יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:34

עזורי: מה שקרה איתי יעשה טוב לבאר שבע

הערב בתוכנית הספורט שוחחנו עם מאמנה של אשקלון. כמו כן דיברנו עם בוקולי על ברזיל ובהמשך עסקנו בחזרתו של בורשטיין למכבי ודיברנו עימו ועם בלאט

|
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י (ONE)
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י (ONE)

אופירה אסייג ודורון ג'מצ'י הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

נבחרת ברזיל תיכנס הערב למעגל המשחקים ותקווה לעבור בשלום את המשחק מול צפון-קוריאה בבית 7. אנחנו שמענו מה הסיכויים של הסלסאו במונדיאל הזה ובבית בעזרת שחקנה של הברזילאי של מכבי חיפה.

גוסטבו בוקולי שאוהד את הנבחרת עלה לשידור ואמר: "אני חושב שבהתחלה תמיד המשחקים הראשונים קשים. דווקא יש הרבה נבחרת שלא רוצות לצאת מהתמונה ישר בהתחלה. ברזיל? יכול להיות שהמשחק הראשון הוא הכי חשוב וגם יכול להיות שיהיה קצת משחק סגור".

"אני לא מצפה ליותר מדי מהנבחרת. אם אתה מסתכל אחורה אז במונדיאל הקודם היה נבחרת התקפית על הנייר אבל במגרש, הם לא עשו דברים טובים. אין הרבה שחקנים כמו קאקה ורוביניו בנבחרת הנוכחית. היום זה יום חגיגה אף אחד לא עושה כלום בעבודה. אף אחד לא יוצא לרחובות בשעה של המשחק".

"אם יש גול, אתה שומע את כל העיר. כולם קופצים ביחד. אם ברזיל לא תגיע לגמר זה כישלון כמו תמיד. במונדיאל הזה, יש כמה נבחרות חזקות מאוד".

רוביניו וקאקה. בברזיל בונים על שניהם (רויטרס)
רוביניו וקאקה. בברזיל בונים על שניהם (רויטרס)

כפי שפרסמנו לראשונה ב-ONE, המאמן גיא עזורי חתם אתמול לשנתיים בשורות העולה החדשה לליגת העל, הפועל אשקלון. כעת מתחילות ההכנות לעונה הקרובה כדי לתקוע יתד בליגת העל.

עזורי עלה לשידור והתייחס למטרות: "המטרה הראשונית שלנו זה להישאר בליגה ולבנות בסיס לעתיד בליגה הזו. נצטרך לעשות הרבה שינויים. אין לנו בסיס של שחקני בית. ק"ש למשל יש לה בסיס גדול. הפועל ב"ש נהנית מבסיס מצויין עכשיו והיא הגיעה בלי בסיס לליגת העל. אני רק יום אחד כאן ואני לומד את התפקיד. התחלנו מאוד מאוחר. העבודה מרובה. נצטרך לבחור שחקנים בפינצטה".

גוטמן ואבוקסיס. הפועל ת&qout;א פותחת את העונה (רועי גלדסטון)
גוטמן ואבוקסיס. הפועל ת"א פותחת את העונה (רועי גלדסטון)

"אני מכיר את האיש. הוא עובד 24 שעות סביב המועדון. צריך להודיע לאנשים כאלה. הם חשובים לכדורגל. נעשה את הכול בכדי לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר במגבלות שיש".

עזורי התייחס לתקופה הלא קלה בב"ש: "אני חושב שהמילה חשש אסור שתאמר במגרש הכדורגל. אני בא לעבודה עם אתגר גדול. אני בא עם הרבה אנרגיות. אני מגיע לאחר שנה לא פשוטה אפילו שעמדנו בכל היעדים. זו הקבוצה היחידה ששרדה את הליגה וללא הפציעות הקשות, היינו מגיעים לפלייאוף העליון ונאבקים על כרטיס לאירופה. ננסה לעשות את אותם דברים. כל אחד שעובר את מה שעברתי זה לא קל מאז אמציה, כל מאמן שעבר שם עבר את זה".

גיא עזורי. אחרי ב&qout;ש, מגיע לאשקלון (שי לוי)
גיא עזורי. אחרי ב"ש, מגיע לאשקלון (שי לוי)

"יש שם קהל יוצא מהכלל אבל יש שם קומץ. אומרים שאני לא ידעתי לעבוד מול קהל. הדבר האחרון שאפשר להגיד עלי זה שאני שחצן. מה קרה שם? המאמן לפני זה, גיא לוי, סגר את האימון. אני פתחתי את האימונים אבל אמרתי שאם יקללו אז אני סוגר. עשיתי הכל כדי שיהיה חיבור בין השחקנים לקהל. אני חושב שהאוהדים למדו את הלקח. לקח? לא היה לי הרבה מה ללמוד. איזה מאמן יכול להעביר אימון שמקללים אותו. קהל של קבוצה הפריע לקבוצה להתכונן. אחד הדברים הטובים האשקלון זה הקהל. יש לו קהל חם שחייב להיות מחובר לקבוצה. זה חלק גדול מקבוצה".

"לא ציפית שברקת תלך בעקבותיי. שוחחתי אותה ואמרתי לה שהיא צריכה להמשיך כי היא כ"כ חשובה לדרום ולב"ש אני שמח שהיא עשתה את הצעד הזה. יכול להיות שמה שקרה איתי יכניס את הקהל לפרופורציות ויעשה טוב לקבוצה".

עזורי נתן את ההימור שלו למונדיאל ואמר: הזוכה או ספרד או גרמניה. כל מה שנגיד זה הימור".   

פרוספר אזגי.  (אלעד ירקון)
פרוספר אזגי. "עובד 24 שעות ביממה" (אלעד ירקון)

הערב בתוכנית נעסוק בסנונית הראשונה להחזרת הצביון הישראלי בקבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, אחרי שבמועדון החתימו את טל בורשטיין לשלוש שנים.

כפי שפרסמנו לראשונה ב-ONE, טל בורשטיין חוזר למועדון אחרי עונת נדודים בפואנלבראדה הספרדית ומקווה להצליח ולהצעיד אותו קדימה. שמענו מהשחקן על תחושותיו בנוגע לשיבה הביתה.

מתי ידעת שאתה בדרך חזרה למכבי?
"דייויד בלאט דיבר איתי אתמול ושלשום ואמר שהוא רוצה לראות אותי בחזרה בקבוצה. אמרתי שזה נשמע מעניין ושאשמח לשבת ולדבר. שמעתי גם בתקשורת, אך לא ייחסתי לזה חשיבות. היום ישבתי עם מכבי לראשונה וזה הלך מהר. אחרי רבע שעה כבר סיכמנו".

הלפרין (ONE)
"מקווה שהלפרין וליאור אליהו יחזרו כן הם"

מה היה ההבדל במו"מ?
"זה לא שהם פתאום קלטו מי זה טל בורשטיין, אלא שהם באמת החליטו שהם רוצים אותי. גם איך שדייויד דיבר איתי, הוא שיכנע אותי מאוד. הוא אמר שהוא בונה עליי כשחקן ודמות מרכזית בקבוצה, כישראלי מוביל ושהוא רוצה שנחזור יחד לקבוצה כמו שהיינו אז. לא בהכרח מבחינת ההישגים, אלא לאטרקטיביות ולכיף. זה הדבר שהכי איחד אותנו. זה עשה לי טוב על הלב ואהבתי לשמוע את זה".

"אני רוצה לעזור לקבוצה ולחזור אליה. אני לא מחפש את התואר מנהיג ואין אף אחד שיכול לקחת את תואר הקפטן מדרק שארפ. אין יותר קפטן ממנו".

דיברו איתך לגבי מי יהיה איתך בשנה הבאה, ישראלים?
"אני יודע שיניב גרין וגיא פניני ישארו בקבוצה. הלוואי שהלפרין ואליהו יחזרו יחד איתי למכבי תל אביב. רוצים שאהיה כמו בשנים שלפני הפציעות. אני מרגיש טוב, התאוששתי לגמרי ודי נמאס לי להתעסק בפציעות. אני חושב שתמיד הייתי שחקן בוגר אבל השהות בספרד שיפרה אותי בתחום הזה".

פארקר (רויטרס)
פארקר. "הלוואי שיבואו שחקנים כמוהו (רויטרס)

מה המטרות שלך במכבי?
"הסטטיסטיקה האישית מעולם לא עניינה אותי, אני רק רוצה לתרום לקבוצה. השנה הזו עשתה לי טוב. הליגה הספרדית טובה מהישראלית. בישראל יש לא מעט קבוצות שהיו מתמודדות שם יפה אבל הרמה הממוצעת הרבה יותר גבוהה. המשחק מהיר יותר וחזק. לא קל שם".

"להבטיח שהעונה הזו לא תחזור, אני לא יכול. אני חושב שהבסיס צריך להיות הישראלים. סביבם צריך להביא זרים כמו שדייויד יודע להביא. הלוואי שיבואו שחקנים כמו פארקר. לא הייתי בקשר עם פיני גרשון כל השנה. אני לא כועס עליו, אבל אני מאוכזב שהוא לא נלחם עליי. לא התעסקתי בזה יותר מדי. העונה אני מקווה שנשיג את כל התארים. האליפות מאוד חשובה עבורנו וגם הגביע וזה ראשון להכל. לגבי אירופה - נראה".

טל בורשטיין ופישר (אמיר לוי)
טל בורשטיין ופישר (אמיר לוי)

גם דייויד בלאט התארח בתוכנית ודיבר על חזרתו של בורשטיין ועל העונה הקרבה: "אני לא החזרתי את טל. כולם עשו מאמץ שיחזור. הוא היה בעדיפות ראשונה אצלנו ואני שמח שזה קרה. אני מייחס לו חשיבות גדולה גם כשחקן, גם כדמות שמזוהה עם הקבוצה, שחקן עם כישרון וניסיון ואנשים כמוהו נחוצים לקבוצה".

על השינויים שדרושים במכבי לקראת העונה הבאה אמר: "יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשנות ויש הרבה דברים שצריכים להמשיך כפי שהיו".

"אין ספק שהעסק לא הלך כמו שכולם רצו לראות והרבה מזה קשור לאופי של השחקנים ולהתייחסות של האנשים מפנים כלפי חוץ ובכלל להתנהגות הכללית של המערכת. אנחנו צריכים להכיר בעובדה שצריך לבוא שינוי ולא להתכחש לכך. חלק מהשינוי הוא להביא זרים שישארו במערכת כדי ללמוד ויזדהו עם מכבי תל אביב. לפעמים המחויבות מגיעה מהעובדה שנשארים לתקופה מסוימת ואז מרגישים את ההזדהות".

מסיבת העיתונאים של מכבי ת&qout;א (דרור עינב)
בלאט במסיבת העיתונאים של מכבי ת"א (דרור עינב)

על מבנה הסגל לעונה הבאה הוסיף המאמן: "יש כאלה שחתומים ויש כאלה שיש להם אופציות ויש כאלה שסיימו חוזה. אנחנו מחפשים להביא דם חדש ועם זאת להשאיר את מי שחשוב".

בנוגע להחזרת הישראלים למכבי אמר בלאט: "אני חושב שפניני הוא בדיוק מסוג השחקנים של בורשטיין ואותם אנחנו רוצים בקבוצה. חשוב לי להדגיש שחשוב להעלות את קרנו של השחקן הישראלי בתוך מכבי אבל גם הזרים חשובים וחובה למצוא כאלה שמתאימים".

בנוגע להבאת הלפרין ואליהו אמר "אין רשימת קניות. בחוזים שיש להם היום אין על מה לדבר עם מכבי. צריך להבין איזה סוג הוצאה זו לשלם את הכסף שמשלמת אולימפיאקוס או קאחה לבוראל. העלויות גדולות וקשות לקבוצה לעמוד בהן. אלו שני שחקנים עם דרישות מדהימות יחסית ליכולת של מכבי"

פיני גרשון (קובי אליהו)
פיני גרשון. "לא יהיה שיתוף פעולה יומיומי בינינו (קובי אליהו)

"יש חוזים מהעבר שצריך לעמוד בהם ומהצד השני בוא ניתן קרדיט למכבי שעומדת בחוזים. צריכה להיות מערכת מסודרת ואמינה".

"אני מחבב ומעריך את פיני מאוד. באופן יומיומי לא יהיה שיתוף פעולה ביני לבין פיני, אך אני לא הכתובת לשאלות בנושא. אני לא קובע מה יהיה איתו. יש לו חוזה ואני לא יודע מה ההסכם בין הצדדים שהסכימו להיפרד ומה שיוחלט, אני מכבד את זה"

"עוד לא יודע מי יעמוד לצידי על הקווים חוץ מאבי אבן. צ'ארלס בארטון הוא אמנם אחלה בנאדם אך הוא כבר חתם בפולין. הוא רוצה להיות מאמן ראשי"

צ´ארלס בארטון. הפסיד לפנאתינאיקוס במחזור הפתיחה (רויטרס) (ONE)
צ´ארלס בארטון. "הוא אחלה בנאדם, אך כבר חתם בפולין (רויטרס)

"שרון דרוקר חתום ועד שלא יקרה משהו אחר הוא ישאר בקבוצה. אני נמצא במערכת ויש חוזים שצריך לכבד ושרון הוא אחד מהם. אין לי מה לחדש בנושא".

אחרי שמכבי ת"א פתחה אתמול את אימוניה, היריבה העירונית שלה, הפועל ת"א, פותחת הערב את עונת 2010/11 עם אימון הבכורה שלה. שמענו דיווחים חיים ממתחם חודורוב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */