יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:37

וויין רוני הפסיד לדוגמניות: רק 13.4 אחוזים

המשחק הנצפה ביותר בסופ"ש היה בין צרפת למכסיקו, 15.9 אחוז. היכולת החלשה של אנגליה באה לידי ביטוי גם ברייטינג עם הפסד לתכנית בערוץ 2

|
וויין רוני, שוב דוגמניות מסבכות אותו (GettyImages)
וויין רוני, שוב דוגמניות מסבכות אותו (GettyImages)

למרות העניין במונדיאל והעלייה ברמה בשלושת הימים האחרונים, בכל הקשור לשיעורי צפייה, התוכניות של קשת בערוץ 2 עוקפות את השידורים החיים של הערוץ הראשון מדרום אפריקה ללא בעיה. כל שנותר הוא לחכות ולראות אם המגמה תשתנה ברגעי ההכרעה בחודש הבא.  

רייטינג נאה בערוץ 1 למשחק המרכזי של אתמול בין דנמרק לקמרון, אחד הטובים עד כה במונדיאל, 15.8 אחוז. ממול, 'סופר נני' עם 21.4 אחוז בערוץ 2.  

אך זה לא היה המשחק הנצפה ביותר של סוף השבוע, ההפתעה של מכסיקו, שכנראה חיסלה את סיכויי הצרפתים לעלות לשמינית הגמר, ניפקה 15.9 אחוז. גם בערב זה ידו של ערוץ 2 היתה על העליונה עם 22.9 ל'כוכב נולד'.  

בשישי אנגליה אכזבה לא רק ביכולת הדלה שהציגה אלא גם מבחינת הרייטינג שסיפקה לערוץ הממלכתי. המשחק של הנבחרת הבריטית מול אלג'יריה הביא רק 13.4 אחוז מהצופים אל מול מקלטי הטלוויזיה. אחת הסיבות לכך הוא שידורה של 'הדוגמניות' בשידורי קשת בערוץ 2, תוכנית שהציגה את תעשיית הניצול וההרעבה כלפי אותן יפהפיות שמככבות באופן אירוני בפרסומות שבערוץ המסחרי, לפני ואחרי אותו משדר. התוכנית השיגה 14.3 אחוז.  

מקסיקו (רויטרס)
מכסיקו חוגגת, המשחק שלהם מול צרפת הוביל את טבלת הרייטינג (רויטרס)

אפילו המשחק המוקדם יותר של שישי, בין סלובניה לארה"ב, הביא רייטינג גבוה יותר מזה של וויין רוני, סטיבן ג'רארד וחבריהם, 13.7 אחוז. עוד בשישי, המפגש המוקדם, שהתפתח לתוצאה מפתיעה למדי, בין גרמניה לסרביה, סיפק 11.3 אחוזי צפייה.  

בחמישי ההתמודדות בין יוון לניגריה זכתה ל-11.2 אחוז והמשחק המוקדם בין נבחרת הקסם של לאו מסי, גונסלו היגוואין ושאר חניכיו של דייגו מראדונה, מול הדרום קוריאנים העקשנים ניפק 9.9 אחוזים, למרות ששודר בזמן עבודה ביום חול.  

מראדונה (רויטרס)
דייגו מראדונה עם מסי, הניבו רייטינג נאה יחסית לשעה בה שיחקו (רויטרס)

הנתונים מתייחסים למשקי בית באוכלוסייה היהודית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */