יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:40

שחר פאר הודחה בסיבוב השני של טורניר ווימבלדון

הישראלית לא הצליחה להמשיך בתקופה הנהדרת שלה, התקשתה לשמור על ההגשות שלה והפסידה 6:3, 3:6 ו-4:6 לקרבר מגרמניה המדורגת 54 בעולם

|
שחר פאר עם אכזבה מסוימת בטורניר הבכיר (רויטרס)
שחר פאר עם אכזבה מסוימת בטורניר הבכיר (רויטרס)

התקופה המצוינת בה מצויה שחר פאר קיבלה היום תפנית קלה אחרי שהישראלית הפסידה 2:1 לקרבר הגרמניה במשחק בסיבוב השני של טורניר ווימבלדון.

דווקא אחרי שהישראלית הצליחה לנצח בסיבוב הראשון את איבנוביץ' הנחשבת לבכירה יותר הפסידה לגרמניה שמדורגת במקום ה-54 בעולם.

המדורגת 15 בעולם ניצחה את המערכה הראשונה בקלות אבל אז במערכה השניה המומנטום התהפך ופאר התקשתה להשיג טניס טוב ויציב. לפני המערכה השלישית הישראלית קיבלה טיפול בירך הפגועה שלה מה שבטוח לא עזר לה בהתמודדות מול המדורגת נמוכה ממנה.

בתוך כך, גם יוני ארליך סיים את חלקו בווימבלדון כשהודח ביחד עם דושן ומיק מסרביה בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות.ארליך ו-ומיק נוצחו 3:6, 3:6 ו-4:6 ע"י מרטין דאם מצ'כיה ופיליפ פולסק מסלובקיה. הצמד הצ'כי-סלובקי שבר פעם אחת בכל מערכה ועלה לסיבוב השני.
 

מערכה ראשונה: פאר - קרבר 3:6
פאר הגישה את המשחקון הראשון והתחילה עם שגיאה כפולה אך החזירה עם שלוש נקודות רצופות. בסופו של דבר 0:1 עם ווינר לפינה השמאלית.

במשחקון השני הצליחה פאר לאתגר את קרבר למרות חבטות הגשה טובות. לפאר הייתה הזדמנות לשבירה אחת שהיא לא הצליחה לנצל אך בהזדמנות השניה זה הצליח - שבירה מוקדמת לשחר 0:2.

אנג´ליק קרבר. יכול להיות מאוד מרוצה מההופעה שלה (GettyImages)
אנג´ליק קרבר. יכול להיות מאוד מרוצה מההופעה שלה (GettyImages)

הישראלית ניגשה שוב להגיש והגרמניה פשוט לא הצליחה להחזיר כמו שצריך, משחקון חלק על האפס לשחר, 0:3

קרבר עם יד שמאל חזקה התקשתה להכניס את ההגשות הראשונות שלה מה שדווקא לא עזר לשחר שלא הצליחה לשבור בשנית 1:3. במשחקון הרביעי שחר ביצעה עוד שגיאה כפולה, ונכנסה לבעיה עם נקודה שבירה לקרבר אבל הגשה טובה שלה עשתה שיוויון. קרבר לקחה את הנקודה הבאה ואז שחר נשברה עם שגיאה כפולה, 2:3.

שחר פאר (GettyImages)
שחר פאר נשברה במשחקון החמישי (GettyImages)

קרבר קיבלה ביטחון וההגשות הראשונות שלה החלו להכנס, משחקון על האפס לגרמניה על שחר, 3:3.

המדורגת 15 שלנו שיחקה טוב על ההגשות שלה ולקחה נקודה ארוכה במהלך המשחקון השביעי. פאר ניצחה לראשונה מזה שלושה משחקונים, 3:4. ארבע אפשרויות שבירה של שחר במשחקון השמיני הניבו את השבירה השניה במשחק, 3:5 ושחר תגיש לסט.

אנג´ליק קרבר הגרמניה עם יד שמאל חזקה (רויטרס)
אנג´ליק קרבר הגרמניה עם יד שמאל חזקה (רויטרס)

כמו בכל המשחק שתי השחקניות התקשו להכניס את ההגשות הראשונות והרבו לטעות. ברגע שההגשה הראשונה נכנסה פאר הצליחה להקשות על קרבר ובסופו של דבר 3,6 ו-0:1 במערכות לשחר.

מערכה שניה: פאר - קרבר 6:3
משחקון הגשה קליל של קרבר בתחילת המערכה השניה העלה אותה ליתרון, 0:1. פאר נשברה בקלות בפעם השניה במשחק במהלך המשחקון השני והגרמניה עלתה ל-0:2

ללא ספק קרבר עלתה על גל המומנטום ושמרה על ההגשה שלה בדרך ל-0:3 על הישראלית. המחבט מספר אחת של ישראל ניסתה להתקיף קצת יותר את המדורגת 54 בעולם מה שהביא לה את המשחקון הראשון במערכה השניה, 1:3.

אנג´ליק קרבר הצליחה לאתגר את הישראלית במערכה השניה (GettyImages)
אנג´ליק קרבר הצליחה לאתגר את הישראלית במערכה השניה (GettyImages)

פאר ניסתה לדרבן את עצמה עם צעקה, "תכי את הכדור כבר!", במהלך המשחקון החמישי מה שלא עזר, 1:4 לקרבר.

עוד זריקת ביטחון לשחר למרות הפיגור, אייס ראשון במשחק דווקא בהגשה שניה, פאר הצליחה להציל ארבע אפשרויות שבירה במשחקון וצימקה ל-2:4.

שחר פאר. לא הצליחה להרים את עצמה במערכה השניה (רויטרס)
שחר פאר. לא הצליחה להרים את עצמה במערכה השניה (רויטרס)

פאר בזבזה שלוש אפשרויות שבירה במשחקון השביעי אבל התחילה להריץ את הגרמניה לכל כיוון כמו בתחילת המשחק מה שעזר, 3:4 ושבירה ראשונה במערכה השניה.

ההגשות של שחר היו לא יציבות וקרבר קיבלה שתי אפשרויות שבירה וניצחה את המערכה, 3:5. הגרמניה קיבלה שתי נקודות מערכה והצליחה להשוות ל-1:1 אחרי 3:6 בסט השני.

שחר פאר (רויטרס)
שחר פאר. סבלה מחוסר יציבות באופי ההגשות (רויטרס)

מערכה שלישית: פאר - קרבר 6:4
שחר הגישה ראשונה במערכה החשובה, אבל עוד קודם לכן קיבלה טיפול ארוך בירך הפגועה שלה מהמאמנת. הטיפול כנראה לא עזר לשחר שנשברה כבר בפתיחת המערכה השלישית, 0:1 לגרמניה. קרבר עלתה ל-0:2 במשחקון טוב שלה, המצב של שחר לא נראה טוב.

במשחקון השלישי פאר הצליחה להראות טניס חיובי אבל התקשתה להציג יציבות בנקודות וקרבר קיבלה אפשרות לשבירה שניה במערכה אותה שחר הצליחה להציל שלוש פעמים. 1:2 לגרמניה

הנעליים של שחר פאר על הדשא בווימבלדון (רויטרס)
הנעליים של שחר פאר על הדשא בווימבלדון (רויטרס)

קרבר עזרה לפאר כשביצעה שגיאה כפולה והגישה חלש. פאר קיבלה שתי אפשרויות שבירה אבל קרבר הצילה במהירות את שתיהן. את השלישית הצליחה לנצל, שוב, בזכות קרבר ושברה ל-2:2.

למרות שנראה היה ששחר העבירה את המומנטום לצד שלה, נשברה שחר בפעם השניה במערכה ופיגרה 2:3. קרבר שמרה בקלות על ההגשה במשחקון השישי.

שתי הטניסאיות חששו ושיחקו מהקו האחורי מה שהראה את האיכויות של המדורגת הבכירה מבין השתיים. למרות זאת שחר לא הצליחה לשבור ו-2:4 לקרבר. פאר טענה כי החבטה האחרונה שלה שהוגדרה כחוץ ע"י השופט הייתה בפנים אך גם המבטים הנוגים לשופט לא עזרו.

שחר פאר (GettyImages)
שחר פאר. לא קל בדרך לסיבוב השלישי (GettyImages)

פאר עשתה חיים קלים במשחקון השביעי וצימקה שוב ל-3:4. במהלך המשחקון השמיני פאר עזבה כדור שהיה בוודאות בחוץ אבל שופטת הקו חשבה אחרת. 3:5 לגרמניה.

לקראת המשחקון החשוב באמת פאר צימקה ל-4:5. אבל זה לא עזר לה במשחקון המכריע בו היא הפסידה 4:6 ו-1:2 לגרמניה.

קרבר יכולה להיות מרוצה מאוד מההופעה שלה (רויטרס)
קרבר יכולה להיות מרוצה מאוד מההופעה שלה (רויטרס)

קרבר תפגוש בסיבוב השלישי את ג'רמילה גרות' האוסטרית או את מלאני אודין מארה"ב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */