יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:42

דודי סלע העפיל לשמינית הגמר בטורניר איסטבורן

הישראלי נהנה מהפרישה של קווין אנדרסון במצב של 1:1 במערכות וישחק מול בנהטו בשלב הבא, פאר הודחה בזוגות. סטוסור ניצחה באיסטבורן, הנין בדן-בוש

|
דודי סלע. עכשיו המטרה היא רבע הגמר  (GettyImages)
דודי סלע. עכשיו המטרה היא רבע הגמר (GettyImages)

דודי סלע העפיל הערב (שני) לסיבוב השני בטורניר הדשא באיסטבורן לאחר שיריבו, קווין אנדרסון מדרא"פ (94), פרש במצב של 1:1 במערכות, 5:7 לזכותו במערכה הראשונה ו-3:6 לישראלי במערכה השניה.

אנדרסון פתח את המשחק עם 0:2, אך סלע שבר בחזרה ל-2:2, הדרום אפריקני שבר ל-5:6 במשחקון ה-11, בדרך לזכיה במערכה הראשונה.

במערכה השניה המשחקונים זרמו עם ההגשה עד שסלע שבר ל-3:5 והגיש בהצלחה למערכה השניה. בשלב הזה החליט אנדרסון גבה הקומה (2.06 מטרים) לפרוש וסלע עלה לשמינית הגמר.
סלע ישחק בשמינית הגמר מול ג'וליאן בנהטו מצרפת (38 בעולם, 4 בטורניר) שניצח את ג'ימס בלייק מארה"ב (110) 6:7 ו-5:7.

ישראלי אחר, נועם אוקון, עף ממוקדמות טורניר ווימבלדון כבר בסיבוב הראשון. אוקון נוצח 7:6 ו-2:6 ע"י האיטלקי רירקדו גהדין בן ה-25 המדורג 256 בעולם. אוקון, 264 בעולם, נתן פייט צמוד לאורך המערכה הראשונה, אך הובס 7:1 בשובר השוויון והאיטלקי המשיך את המומנטום במערכה השנייה עם 0:4 בדרך ל-2:6 ומקום בסיבוב המוקדמות השני.

שחר פאר (GettyImages)
שחר פאר. נשארה רק עם טורניר היחידות (GettyImages)

בזוגות, שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון באיסטבורן. פאר ושותפתה בטורניר, פלביה פנטה מאיטליה נוצחו 6:1 ו-7:5 ע"י המדורגות 2 בטורניר, קווטה פשקה מצ'כיה וקטרינה סרבוטניק מסלובניה, פינאליסטיות הרולאן גארוס. הצמד הצ'כי-סלובני פתח בסערה וניצח את המערכה הראשונה, פאר ופנטה הוליכו 4:5 במערכה השנייה, אך הפסידו את שלושת המשחקונים הבאים והודחו. פאר תשחק בסיבוב הראשון של טורניר היחידות מול ז'י ז'אנג מסין.

סטוסור ניצחה באיסטבורן, הנין בדן-בוש
סמנתה סטוסור מאוסטרליה, פינליסטית הרולאן גארוס, פתחה היטב באיסטבורן את עונת הדשא עם 4:6 ו-4:6 על מלני אודין האמריקנית. סטוסר, השביעית בעולם, ניצחה כזכור את סרינה וויליאמס ו-ז'וסטין הנין בדרך לגמר בפאריס, אך הפסידה לסקיאבונה בגמר.

סטוסר חוגגת עליה לגמר (GettyImages)
סטוסור(GettyImages)

מריה מרטינז סאנצ'ז (23) ניצחה את ורה זבונרבה מרוסיה 3:6, 6:3 ו-5:7. מריון ברטולי, המדורגת שמינית, ניצחה 4:6 ו-5:7 את ורה דושבינה מרוסיה.

בטורניר דן בוש פתחה המדורגת ראשונה, ז'וסטין הנין עם ניצחון 4:6 ו-2:6 על אנג'ליק קרבר מגרמניה. אלופת הטורניר בשנתיים האחרונות, טמרין טנסוגרן מתאילנד איבדה את התואר כשנוצחה 1:6, 7:6 ו-6:3 ע"י אנסטסיה רודיונובה מאוסטרליה.

אנה איבנוביץ´ (GettyImages)
אנה איבנוביץ´. איבדה מערכה, אך ניצחה לבסוף (GettyImages)

אנה איבנוביץ', כיום 45 בעולם, איבדה מערכה ל-סופי ארבידסון השבדית, אך חזרה בגדול וניצחה 6:4, 1:6 ו-0:6.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */