יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:19
ליגת העל 24-25
132-155מכבי חיפה1
132-95מכבי ת"א2
104-85בית"ר ירושלים3
1010-116מכבי בני ריינה4
82-65הפועל ב"ש5
86-66הפועל חיפה6
88-46עירוני טבריה7
79-96מ.ס אשדוד8
710-46מכבי פ"ת9
66-56בני סכנין10
49-65הפועל ירושלים11
410-46עירוני ק"ש12
39-55מכבי נתניה13
38-36הפועל חדרה14
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 3
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • 1 - 1
  • הפועל חדרה
  • בית"ר ירושלים
  • 1 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • ראשון, 06/10, 20:15
  • הפועל ירושלים
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 06/10, 20:30
  • מכבי ת"א

פוצץ אימון בית"ר, מלמיליאן: תהיה לנו קבוצה טובה

העונה בבירה החלה בצל הקשיים, טוטו תמוז לא הורשה להתאמן. האוהדים גרמו לדליקה ופרצו למתחם האימונים. ברוכיאן: "אורי האיש הנכון בזמן הנכון"

|
אורי מלמיליאן מתקבלת בחום ע
אורי מלמיליאן מתקבלת בחום ע"י האוהדים (גיא בן זיו)

לפחות בכל הנוגע להתעסקות על הדשא, בית"ר ירושלים מנסה להתנהל כאילו הכל כשורה. עם מאמן חדש בדמותו של אורי מלמיליאן, יצאה הקבוצה מהבירה לדרכה ומתחילה בהכנות לקראת עונת המשחקים 2010/11.

כבר בתחילת האימון קיבלנו דוגמא לבעיות של בית"ר ירושלים בעידן הנוכחי, כאשר טוטו תמוז לא הורשה להתאמן ויש סיכוי שהוא לא יצא למחנה האימונים יחד עם הקבוצה.

מעט אחרי השעה חמש עלו שחקני בית"ר על כר הדשא לראשונה והעונה והתחילו עם ריצה קלה מסביב למגרש האימונים שנגמרה די מהר עם מחיאות כפיים לאוהדים שהגיעו לעודד. את מירב העידוד קיבלו מלמיליאן וערן לוי שהגיע להתאמן בקבוצה וזכה לקריאות בשמו.

האוהדים לא עצרו שם. הם החלו לזרוק ניירות לעבר כר הדשא ואף הדליקו רימון עשן כאשר הם שרים את השירים הידועים ממשחקי הקבוצה באצטדיון טדי. רימון העשן שנזרק גרם לאחד השיחים במקום לבעור ועל מנת לכבות את הדליקה הפעילו את הממטרות בבית וגן.

כחצי שעה לתוך האימון פרצו האוהדים לכר הדשא והחלו לחבק, לנשק ולהרים אל על את השחקנים של קבוצתם. האימון כמובן הופסק.

מלמיליאן: תהיה לנו קבוצה טובה

"באתי למקום שאני מכיר ואני יודע לאן הגעתי", אמר מלמיליאן באימון והוסיף: "גדלתי פה מגיל אפס. ההתרגשות היא טבעית, זה היום של האוהדים. אני לא אוהב שמרימים אותי על הכתפיים. עכשיו על הכתפיים צריכים להיות השחקנים. האוהדים הצעירים לא ראו אותי משחק והוותיקים באו עם הילדים וזה מרגש".

חזיז (גיא בן זיו)
החזיז שגרם לדליקה במתחם האימונים (גיא בן זיו)

המאמן הוסיף: "אני מאימן שתיהיה עונה טובה כי בית"ר זה מקום מחייב. הגיעו חמישה שחקנים מבחוץ שרוצים להיות בבית"ר וזה חשוב. אני מקווה שתוך שבוע-שבועיים הכל יסתדר. לא משנה מי שיחק בבית"ר, תהיה לנו קבוצה טובה. לאמן קודם כל זה כיף, על אחת כמה וכמה בבית"ר. כמו שהם העריצו אותי, אני הערצתי בגיל שלהם את השחקנים של בית"ר. הייתי מאחורי הגדרות בדיוק כמוהם".

עידן טל (גיא בן זיו)
עידן טל מונף על כתפי האוהדים (גיא בן זיו)

הקפטן אבירם ברוכיאן הוסיף: "האימון היה נחמד ואנחנו יודעים למה באנו, זה כבר רגיל. גם בגלל המאמן וגם בגלל הסגל הצעיר ושמתבסס על שחקני בית יש אווירה ביתר"ית. אני לא מוטרד מכל הנושא הכלכלי ואני מאמין בכל מה שנראה בית"ר ירושלים ויש אנשים שיבואו וישקיעו. אני לא רוצה לדבר מבחינה אישית על אורי וכמה אני שמח שהוא הגיע. הוא הבנאדם הנכון במקום הנכון בזמן הנכון".

אורי מלמיליאן. חזר לבית&qout;ר (גיא בן זיו)
אורי מלמיליאן. חזר לבית"ר (גיא בן זיו)

הקשר הוסיף: "בקשר לברק, אני רוצה להגיד שאם היו שואלים אותי, אני חושב שמגיע לו גביע ומפעל חיים מבית"ר ירושלים. עידן מאוד רוצה להישאר, אבל אני מקווה שהקהל והתקשורת יבינו שעידן זה הפיניש בשביל בית"ר להעמיד את התקציב. המצב מאוד מורכב ואני מקווה שמישהו יבוא ברגע האחרון וישאיר את עידן, אם לא אז מכבי חיפה תרוויח שחקן ובחור נהדר".

אוהדי בית&qout;ר זורקים ניירות למתחם האימונים (גיא בן זיו)
אוהדי בית"ר זורקים ניירות למתחם האימונים (גיא בן זיו)

רביד גזל שהגיע להתאמן עם הקבוצה בפעם הראשונה: "שמח מאוד, אבל עדיין אין לי חוזה. הקהל היה מדהים. לא צריך להלל את הקהל של בית"ר, כולם יודעים מיהו. הסכמנו להתאמן בלי חוזה, אבל דיברתי עם האנשים במועדון ואני בטוח שהם ימצאו את הדרכים והאנשים לפתור את הכל. זה מועדון ענק, שאיפה של כל שחקן להגיע לפה. תמיד אהבתי לשחק בטדי ואני מקווה שנעשה עונה טובה והקהל יתמוך".

אחד השרידים מהעונה שעברה, אבי ריקן: "אין כמו להגיע לאימון פתיחה כזה עם כל האוהדים. האמת שכולם יודעים שיש סימני שאלה, אבל אותנו השחקנים זה לא מעניין, אנחנו צריכים לבוא ולעבוד ומי שיצטרך לטפל בעניינים מסביב יטפל. כולם יודעים מה זה אורי בשביל בית"ר ובשביל כל הצעירים ובמיוחד בשבילי .זה מרגש לפגוש אותו פה. אני בטוח שאחרי העונה אחרונה הצעירים התחשלו ואפשר לסמוך עליהם. זה מוקדם לדבר על מטרות אני מאמין שתיהיה קבוצה לוחמת ושאפתנית."

שחקני בית&qout;ר מודים לאוהדים שהגיעו לעודד אותם (גיא בן זיו)
שחקני בית"ר מודים לאוהדים שהגיעו לעודד אותם (גיא בן זיו)

לאן מועדות פניה של בית"ר?
אחד הסמלים הגדולים ביותר של המועדון מודע לבעיות הגדולות הצפויות לו אבל מתכוון לעשות את הכל כדי לשמור את הקבוצה בצמרת הכדורגל הישראל.

היו"ר איציק קורנפיין ממשיך לעבוד סביב השעון על מנת למצוא פתרונות יצירתיים כדי לשמור את הקבוצה עם הראש מעל המים. קורנפיין עדיין לא מצא ספונסר ראשי שיתמוך בקבוצה והוא ממשיך בחיפושים. מכירתו של ברק יצחקי למכבי תל אביב ושל עידן ורד למכבי חיפה, עשויה להקל במשהו.

שמעון גרשון. אחד השרידים מהעונה שעברה (גיא בן זיו)
שמעון גרשון. אחד השרידים מהעונה שעברה (גיא בן זיו)

המאמן החדש הזמין לאימון הבכורה לא פחות מ-30 שחקנים, חלקם מוכרים יותר וחלקם מוכרים פחות. לרוב השחקנים לא הובטח חוזה בקבוצה והם ינסו להרשים את מלמיליאן במטרה להישאר בקבוצה.

שמות חדשים שנוטלים חלק באימון הם סרג' איילי ששיחק בעונה שעברה בהפועל ר"ג, ערן לוי מהפועל חיפה, מושיקו מישאלוף שחוזר לישראל אחרי עונה אחת בקפריסין, רביד גזל ממכבי נתניה וליאור ראובן ששיחק בעונה החולפת בהפועל עכו וכבר עבר את הבדיקות הרפואיות.

ערן לוי מודה לאוהדים שקראו בשמו (גיא בן זיו)
ערן לוי מודה לאוהדים שקראו בשמו (גיא בן זיו)

למרות העברתו הצפויה של עידן ורד למכבי חיפה, בית"ר עדיין צריכה למכור את טוטו תמוז, על מנת להעמיד תקציב לעונה הבאה וכדי לאפשר למאמן אורי מלמיליאן להחתים חלק מהשחקנים שזימן לאימון הפתיחה.

אוהדי בית&qout;ר (גיא בן זיו)
אוהדי בית"ר. נתנו תצוגה בבית וגן (גיא בן זיו)

גם מציאת קבוצה חדשה עבור כריסטיאן אלבארס ודריו פרננדס חייבת לצאת לפועל, אחרת בית"ר תהיה בבעיה. מלבד השחקנים שזומנו על ידי מלמיליאן, ישתתפו באימון הבכורה גם שחקנים שחתומים על חוזה בקבוצה לעונה הבאה, כמו שמעון גרשון, עידן טל, עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן תומר בן יוסף ואריאל הרוש.

אורי מלמיליאן (גיא בן זיו)
מלמיליאן. זכה לעידוד רב מהאוהדים (גיא בן זיו)

גם שי חדד, שהצטיין בהפועל רמת גן בעונה שעברה וסיים את תקופת ההשאלה שלו אך עדיין לא סיכם את תנאיו בבית"ר, הגיע לאימון. בבית"ר מתכוננים גם למחנה האימונים, אליו תצא הקבוצה ב-11.7, מחנה שיסתיים ב-19.7.

שי חדד. עוד שחקן שחוזר לבית&qout;ר (גיא בן זיו)
שי חדד. חוזר לבית"ר (גיא בן זיו)

ערן לוי לוחץ את ידו של נומה (גיא בן זיו)
ערן לוי לוחץ את ידו של נומה (גיא בן זיו)

אורי מלמיליאן (גיא בן זיו)
מלמיליאן. שב למקום בו גדל (גיא בן זיו)
איציק קורנפיין בא לראות את הקבוצה החדשה שלו (גיא בן זיו)
איציק קורנפיין בא לראות את הקבוצה שלו (גיא בן זיו)
רביד גזל וערן לוי בכניסה למתחם האימונים (גיא בן זיו)
רביד גזל וערן לוי בכניסה למתחם האימונים (גיא בן זיו)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */