחיים בבושה" מאז ההפסד המשפיל 4:1 לנבחרת גרמניה.

רק אתמול נחתה הנבחרת האנגלית בהיתרו', אך זה לא מנע מפרנק למפארד, סטיבן ג'רארד, וויין רוני וגם רוב גרין להמריא שעות ספורות לאחר מכן לחופשות שונות עם משפחותיהם.

כמובן שב"סאן" הקצינו את כל הסיפור והדביקו טייטלים משלהם לכל אחד מהשחקנים. "הפליימייקר הכבד, פרנק למפארד, שפע כולו חיוכים כשהוא יצא לסרדיניה עם חברתו מהטלוויזיה, כריסטין בלקלי.

חסר השערים, החלוץ וויין רוני, יצא לו לברבדוס. האסון רוב גרין יצא לו לחופשת רגיעה קלה בלוס אנג'לס, ואלכס קוראן, החצי השני של הקפטן הנוראי סטיבן ג'רארד, צבעה את השיער שלה בחופשה הפרטית שלה עם שחקן ליברפול", סיכמו בצהובון את מסע הצלב שלהם.

וויין רוני. החלוץ נטול השערים המריא לברבדוס (GettyImages)
וויין רוני. החלוץ נטול השערים המריא לברבדוס (GettyImages)

את הכתבה בחרו לסיים במשפט הבא: "לאורך כל הממלכה, מיליוני אוהדי שלושת האריות עדיין תחת ענן שחור. התסכול שלהם, האבל על ההשפלה שחוו מרגלי המולטי-מיליונרים שבסגל הנבחרת עדיין מהדהד. אך הכישלון הזה נראה רחוק לחלוטין מלפארד, רוני, ג'רארד ושאר השחקנים".    

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */