יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:32

אוהדי ברזיל כבר בטירוף: מנצחים 0:6 את קוריאה

הסלסאו יפתחו את המונדיאל במפגש מול צפון-קוריאה. אלפים כבר מקשטים את האצטדיון וחוגגים. צפו בהם מתכוננים לקרב (אסף אבולעפיה, שליח ONE לדרא"פ)

|
אוהדי ברזיל מחוץ לאצטדיון. טירוף באוויר  (שי לוי)
אוהדי ברזיל מחוץ לאצטדיון. טירוף באוויר (שי לוי)

נבחרת ברזיל תפגוש הערב (שלישי) ב-21:30 את נבחרת צפון-קוריאה החלשה במשחק הראשון של השתיים במונדיאל 2010.

המשחק ייערך באליס פארק ביוהנסבורג, באצטדיון שמכיל למעלה מ-61 אלף מקומות ישיבה, והאוהדים הברזילאים כבר נמצאים בדרכם לאצטדיון.

חלק מהאוהדים כבר ממתינים בקרבת האצטדיון ומקווים לסיים את הערב הזה עם ניצחון, במיוחד כאשר מדובר בנבחרת חלשה כמו צפון-קוריאה. סלבה שלנו מסתובב בין אוהדי ברזיל ונכנס לטירוף עם האוהדים הרבים שהציפו את העיר. פאות, תחפושות, דגלים של הנבחרת ואפילו דגלים של קבוצות שונות בברזיל מתנופפים סביב האצטדיון.  

בין אלה שהגיעו למונדיאל אפשר למצוא מחוץ לאצטדיון גם ישראלים רבים שאוהבים את הנבחרת מארץ הסלבה.

אחד מהם אמר ל-ONE: "תהיה חגיגה גדולה. היום מתחיל המונדיאל האמיתי. עד עכשיו, זה היה סתם. הפעם המסיבה מתחילה".

האוהדים עצמם מדברים על החוזק של הנבחרת בחלק ההגנתי ועל זימונם של שחקנים המוגדרים "גרזנים". סלבה והאוהדים מסביב דווקא אופטימיים ואמרו בנימה חיובית: "שכולם יחשבו שאנחנו אפורים" . 

אוהד ברזילאי עטוף בצהוב-ירוק דווקא מבקר את החלטתו של דונגה: "הכדורגל שלנו היה ידוע ביופי שלו אבל דונגה סירס את הכדורגל הזה. זה הסגל שיש ואין מה לעשות נלך על זה עד הסוף". 

סלבה מאמין בלואיס פביאנו, למרות שהוא אינו מזכיר את רונאלדו הגדול: "הוא סקורר גדול. נכון, הוא נחבא אל הכלים אבל הוא הביא את השערים והנקודות במוקדמות".  

אוהדי ברזיל הציפו את יוהנסבורג (שי לוי)
אוהדי ברזיל הציפו את יוהנסבורג (שי לוי)

בקבוקי האלכוהול מתחילים לעשות את העבודה ואוהדים רבים התחילו לרקוד סביב המגרש.  אחת האוהדות היפות של הסלסאו נשמעת אופטימית לגמרי המשחק: "שלום לישראל, זה ייגמר ב-0:6". מה שבטוח, אנחנו לא נתנגד למבול של שערים. 

דרום אפריקני שדווקא אוהד את ברזיל מבטיח: "זה יהיה 0:3 כאשר 90 אחוזים מהאצטדיון יהיו אוהדים ברזילאים. רונאלדיניו יבקיע את השער הראשון". כנראה, שחלק מהאוהדים לא יודעים עדיין ששחקנה של מילאן בחוץ.    

בניגוד לחלק מהאוהדים, הפרשנים מנבאים הצלחה גדולה לנבחרת הדרום-אמריקנית במונדיאל, ומעריכים שהסיכויים של הסלסאו ללכת עד הסוף גבוהים במיוחד.

אוהדי ברזיל מחוץ לאצטדיון. כרגיל מחופשים (שי לוי)
אוהדי ברזיל מחוץ לאצטדיון. כרגיל מחופשים (שי לוי)

עד כה, מלבד גרמניה, לא ראינו את הנבחרות הגדולות מבריקות מול הקבוצות הנחותות מהן, ובברזיל מקווים להציג כדורגל אטרקטיבי ובמיוחד לכבוש שערים, שחסרים לנו כל-כך במונדיאל הזה.

עם זאת, בנבחרת משתדלים להתרכז ולהיות ממוקדים במטרה. "הציפיות תמיד גבוהות יותר בכל המדובר בברזיל", אמר ג'ילברטו סילבה והוסיף: "יהיו קשיים לרשום ניצחון במשחק הראשון בגלל הלחץ".

אוהדי פלומינזה הגיעו עם דגל (שי לוי)
אוהדי פלומינזה הגיעו עם דגל (שי לוי)

אנחנו נצטרך לחכות לשריקת הפתיחה בשביל להחליט, האם ברזיל יכולה גם הפעם ללכת עד הסוף.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */