יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:50

אמסלם: אני לא מוכן להיות עוזר שני למלמיליאן

הערב בתוכנית הספורט ברדיו 103FM בשיתוף ONE דיבר מאמן בית"ר בעונה החולפת על הגעתו של מלמיליאן לקבוצה: "אני לא רוצה שיכפו אותי עליו כעוזר"

|
אופירה אסייג וחיים רביבו
אופירה אסייג וחיים רביבו

אופירה אסייג וחיים רביבו מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

סילבן שלום, המשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי בממשלת ישראל עלה לשידור ודיבר על המונדיאל עד כה: "אתמול ראיתי את גרמניה ששיחקה נהדר. זו לא גרמניה הטקטית אלא גרמניה שמשחקת התקפי ועם חדוות משחק. יש שינוי בנבחרת בזכות המתאזרחים. יש טורקים, ברזילאים ושחקנים שבעבר לא היו בנבחרת, שהייתה מורכבת רק מבני העם הגרמני. מבין כל המשחקים שראיתי גרמניה הייתה הטובה ביותר", סיפר השר על התרשמותו מהלבנים.

בנוגע לשאלה לגבי הענקת אזרחות לשחקנים זרים המשחקים בישראל ענה סילבן: "אני חושב שאפשר לקחת דוגמא מהכדורסל שם לבן מרסר וג'ים בוטרייט הזרים הובילו את ישראל להישגים יוצאים מן הכלל, אך הישראלים לא אוהבים שמביאים זרים על חשבון מקומיים".

שלום נשאל גם על מינויו של לואיס פרננדס הצרפתי למשרת מאמן הנבחרת: "אני לא חושב שמאמן צריך להיקבע לפי הלאומיות שלו ולא מפריע לי שהוא צרפתי. להרבה נבחרות בעולם יש מאמן זר. מבחינתי מאמן טוב הוא מאמן ראוי. אני לא מקדש זרים ולא ישראלים. בבית"ר הוא לא היה סיפור הצלחה גדול וכך גם הפתיחה שלו בנבחרת. אך אני מקווה שהוא יהיה טוב יותר בהמשך".

גרמניה חוגגת (GettyImages)
גרמניה חוגגת. "יש שינוי בזכות המתאזרחים" (GettyImages)

בנוגע לשאלה במי הוא תומך בגביע העולם ענה: "איטליה. הייתי כמובן אוהד הולנד עד 82, כשאיטליה עשתה את ההישג המופלא מול ברזיל 2:3. את המשחק שפט אברהם קליין. אני אוהב גם את איטליה בגלל שהם משחקים בכחול ולבן".

סילבן אף דיבר על המגעים לשחרורו של גלעד שליט: "אנחנו ממשיכים במגעים גם כשקמרון משחקת נגד יפן. אנחנו עושים את כל המאמצים אך הם כל הזמן מעלים את הדרישות ברגע האחרון שלפני החתימה. ממש אי אפשר להגיד שהנושא ירד מסדר היום בעקבות פתיחת המונדיאל".

הערב בתוכנית עסקנו גם בבית"ר ירושלים, שהציגה אתמול את מאמנה החדש, אורי מלמיליאן, שחוזר לקבוצת נעוריו. דוד אמסלם, המאמן בעונה החולפת, עלה לשידור ודיבר על כך שנודע שמלמיליאן צפוי להגיע עם עוזרו באשקלון: "אם אורי אמר שכבר יש לו עוזר מאמן, אני לא חושב שנכון שיהיה עוזר מאמן נוסף. זה דבר טבעי. אני לא מאוכזב ורוצה לאחל לאורי ולצוות בהצלחה וכך לכל בית"ר ירושלים. הוצע לי לעבור בצוות של אורי אך אני לא חושב שזה נכון עבורי" אמר אמסלם.

דוד אמסלם (קובי אליהו)
דוד אמסלם. "רוצה רק את מה שטוב לבית"ר ירושלים" (קובי אליהו)

"הוצעו לי מספר תפקידים בקבוצה ולקחתי פסק זמן עד לפגישה עם קורנפיין ביום חמישי. ברגע שאורי הגיע עם עוזר מאמן אני לא מעוניין שיכפו עליו מאמן אחר ומעדיף את הדבר הכי טוב לבית"ר: שאורי יבוא עם הצוות שלו."

בנוגע לאפשרות שיכהן כמנג'ר הקבוצה בעונה הבאה אמר: "אני לא יכול לדבר על זה כרגע עד שאפגש עם איציק קורנפיין בחמישי. הלב רוצה להישאר בבית"ר, אך אהיה חכם יותר בעוד כמה ימים. המועדון חשוב לי ויקר לליבי".

אמסלם היה חד משמעי בנוגע להיותו עוזר שני למלמיליאן: "אני לא מוכן להיות עוזר שני. אם תגיע הצעה מקבוצה אחרת להיות מאמן ראשי אני עוד לא יודע מה אעשה. דיברתי עם איציק על הגעתו של מלמיליאן לפני שהדבר קרה ושמחתי שהוא יגיע. אסור לשנות את הדינמיקה בין מאמן לעוזרו".

אורי מלמיליאן ורונילוי (שי לוי)
מלמיליאן. "אני לא רוצה שיכפו עליו כלום" (שי לוי)

אייל גולסה, שהגיע אתמול לבקו"ם, דחה את גיוסו בחודשיים. קשר מכבי חיפה המציא לשלטונות הצבא מסמכים המעידים על התעניינות של קבוצה גרמנית בשירותיו, והדבר הביא לדחיית גיוסו. במכבי חיפה, אגב, קיבלו בהפתעה גמורה את ההתפתחויות. שמענו  על מצבו של הקשר במהלך התוכנית, בה עלה סוכנו דדה חדד לשידור וסיפר על הנעשה.

"אייל רוצה לשחק במכבי חיפה וחתם על מסמך בו הוא מסכים להקדים את השירות ל-13 ביוני. כשהגיע לבסיס נקרא למפקד הבסיס ונשאל האם הוא מעדיף להתגייס עכשיו או ב-15 לאוגוסט וגולסה אמר שבאוגוסט. היום שלחנו מכתב ללשכת הגיוס ומחר הוא יתגייס. אייל גולסה הגיע לבקו"מ כדי להתגייס ואני לא מבין למה אנשים חושבים שהוא עושה זיגזג".

אייל גולסה (עמית מצפה)
אייל גולסה. צפוי בהתגייס ב-15 ליוני (עמית מצפה)

לגבי הצעות שקיבל השחקן מאירופה אמר הסוכן: "יש הצעות מאירופה אך מכיוון שהוא הולך לשרת בצבא הכל נדחה לעוד שלוש שנים. יענקל'ה הבטיח שיעזור לו לצאת לחו"ל לאחר שישתחרר"

לגבי העונה שעברה על גולסה אמר "אם הוא לא היה נפצע היה ממשיך לשחק בהרכב ולהבקיע. הוא חשוב לחיפה ואני בטוח שישחק אם ימשיך ביכולת הזו. החוזה שלו הוא לעוד 4 שנים והוא יישאר בתקופה הזו בקבוצה. אני מאמין שדרך חיפה הוא יגע רחוק".

קובי בלדב, חבר הנהלת מכבי נתניה, עלה גם הוא לשידור ודיבר על השקט השורר הקיץ במכבי נתניה ואמר: "שקט זה דבר טוב. אחרי העיסקאות שעשינו אנחנו יכולים להעמיד תקציב נחמד של 17 מיליון שקל. עשינו עיסקה מצויינת עם העברת קלמי סבן למכבי. עטר עובד על הסגל לעונה הבאה אך רוצה להתבסס על שחקני בית".

לגבי האפשרות שיצחק תשובה ייקח את הקבוצה אמר: "היום הוא נמצא במקום אחר. הוא תמיד היה אוהד נתניה ותמיד יהיה, אך אין לו פנאי לקחת את הקבוצה"

עטר (עמית מצפה)
עטר. "מתכנן את הסגל לעונה הבאה" (עמית מצפה)

לגבי האוהדים אמר בלדב: "הם לא מרוצים מהמכירה של אלמוג כהן, פרנסמן וקלמי, אבל אני מבטיח להם שמכבי נתניה תיראה טוב ולא תתפרק. הרעיון הוא לא להישאר בליגה אלא שתהיה קבוצה טובה. יאמר הודיע במפורש שאי אפשר להתבסס עליו יותר ואנחנו מכבדים את זה. מה שהוא נתן זה מעל ומעבר ותרומה אדירה מצידו".

"אני אופטימי לגבי מכבי נתניה וגם לגבי האיצטדיון. היום יצאנו מלשכת המנכ"ל וקיבלנו עדכון שהוא יהיה מוכן בעוד 16-20 חודשים", אמר בלדב.

הבעלים של מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, עבד קשה הקיץ כדי להשיג רכש נוצץ לקבוצה. רוברטו קולאוטי, אלירן עטר, יואב זיו, קלמי סבן וכמובן הדובדבן שבקצפת, ברק יצחקי, נחתו בקרית שלום והחלו לשתף פעולה בפתיחת העונה של הצהובים. התעדכַנּו בנעשה בקרית שלום.

גולדהאר. הסגל הנוצץ של מכבי ת&qout;א יוצא הערב לדרך (אור שפונדר)
גולדהאר. הסגל הנוצץ של מכבי ת"א יוצא הערב לדרך (אור שפונדר)

וכמובן שמענו דיווחים מדרום אפריקה משליחי ONE למונדיאל, אסף אבולעפיה וסלבה ברזילאי, וקיבלנו תמונה מלאה על המשחקים ועל האווירה השמחה מתמיד שמסביב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */