יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:44

לא נמאס לכם לפספס שערים במונדיאל?

ONE גאה להציג בפניכם את האפליקציה שתשאיר אתכם מעודכנים בכל השערים והחדשות מהמונדיאל, אפילו בלי להיות בדפדפן. בתפקיד המעדכנת: דוגמנית

|
הורידו את האפליקציה ואל תפספסו שום שער
הורידו את האפליקציה ואל תפספסו שום שער

רגע לפני שהמונדיאל מחליף הילוך לשלבים המעניינים באמת, ONE מציגה בפניכם את ווידג'ט Carlsberg, האפליקציה שתשאיר אתכם מעודכנים בכל השערים והעדכונים מהמונדיאל בדרום-אפריקה.

מה זה ווידג'ט? ווידג'ט זו אפליקציה אשר פתוחה כל העת במחשב שלכם גם כאשר הדפדפן אינו פתוח. הווידג'ט מעדכן אתכם בכל פעם שיש ידיעה חדשה בנושאים אשר בחרתם, ובלחיצת כפתור גם יעדכן אתכם בכל רגע נתון בעשר הידיעות האחרונות אשר רלוונטיות במיוחד עבורכם.

להתקנת הווידג'ט לחצו כאן.

בנוסף לעדכון הידיעות השוטף שתקבלו בווידג'ט מהמונדיאל, תוכלו ליהנות מתוצאות בזמן אמת בכל רגע נתון מכל המגרשים בדרום-אפריקה, כאשר הווידג'ט יודיע לכם כמובן גם מתי הסתיים כל משחק ובאיזו תוצאה.

איך מתקבל עדכון? בכל פעם שיש ידיעה חדשה הווידג'ט יהבהב עבורכם (כאשר הוא מוקטן בטריי), ובעת הבקעת שער תעלה שקופית קטנה של כדור עם זמן ותוצאה כדי שתהיו מעודכנים בזמן אמת ולפני כולם.

רוצים שהדוגמנית לין מור תעדכן אתכם בכל ידיעה חדשה במקום הבהוב? אין בעיה. היכנסו להגדרות והגדירו שלין תעדכן אתכם בכל פעם שיש ידיעה מהנושאים אותם בחרתם. באם לא תגדירו זאת בהגדרות, הדוגמנית לין תעדכן אתכם על ידיעה חדשה פעמיים ביום בלבד.

היינצה חוגג (רויטרס)
האפליקציה תעדכן אתם על כל שער במונדיאל (רויטרס)

בברירת המחדל שלו, הווידג'ט יעדכן אתכם בנושאים הבאים מעבר למונדיאל כמובן: נבחרות ישראל בכדורגל ובכדורסל, מכבי ת"א בכדורסל, מכבי ת"א, הפועל ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בכדורגל, וליגת האלופות. מעניינים אתכם נושאים נוספים? היכנסו להגדרות ובחרו כל מה שמעניין אתכם בלחיצת כפתור.

להתקנת הווידג'ט לחצו כאן.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */