יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:40

מאמן גאנה: מקווה שסרביה תשיג 6 נק' בבית הזה

רגשות מעורבים אצל מילובאן ראייבאץ' הסרבי, שניצח 0:1 את הנבחרת ממולדתו בבית 4: "אני מצטער". וידיץ': "הגענו להזדמנויות, הם הענישו אותנו"

|
ראייבאץ´ עם ג´יאן, כובש השער (GettyImages)
ראייבאץ´ עם ג´יאן, כובש השער (GettyImages)

הציפיות מנבחרות גאנה וסרביה היו גדולות ואוהדי הכדורגל בעולם כבר חשבו שנראה כמה שערים במשחק הזה, אבל הערב (ראשון) שוב קיבלנו משחק פושר שהסתיים בניצחון 0:1 לגאנה.

שתי הנבחרות לא הציגו משחק גדול, אבל ידה של הנבחרת האפריקנית היתה על העליונה בסיום. פנדל של אסמואה ג'יאן בדקה ה-84 אחרי נגיעת יד שטותית של קוזמאנוביץ', העניק לנבחרתו ניצחון דחוק, אבל סופר-חשוב לקראת שני המשחקים הנותרים בבית מספר 4 במונדיאל.

מאמן גאנה, מילובאן ראייבאץ', היה מאושר בסיום, למרות שניצח את הנבחרת שמייצגת את מולדתו ואמר: "אישית מדובר בניצחון גדול מאוד, אבל אני מצטער בפני הנבחרת הסרבית. אני מכיר הרבה שחקנים בנבחרת הזו וראיתי עד כמה הם היו מאוכזבים בסיום".

"בכל אופן", סיכם ראייבאץ', "אני מנסה להתרכז בתפקיד שלי. אולי היה לנו מזל היום, אבל סרביה נבחרת טובה מאוד וקשה לשחק מולה. אני מקווה שהם ישיגו עוד שש נקודות בשני המשחקים הבאים".

אוהדי נבחרת גאנה חוגגים ניצחון

מאמן סרביה, ראדומיר אנטיץ', התקשה לעכל את ההפסד: "זו מכה גדולה שקיבלנו. לא טוב להתחיל את המשחקים בגביע העולם עם הפסד. היינו קצת לחוצים מההתחלה ועשינו טעויות".

"נותרו לנו שני משחקים ואנחנו צריכים להיות חיוביים ולצבור אנרגיה. אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהביט קדימה לעבר גרמניה ואוסטרליה", סיכם המאמן.

מאמן סרביה, ראדומיר אנטיץ´. &qout;עשינו טעויות&qout; (GettyImages)
מאמן סרביה, ראדומיר אנטיץ´. "עשינו טעויות" (GettyImages)

מי שנראה מאוכזב אחרי המשחק הוא מגן נבחרת סרביה, נמניה וידיץ', שאף החמיץ בעצמו כמה פעמים ליד השער הגנאי: "היו לנו כמה מצבים, אבל לא השכלנו לנצל אותם. לגאנה היו את המצבים שלה והיא פשוט הענישה אותנו. מה שנשאר עכשיו זה המשחקים הבאים ואנחנו נמשיך לשחק כדורגל".

לאחר מכן התפנה הסרבי להתייחס לתלונות על הכדור החדש של המונדיאל: "כולם אומרים עליו הרבה דברים. אני חושב שמדובר בכדור שקשה לשחקני הגנה לשחק איתו".

ג´יאן מול וידיץ´. הסרבי מאוכזב מאוד מההפסד (GettyImages)
ג´יאן מול וידיץ´. הסרבי מאוכזב מאוד מההפסד (GettyImages)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */