יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:07

קאפלו יודיע היום על עתידו במסיבת עיתונאים

מאמנה של נבחרת אנגליה ינסה להסביר מה קרה לבחורים שלו ב-4:1 מול גרמניה. בעיתונות לא חסכו ביקורת: "השחקנים האיומים ביישו את החולצה"

|
פאביו קאפלו והספסל האנגלי. אכזבה (רויטרס)
פאביו קאפלו והספסל האנגלי. אכזבה (רויטרס)

האם פאביו קאפלו סיימו את תפקידו כמאמן נבחרת אנגליה? למרות שהצהיר אחרי המשחק הנוראי של אנגליה בו הובסה 4:1 מול גרמניה בשמינית גמר גביע העולם, כי הוא אינו חושב על התפטרות המאמן האיטלקי יכנס היום מסיבת עיתונאים ויודיע על תוכניותיו.

קשה לדבר על זה כשמובסים 4:1, אבל תסמכו על האנגלים שיזכרו את אותו שער פסול של פרנק למפארד עוד הרבה זמן. ואולי בצדק, כי אי אפשר לדעת לאן המשחק היה מתפתח בשיוויון 2:2 על סף המחצית.

לא רק שהנבחרת עצמה תתקשה לעכל, התקשורת בממלכה בוודאי תדבר עוד רבות על אותה החלטה שערורייתית של צוות השיפוט במשחק מול גרמניה, שאולי עלתה להם בעליה לרבע הגמר.

עיתון "הסאן" כתב: "Franks for nothing", כשילוב בין הביטוי "תודה על כלום" לבין שמו הפרטי של למפארד. בנוסף כתבו בעיתון: "האומה מתאבלת, זה שופט חסר תועלת". כמובן שלא התאפקו במערכת העיתון להזכיר את אותו שער של ג'ף הרסט ב-1966, שאושר והעניק לאנגלים את הגביע על חשבון גרמניה.

את הבוקר פתח "הסאן" עם קריאה חד משמעית לקאפלו: "פאביו, הגיע הזמן ללכת, וקח את השחקנים שלך איתך. אין הגנה, הגרמנים קרעו את אנגליה לגזרים".

&qout;זה הזמן ללכת הביתה פאביו, ועדיף גם שתיקח את השחקנים איתך&qout;
"זה הזמן ללכת הביתה פאביו, ועדיף גם שתיקח את השחקנים איתך"

"קאפלו הפלופ ינהל שיחות על עתידו אחרי שהשחקנים האיומים של אנגליה ביישו את החולצה והתרסקו מחוץ לגביע העולמי", נכתב עוד.

כמו כן הביעו תקווה כי הנבחרת תעשה חשבון נפש ותתעסק בהופעה ה"מביכה", כהגדרתם, לפחות באותה מידה כמו שיתעסקו באותו שער של למפארד.

אנגליה (ONE)
"הגרמנים קרעו את אנגליה לגזרים"

ב"טלגרף" אמנם הבהירו כי נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, "צריך להתבייש", אך באותה נשימה הזכירו כי לנבחרת שלושת האריות הגיע לרדת מנוצחת מכר הדשא בבלומפונטיין.      

ב"דיילי מייל" בחרו לתאר את הרגע בו עבר הכדור של למפארד את הקו כ"סיוט של אנגליה". עוד הוסיפו: "חסרי תקווה, חסרי מזל וכעת.. גם מחוץ למונדיאל".
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */