יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:27

לוני: נראה שמיץ' גולדהאר החליט ללכת עד הסוף

בתוכנית הספורט של 103FM בשיתוף ONE דיברנו עם הבעלים לשעבר של מכבי, על פרוייקט שלו ושל הרב אקשטיין בלוד. מאיר לוי: "עוזר השופט טעה"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ (ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ (ONE)

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו כרגיל בשבועיים האחרונים באירוע הספורט הגדול בעולם: המונדיאל בדרום אפריקה. קפצנו לשיחה עם שליחינו למונדיאל אסף אבולעפיה וסלבה ברזיאלי, ובדקנו איתם מה חדש ביום שאחרי שני משחקי שמינית הגמר הראשונים. טעות השיפוט של במשחק בין אנגליה וגרמניה עוררה תגובות רבות וגם הבית ספר שעשו הגרמנים לאחריו ולפניו.

השופט מאיר לוי אמר בתוכנית: "זה קורה ולא רק אצלנו. אף אחד לא יכול על מצלמות הטלוויזיה. אני בעד כי אני חושב שאם אנגליה עפה זה טעות גדולה מדי. הייתי הולך על מצלמות ברגעים קריטיים, במקרים כל כך ברורה. תפקיד עוזר השופט זה לראות את הדברים האלו. גם אם הוא רץ, הוא היה צריך לראות?. זה התפקיד של עוזר השופט, הוא חייב לראות".

"לא יהיו לשופטים חיים קלים. התפקיד של השופט זה לראות. אני חושב שהטעות הקריטית של עוזר השופט. אחד התפקידים העיקריין של עוזר השופט היא אם הכדור עבר או לא עבר את קו השער. אני מקווה שבטורניר הבא נראה שופט ישראלי. לי זה לא יקרה, אני כנראה אפרוש עד המונדיאל הבא. ברזיל תזכה הפעם לדעתי", אמר מאיר לוי.

משפחת נגר - דרבי ב&qout;ש נוער (דרור עינב)
מאיר לוי: "לא יהיו חיים קלים לשופטים אחרי המשחק" (דרור עינב)

בוני גינצבורג גם הצטרף לשיחה ואמר: "השופט צריך לקבל את ההחלטה, אבל הקוון הרג אותו, ברור שהטעות היא של השופט. אני לא רואה את אנגליה חוזרים למשחק".

אלונה ברקת: כולם יודעים מה יהיה אם הדברים יחזרו על עצמם
כמו כן, שוחחנו על הפועל באר שבע ועל הרכש של הקבוצה שמתכוננת לעונה הקרובה ובהקשר אליה הועלו שמות של שחקנים רבים המועמדים לחזק את האדומים מהנגב ששואפים גבוה בעונת 2010/2011.

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב"ש, אמרה בתוכנית: "הל בסדר גמור, יש הרגשה של התחדשות. תמיד בתחילת עונה יש תחושות חדשות וזה כיף, עוד מעט יש אימון ראשון. אני בוודאי שלימה עם עצמי שאני במקום הנכון, תמיד חשבתי שאני צריכה להישאר ולהיות בבאר שבע. היתה אכזבה אישית ממה שקרה, אבל לאור המאמצים של האוהדים חשבתי שאני לא יכול לא להתחשב וכיבדתי את הצד שלהם. ממשיכים הלאה".

אלונה ברקת עם ניר קלינגר ומאור מליקסון (אלעד ירקון)
אלונה ברקת עם ניר קלינגר ומאור מליקסון (אלעד ירקון)

"אני קצת מבואסת לראות את המשחק. אני נוסעת לראות את החצי גמר והגמר. גם צריך לתת קרדיט לגרמנים. נאיביות זו לא מילה גסה בעיני, הגעתי לב"ש כדי לעשות מהלך ומה שעברנו, את המשבר שהיה, אפשר היה להיפרד ולא קרה שום דבר, כי באתי לעשות טוב, ואם לא רוצים זה בסדר. אני חושבת שחוזים צריך לקיים. אם לא יאפשרו לי לסיים את החוזים עם הצוות המקצועי, אז לא קרה שום דבר", הוסיפה הבעלים של הפועל ב"ש.

"אני לא חושבת שהאוהדים לא מעריכים את מה שעשיתי. אני חושבת שמה שהם עשו היה גם מדאגה לאלונה ברקת, אבל בעיני, לתמוך בי זה לתמוך בצוות במקצועי. מי ששמע את היעדים שלנו העונה מבין שאנחנו לא רצים לאליפות. עם גיא עזורי השגנו את היעדים שהצבנו לו. זה לא עזר, אבל כולנו למדנו", הוסיפה אלונה ברקת.

אוהדי הפועל ב&qout;ש (קובי אליהו)
אוהדי הפועל ב"ש. האם הם לא יקללו את קלינגר? (קובי אליהו)

"אני לא קיבלתי הבטחה מהאוהדים", סיפרה ברקת והוסיפה: "הם ישבו בצורה בוגרת, אני לא מורה ולא מחנכת. כולם יודעים מה תהיה התגובה שלי עם שוב יהיו דברים כמו שהיו, זה לא שאלה של נאיביות, אנחנו מנסים לעשות משהו אחר. היעדים שלנו העונה זה להיות בפלייאוף העליון, שום דבר לא קל. אנחנו מנסים לעשות עוד צעד לקראת המטרות שלנו, אבל עקב בצד אגודל ננסה להתקדם".

"יש לנו צוות די יציב וראינו לנכון שצריך להתחזק בעמדת המאמן. התחזקנו בקשר שמאלי, ריקארדו פרננדס, ששיחק את קלינגר והוא מאוד מוכשר. החתמו היום את איברהים בסיט ושחקן מוכשר בשם עודד גביש. יש לנו כמה שחקני נוער שחתמנו איתם חוזים ארוכי טווח. יש עוד כמה שביומיים הקרובים אני מאמינה שיסגרו חוזה. אני מאושרת ומתרגשת", אמרה הבעלים של הפועל ב"ש לסיום.

מסיבת העיתונאים של באר שבע (אלעד ירקון)
קלינגר. היעד הוא הפלייאוף העליון (אלעד ירקון)

כמו כן דנו במסע למען שחרורו של גלעד שליט, שיצא מבית משפחת שליט שבמצפה הילה לעבר בית רה"מ בירושלים ובו משתתפים אלפי תומכים. דיברנו עם ערן יואלס, יועץ התקשורת של משפחת שליט.

הרציקוביץ': "השכונה שבה עשינו מגרש נראית כמו מחנה פליטים"
עוד נושא שעלה בתוכנית הוא הפרויקט למען עזרה לילדים בסיכון בשכונת הרכבת שבלוד המשלב בין השאר גם תוכנית אימוני כדורגל לנוער באיזור. הרב יחיאל אקשטיין ולוני הרציקוביץ' דיברו על הפרוייקט. 

לוני הרציקוביץ' אמר: "אנחנו נמצאים בשכונת הרכב בלוד, אחד המקומות הקשים. לוד בבעיה והשכונה היא הדובדבן של הבעיה. עד לפני כמה שנים זה היה המרכז של הסמים בישראל והיא מזכירה אינתיפאדה ומחנות פליטים בעזה, חוץ מהבתים עם החומות. המשטרה לקחה לעצמה תפקיד חברתי, זה מודל מדהים, הם האבא והאמא של כל מה שזז ועושים עבודה מדהימה".

לוני הרציקוביץ´ עם דייויד פדרמן (איציק זיאת)
לוני הרציקוביץ´: "מאחל המון הצלחה למיץ' גולדהאר" (איציק זיאת)

"250 ילדים משחקים במגרשים, אנחנו פה כבר 5 שנים. הערב חגיגי, כי חילקנו גביעים למצטיינים וכולם מתרגשים. זה נראה כמו מגרש רגיל, אבל הוא חריג בשכונה. היו ערימות זבל ושלוליות, לא היו מאמנים. היו יש חינוך גם מעבר לכדורגל, זה שכונה של ערבים אמנם, אבל אין דבר חשוב יותר מלטפל באוכלוסיות האלה", הוסיף הרציקוביץ'.

"יש לנו בכפרים בג'וליס ובהרבה אוכלוסיות שונות. אנחנו מכינים תוכנית שנתית ומקבלים תמיכה מקרן הידידות. לא פגשתי את גולדהאר בחודשים האחרונים ולא יודע מה קורה שם בדיוק. אני רק מאחל לו שיצליח, הוא כנראה נרתם והחליט ללכת עם הסיפור הזה עד הסוף ומאחל לו הרבה הצלחה", אמר לסיום הבעלים לשעבר של מכבי ת"א.

שחקני בני לוד חוגגים את השיוויון (אמיר לוי)
שחקני בני לוד חוגגים את השיוויון. אולי גם הקבוצה תרוויח (אמיר לוי)

הרב יחיאל אקשטיין מקרן הידידות אמר: "חזרתי הביתה, הייתי הרבה זמן בחו"ל וגייסתי כסף, אני מעדיף להיות פה ולחלק את הכסף. לעלייה, קליטה, עוני וביטחון אנחנו מביאים כסף. זה פרוייקט אחד מ-400 פרוייקטים שאנחנו ממנים. 157 רשויות ותורמים 60-70 מיליון דולרים כל שנה לחברה וגם ליהודים במצוקה בחו"ל, בבריה"מ לשעבר. זה פרוייקט מיוחד ויוצא דופן. בגלל צדיק כמו לוני, שהיה לו חזון ואיכפת לו, זה קרה".

"התורמים שלנו לא יהודים, 98 אחוזים הם לא יהודים. לא קל לגייס כסף, אבל אנחו עושים טוב וגייסנו 100 מליון בשנה שעברה ואנחנו אמורים לעשות יותר עכשיו. אפשר לראות גם תוצאות, 100 ילדים ערבים, במקרה הזה, רובם אצל יהודים, אתיופים וכל מיני מגזרים, לתושבים של המדינה לא חשבו מי הם. 100 ילדים יושבים מנומסים וזה המקום שאליו הם רוצים לבוא, מקבלים אוכל והכל", סיכם הרב אקשטיין.

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים העושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */