יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:53

מאמן סלובקיה: נשחק התקפי, נקווה שגם ניו זילנד

בית 6: ולדימיר וייס מקווה לנצח היום ב-14:30 במשחק הראשון בהיסטוריה של נבחרתו במונדיאל. כריס קילן מניו זילנד אופטימי: "רוצים לעבור לשלב הבא"

|
נבחרת סלובקיה. מקווה לעשות היסטוריה (רויטרס)
נבחרת סלובקיה. מקווה לעשות היסטוריה (רויטרס)

אם מדברים על משחק בין שתי נבחרות חלשות ולא הכי אטרקטיביות, כנראה שמדברים על המשחק שייערך היום (שלישי) ב-14:30 בראסטנבורג בין ניו זילנד לסלובקיה.

למרות הציפיות הנמוכות במיוחד משתי הנבחרות האלה בבית 6 יחד עם איטליה ופרגוואי, שתיהן מקוות להיות ההפתעה של הבית, אבל תיקו כנראה לא יעזור לאף אחת מהן בדרך למטרה הזו.

ניו זילנד סיימה את הדרך שלה לדרום אפריקה עם ניצחון על בחריין, ששלח אותה להרבה זמן כדי להתכונן, בזמן שנבחרות אחרות מתחרות על המקום במונדיאל.

לעומתה, סלובקיה סיימה במקום הראשון בבית המוקדמות שלה באירופה ועלתה אוטומטית.

חלוצה של ניו זילנד, כריס קילן, מקווה שהמונדיאל הזה יילך כמו שצריך לנבחרתו: "זה צריך להיות אחד המשחקים הגדולים בכדורגל שלנו. המשחק הראשון הוא תמיד חשוב מאוד. אנחנו יודעים עד כמה חזקה נבחרת סלובקיה ואנחנו צריכים להוכיח שאפשר לנצח אותם ולעלות לשלב הבא", הוא סיכם.

כריס קילן (משמאל). מקווה להתחיל ברגל ימין (רויטרס)
כריס קילן (משמאל). מקווה להתחיל ברגל ימין (רויטרס)

לעומתו, מאמן נבחרת סלובקיה, ולדימיר וייס, יודע שמדובר בהשתתפות הראשונה של המדינה במונדיאל: "אנחנו ננסה לשחק כדורגל התקפי, אבל אני מצפה לכדורגל כזה גם מהיריבים שלנו".

"למרות שיהיה משחק קשה, אני משוכנע שאנחנו נבחרת טובה יותר. כל אובדן נקודות יסבך את המצב ויעיד על כך שהדרך שלנו לא היתה טובה, מה שיאלץ אותנו לשנות אותה", הסביר המאמן.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */