יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:02

גניבת הקיץ: מכבי אשדוד צירפה את רנה מונטגומרי

נשים: הגארדית של קונטיקט, שנבחרה בשנה שעברה במקום ה-4 בדראפט, תחזק את סגנית האלופה. לימור פלג תמשיך לעונה נוספת במכבי רמת חן

|
מונטגומרי במדי קונטיקט. חיזוק מרשים (GettyImages)
מונטגומרי במדי קונטיקט. חיזוק מרשים (GettyImages)

הגניבה של הקיץ? בעונה שעברה הצליחה מכבי אשדוד להנחית בישראל את קורטני פאריס, שהיתה לאחת השחקניות הטובות ששיחקו בארץ הקודש עד שבפגרת ינואר עזבה האמריקנית לטובת חוזה טוב יותר בטורקיה.

כעת עושה הרושם שהקבוצה מעיר הנמל הצליחה להחתים שוב את אחת הזרות שאמורות להיות בין הטובות בליגה.
 
מי שתצטרף לקבוצה ותחזק אותה היא רנה מונטגומרי, שבשנה שעברה נבחרה במקום הרביעי בדראפט ה-WNBA ונכללת בנבחרת ארה"ב לאליפות העולם בצ'כיה. מונטגומרי גם שיחקה במדי נבחרת ארה"ב לאולימפיאדה.

מונטגומרי משחקת כיום במדי קונטיקט, שם היא מעמידה ממוצעים של 13.2 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. הגארדית אמורה להיכנס לנעליים של נטאשה לייסי, שנחשבה לאהובת הקהל באולם בעיר הנמל, אך לא תמשיך בישראל ותשחק בעונה הבאה בליגה הספרדית.

עד כה צירף עדני דגן לקבוצתו זרה אחת, אמברוסיה אנדרסון, ששיחקה בעונה שעבר במדי הדאבליסטית, רמת השרון, וכן את הישראליות קטיה לויצקי, נעמי קולדני ודנה יהלומי שיצטרפו לנופר שלום ולירן בוכריס שימשיכו לעונה נוספת בקבוצה מעיר הנמל.

מונטגומרי אובמה (GettyImages)
מונטגומרי בביקור של קונטיקט אצל הנשיא אובמה (GettyImages)

כעת ינסו לסגור במועדון עם זרה נוספת בעמדה מספר חמש וכן אולי לנסות ולהשאיר את ריבי גרינבוים, שהצטרפה בחודש ינואר האחרון. אין ספק שההחתמות האחרונות מעמידות את אשדוד במצב מצויין בניסיון לשמור על הרמה שהפגינה בשנה האחרונה, אז כאמור סיימה במקום השני בליגה כשהיא מפסידה בסדרת גמר הפלייאוף לדאבליסטית מרמת השרון.

לימור פלג תמשיך במכבי רמת חן
לאחר שהחתימה את קרין אגסי, מיכל אפשטיין, שמרית גיגי ושמרה על סגל השחקניות הצעירות מהעונה הקודמת הכולל את לין גולן, יהב יעקובוביץ' ומעיין דגן. החתימהמכבי רמת חן את הגארדית לימור פלג ובכך בעצם השלימה באופן סופי את מצבת השחקניות הישראליות של המועדון מזיסמן.

לימור פלג. נשארת ברמת גן (שי לוי)
לימור פלג. נשארת ברמת גן (שי לוי)

פלג בת ה-25, בוגרת מכללת אלסקה חזרה לשחק בעונה הקודמת בליגת העל לאחר שנותיה במכללה, היא החלה את העונה באליצור רמלה אך במהלך השנה עברה לשחק במכבי רמת חן שם הצליחה להעמיד ממוצעים של 3.5 נקודות, 2 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים כל אלו ב-18.5 דקות על המגרש. לאחר שהושלם סגל הישראליות של המועדון באופן סופי יתפנו פלח ורקאנטי בכדי להחתים מספר שחקניות זרות שיהוו חיזוק לקבוצה מרמת גן.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */