יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:50

פיני בלילי: ציפיתי שהפועל ת"א תפנה אליי

הערב בתכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE עסקנו בחתימתו של החלוץ בבני יהודה. וגם: על נושא הוובוזלות והמונדיאל החלש

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' עם כל מה שחם בספורט
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' עם כל מה שחם בספורט

אופירה אסייג ואיל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו כמובן במונדיאל שמתקיים בדרום אפריקה, שוחחנו עם אנשי מקצוע ונשמע את חוות דעתם על הרמה הירודה שמופגנת באיצטדיונים בדרום אפריקה מדי יום בשבוע האחרון.

"הפתרון לרעש לא בשמיים"
אם כבר דרום אפריקה, אז אי אפשר שלא להתייחס לרעש הרקע המרגיז שמלווה את השידורים מהאיצטדיון, הלא הוא רעש הוובוזלות, שמחריש את אזני השחקנים, וגורם לצופי הטלויזיה בכל העולם להתלונן.

בתכניתנו שוחחנו עם סעדיה קרוואני, מנהל מחלקת הקול והתקשורת בערוץ 1, ועם ששי אפרתי, מנהל מחלקת הספורט של הערוץ, על-מנת לברר האם בערוץ הראשון פועלים כדי לנסות ולהעלים את הרעש המציק.

לדבריו של קרוואני, ניתן להיפטר מהם: "זה לא בשמיים. זה קרוב אלינו. הכל פשוט מאוד. אמנם אנחנו יושבים שם בעמדות השידור, ומי שעבר גביעי עולם כאלה יודע כמה אוהדים יושבים ותוקעים בחצוצרות, רעש נכנס לשדרים למיקרופון. צריך לפתור את זה. לפתור את בעית השדרים בעמדות השידור כל סאונד מן מתחיל יודע לעשות. לא יודע מה קורה בעולם, אבל מבחינה טכנית הפתרון הפשוט נעשה. אני לא מעניין לחלק אותו. אני מעוניין שכל צופי הערוץ יצפו עם סאונד".

בובוזלה (רויטרס)
אוהד תוקע בוובוזלה, מטרד רציני במהלך המשחקים (רויטרס)

אפרתי התייחס לרמה הנמוכה של המשחקים עד כה, על רקע ההפקה המושקעת והמוצלחת של הערוץ לקראת המונדיאל: "אני חושב שכל מונדיאל מתחיל ככה. הנבחרות זהירות בשלב הבתים. הכל יותר צפוף. בסיבוב השני והשלישי הרמה תעלה. בסך הכל היו ציפיות יותרגדולות, זה אופייני למונדיאלים בשלב הבתים".

פיני בלילי: "אשקר עם אגיד שאני בכושר שיא"
עונת המלפפונים נמצאת בעיצומה במקביל למונדיאל, והיום התקיימה אחת העסקאות הגדולות של הקיץ בכדורגל הישראלי, כשפיני בלילי חתם לשנתיים בקבוצת בני יהודה, שם ישוב לשתף פעולה עם מאמנו בעונת הדאבל של הפועל ת"א, דרור קשטן.

השאלה המרכזית שנשאלת היא, באיזה כושר מגיע בלילי: "אשקר עם אגיד שאני בכושר שיא. העונה גם נגמרה לפני חודש. מי שמכיר את דרור יודע שאין זמן להתארגנות. אקח את עצמי בידיים עם דרור ומאמני הכושר ונצא לדרך חדשה".

באופן בלתי-נמנע התייחס החלוץ לסוגייה הפוליטית, שלדבריו הייתה רק "חלק קטן" מההחלטה לחזור: יש לי סיבות אישיות שלי יותר חשובות מהכל, שאני לא רוצה לפרט אותן. הן יותר חשובות מהכל. אם הכל אסתדר, ואני מאמין שכן, אני שחקן של בני יהודה ונקווה להחזיר אותם, ביחד עם המאמנים והשחקנים והקהל הנפלא שלהם, למה שהם היו".

פיני בלילי (רועי גלדסטון)
פיני בלילי, חוזר לשתף פעולה עם דרור קשטן (רועי גלדסטון)

כמו כן, הכחיש החלוץ שהוא וקשטן היו אי פעם ביחסים רעים: "מעולם לא הסתכסכנו. אף-פעם לא היינו בימים טובים ואף-פעם לא היינו בימים רעים. אני לא רוצה להיכנס למה שהיה. אין מה לנקות כי לא היה שום סכסוך".

שאלנו את בלילי האם התאכזב שהאקסית המיתולוגית, הפועל ת"א, לא פנתה אליו: "ציפיתי שאקבל פנייה או התעניינות, אבל היום, כשהכל מאחוריי, אני לא רוצה להתייחס לזה".

קשטן מגיע לאימון (אלעד ירקון)
קשטן. "אף-פעם לא היינו בימים טובים ואף-פעם לא היינו בימים רעים" (אלעד ירקון)

על מטרותיה של בני יהודה לעונה הקרובה אמר בלילי: "אליפות זו מילה יותר מדי גדולה. נקווה להצעיד את בני יהודה מקום אחד מעל מה שהם היו בעונה שעברה".

בלילי, שיחגוג בקרוב יום הולדת 31, לא התחייב שיסיים את הקריירה בארץ: "אם אגיד שהחלום האירופי עוד לפני זה יהיה לא רלוונטי, אבל אם אתן עונה טובה בבני יהודה וגם הקבוצה תצליח, הכל יכול לקרות. בטורקיה יש לי שם טוב".

לסיום, סיכם בלילי את הקריירה הטורקית שלו: "אם היית אומר לי לפני שבע שנים שככה זה יהיה, הייתי מאוד שמח. הייתה לי קריירה מאוד קשה, אף-אחד לא יודע. אני לא חושב שהרבה שחקנים היו שורדים את מה שאני שרדתי. אולי בשנה שעברה לא כל-כך קיבלתי דקות משחק, אבל ב-5 השנים שלפני כן היו לי עונות פנטסטיות. מה שחשוב הוא, שעשיתי משהו בכדורגל הטורקי".

מוני הראל (רועי גלדסטון)
מוני הראל. "ציפיתי שאקבל פנייה או התעניינות" (רועי גלדסטון)

סגנית האלופה, מכבי חיפה, פותחת היום את אימוניה לקראת ההשתתפות בליגה האירופית והעונה הבאה. היינו באימון הקבוצה ושמענו מי הגיע ומי לא הופיע.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים העושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
           

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */