יום ראשון, 06.10.2024 שעה 11:46

מחכה למסי ובלי הגנה - ארגנטינה רוצה גביע עולם

דייגו נותן הצגה והנבחרת שלו משתפרת כל הזמן, אבל גרמניה תוכל לעצור אותה. הגמר הראשון ייערך ב-3.7 (אסף אבולעפיה, שליח ONE לדרא"פ)

|
מראדונה ומסי. ארגנטינה נראית מצויין (רויטרס)
מראדונה ומסי. ארגנטינה נראית מצויין (רויטרס)

נתחיל מהסוף - איזה רבע גמר ענק קיבלנו למונדיאל הזה. אחרי שכל הנבחרות הלא ראויות (צרפת, איטליה ואנגליה) נשרו מהמשחקים, נותרו הגדולות מכולן.

ארגנטינה של הערב נגד מקסיקו היא אותה הגברת עם אותה אדרת שראינו לאורך כל המונדיאל. נבחרת סופר מוכשרת, עם ליקויים בהגנה, שכובשת כמעט מתי שהיא רוצה. הקסם מתחיל בטבס, מסי ודה מאריה שתוקפים. אין נבחרת מהירה מהנבחרת של מראדונה. 

מאז תחילת הטורניר דייגו קוטף מחמאות מכל מקום. הוא נותן שואו לתקשורת במסיבות העיתונאים, נותן גם הצגה לקהל על הקווים וחוגג עם שחקניו כאילו היה אחרון האוהדים.

דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו, ארגנטינה עם מאזן מושלם של 4 ניצחונות מ-4 משחקים, כשרק הולנד יכולה להשתוות למאזן הזה. האלביסלסטה ידעו כישלונות רבים בשנים האחרונות והנה הגיע מישהו שמצליח. אז מה זה משנה אם הוא משוגע.

דייגו הוא תופעה. לא זכור מתי 90 אלף אוהדים הגיעו לראות מאמן על הקווים. הוא עוצר כדורים בעקב, רץ לחגוג שערים עם השחקנים ושלח את השופט הרביעי לקחת אקמול מהכאב ראש שהוא עושה לו. דייגו כנראה לא היה מצליח בקבוצה, אבל במונדיאל הוא צריך להביא את הנבחרת שלו לשיא בתוך חודש ונראה שהגרף בעלייה רצופה.

אוהדי ארגנטינה חוגגים בדרא"פ

הסיפור של ארגנטינה ממשיך להיות מסי. הכוכב הענק של ברצלונה משחק טוב, אבל הוא לא מוביל את ארגנטינה כמו שכולם ציפו. יש תחושה שהתסכול שלו גדול, אבל דייגו יודע היטב שתשומת הלב שמסי מושך מכל נבחרת עושה את היגוואין, טבז ודי מאריה גדולים. עדיין לא נולד המאמן האמיץ שישמור על מסי אזורית - אז נראה את מסי האמיתי. כרגע אין נבחרת שמצליחה לסגור את התכולים. מראדונה גם ניסה את מסי כחלוץ שני, אבל הניסיון לא צלח. השאלה מה ייגמר קודם, המונדיאל או ההמתנה למסי.

מראדונה (רויטרס)
מראדונה צוחק ונהנה מהיגוואין (רויטרס)

ההופעה של היגוואין יכולה להוציא מהכלים כל מאמן יריבה. הוא לא טכני כמו טורס, לא מהיר כמו וייה ולא ספקטקולארי כמו זלטאן. אבל הוא יכול ללמד בבית ספר לכדורגל איך נמצאים במקום הנכון, בזמן הנכון.

מסי ומראדונה (רויטרס)
מסי ומראדונה. ארגנטינה נהנית מכל רגע (רויטרס)

החלק ההגנתי של ארגנטינה היה ונשאר בעייתי, אבל עם כזה חלק התקפי אפשר לספוג גם שלישייה, כי בכל מקרה, הסילונים שם למעלה יחזירו רביעייה. עם זאת, יש למראדונה מבחן גדול. גרמניה היא אחת הנבחרות ההתקפיות בעולם והיא יכולה להעניש את ארגנטינה, שמציגה טיילת לא קטנה ברחבה.

השופטים במונדיאל ממשיכים להיות הבדיחה העצובה של המשחקים, מה כבר נותר להגיד. הרמה של הכדורגל עולה וממשחק למשחק, הוא משתבח וחבל שהשופטים פשוט הורסים את המשחק. מקסיקו שיחקה נפלא ולא הייתה ראויה לספוג את השער הראשון. כרגיל, הנבחרת ממרכז אמריקה חוזרת עם המחמאות.

ארגנטינה חוגגת (רויטרס)
ארגנטינה חוגגת עוד ניצחון גדול (רויטרס)

אוהד ארגנטיני סיפר לי לפני פתיחת הטורניר, שהכל בשל לגביע ראשון אחרי 24 שנים. שלף 1,001 סיפורים על כך שדייגו של אז הוא כמו מסי של היום ועוד כל מיני סיפורים, שגורמים לנו האוהדים להאמין שכל משחק אנחנו ננצח כי...

אפשר להניח שאותו אוהד יחגוג לתוך הלילה ברחובות יוהנסבורג אחרי שאיבד את קולו בתוך ים הארגנטינאים ששטף את דרום אפריקה בשבועות האחרונים. גרמניה היא נבחרת שיכולה לעצור את ארגנטינה, בדיוק כמו שארגנטינה יכולה לעצור את גרמניה. גמר מספר 1 יוצא לדרך.             

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */