יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:53

אזגי: אני כבר לא כועס על אורי. מאחל לו בהצלחה

יו"ר אשקלון דיבר בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE על מאמנה של בית"ר, שעלה גם הוא לשידור וכן על העונה הבאה: "מחפש מאמן חדש"

|
האזינו לתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה
האזינו לתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית בדקנו מה חדש בדרום אפריקה ודיברנו על סוף השבוע שפתח את מונדיאל 2010. המארחת דרום אפריקה סיימה בתיקו 1:1 במשחק הפתיחה מול מקסיקו, בעוד צרפת ואנגליה גם כן רשמו נקודה בלבד. לעומתן, ארגנטינה הצליחה לפתוח ברגל ימין עם ניצחון, אחרי 0:1 קטן ומתוק על ניגריה, שבשורותיה הצטיין שוער הפועל ת"א, וינסנט אניימה.

בוני גינצבורג עלה לשידור ודיבר על הרמה הלא גבוהה עד כה כשאמר: "יש אווירה טובה, במונדיאל אבל אין משחקים שבהם נבחרות הטביעו חותמן באופן מרשים. כרגע במחזור הראשון הנבחרות מנסות בעיקר להמנע מהפסד, אבל אני מאמין שככל שנתקדם בשלב הבתים המצב יהיה טוב יותר"

על ההצלות של אניימה ועל העובדה שהשוער משחק בישראל אמר גינצבורג: "זו שאלה גדולה מה הוא עושה עדיין בישראל. אני מאמין שאם היה לו סוכן טוב היה משחק בחו"ל. הגובה שלו אינו בעיה, הוא גבוה בראש משוער דרא"פ. הכל תלוי בסוכן ואני מקווה בשבילו ובשביל הפועל שיעזוב לאירופה. אם שוער כזה משחק בישראל משהו מעוות בעולם"

אניימה (רויטרס)
אניימה מול מסי. "הגובה אינו בעיה. אם היה לו סוכן טוב היה משחק בחו"ל" (רויטרס)

גם מנכ"ל הטוטו - ווינר עופר פרי עלה לשידור, ודיבר על ההימורים החדשים לקראת המונדיאל: "ההכנסות שלנו ב-3 הימים הראשונים של המונדיאל הם 14 מיליון שקל. השקנו משחק חדש שנקרא ווינר ביג ובו יחסים גבוהים בסכום קטן של השקעה. זהו משחק שבו אתה צריך להמר בצורה מדויקת על 3 תוצאות, ואם פגעת בשלושתן היחס לזכייה הוא מאוד גבוה. כמו כן העלנו את כמות המשחקים מ-6 ל-8. היחסים עלו פי אלפים. יש הימורים חדשים כגון: מה יהיה האירוע הראשון במשחק, האם יובקע שער לפני הדקה ה-27".

"כמו כן השקנו את משחק ה-Happy Hour שבו הימורים בשעות ספציפיות מעניקות יחסים טובים יותר", סיפר פרי על המשחקים החדשים בתחום ההימורים החוקיים.

"אנחנו רוצים שהלקוחות יזכו כדי שיבואו לשחק שוב. המטרה של הטוטו היא העברת כספים לספורט. אם הטוטו ווינר מרוויח, הספורט בישראל מרוויח. כ-130 מיליון שקלים הולכים בכל תחילת עונה לבניית מתקנים עבור הספורט הישראלי", אמר פרי וסיפר על המועדפת שלו במונדיאל: "אני הולך על אנגליה".

אנגליה חוגגת (GettyImages)
אנגליה חוגגת. הפייבוריטית של עופר פרי (GettyImages)

עסקנו גם במינויי של אורי מלמיליאן, שגם עלה לשידור וסיפר על חזרתו לבית"ר: "ההתרגשות עברה ביום שישי. שחזרתי את כל מה שעברתי. בית"ר ירושלים עברו בשנים האחרונות דברים של אהבתי. לא בנו מלמטה. היום השלד הוא השחקנים הצעירים של בית"ר, שמשתייכים לנבחרות: הן הבוגרת והן האולימפית. יש שלד טוב, אני מקווה שנתחזק בכמה שחקנים למרות שנכון להיום אין כסף לכך".

בקשר לשאלה אם הוא לא מפחד מהאוהדים ענה אורי: "אני לא פוחד מכלום. אימנתי בהרבה קבוצות והכרזתי על המטרות כבר בהתחלה. אני חושב שאני מאלה שעושים את העבודה, אם אצליח זה טוב ואם לא, לא נורא, אני לא פוחד. גם אם ייצעקו 'תתפטר' לא ארגיש כלום. לא אתבאס. זה נכנס מאוזן אחת ויצא מהשניה. זה אתגר ענק לקחת קבוצה כזו עם קהל כזה ואני מאמין שהאוהדים ייתנו את הגיבוי. אם תהיה קבוצה לאליפות, אוכל להתמודד עליה"

מסע&qout;ת (דרור עינב)
מלמיליאן וקורנפיין. המטרה היא קבוצה טובה לעונה הבאה" (דרור עינב)

לגבי הסגל לעונה הבאה בירושלים אמר מלמיליאן: "אני כבר יודע על 2-3 שחקנים שלא יהיו איתנו בעונה הבאה. אם הם לא יימכרו תהיה לנו בעיה להתקיים כלכלית. המטרה של בית"ר בעונה הבאה היא בוודאות לא אליפות, אלא להיות קבוצה טובה בליגת העל"

בנוגע לשאלה מה יהיה תפקידו של דוד אמסלם בבית"ר בעונה הבאה אמר "אני לא אחראי לגבי מה שקורה עם דוד. הוא היה בשנה שעברה ועבר הרבה בבית"ר. אני אמרתי שאשמח שיישאר בצוות. אני מביא איתי עוזר מאמן אבל ארצה אותו בצוות. אם יישאר, בכיף, אם לא, אז לא".

בנוגע לסכסוך עם פרוספר אזגי וההאשמות שלקח איתו אנשים מאשקלון אמר "מאמן הכושר הוא מעל גיל 18 ויכול ללכת לאן שהוא רוצה. לא גנבתי אף אחד. ישבתי עם פרוספר ביום שעלה לשידור. הבטחתי לו שלא אקח אף שחקן מאשקלון וכך עשיתי. אני לא אשם בכלום ואין לפרוספר שום סיבה להיפגע"

פרוספר אזוגי חוגג עליה (שי לוי)
פרוספר אזגי. "כנראה אונגר שכח שיש לו חוזה אצלנו" (שי לוי)

בהמשך גם פרוספר אזגי עלה לשידור ואמר: "אני רוצה לאחל לאורי מזל טוב ולהגיד שאני שמח בשבילו. בכדורגל צריך לבוא מאהבה. ברגע שקראתי בעיתון שמאמן הכושר הולך לבית"ר נפגעתי. נפגעתי מכך שלא דיבר איתי. אני לא כועס יותר. עבר לי. אני מאחל הצלחה לכולם, גם למאמן הכושר. אני מאחל לאורי את ברכת הדרך".

בנוגע לסוגיית המאמן שעדיין לא הגיע לאשקלון אמר "אני עובד על זה. כל יום יש פרסום חדש וזה נראה כמו שכונה. אני מנסה להשיג את המאמן הכי טוב לאשקלון"

גם על דידי אונגר דיבר היו"ר: "אמנם פורסם שדידי אונגר סיכם בהפועל כפ"ס, אבל הוא כנראה שכח שיש לו חוזה באשקלון. הפועל אשקלון לא רק נותנת במה, היא גם רוצה להינות קצת מהשחקנים שלה"

דידי אונגר עם הכדור (אמיר לוי)
דידי אונגר עם הכדור. "רוצים להינות מהשחקנים שלנו" (אמיר לוי)

בנוגע להבאתו של אבוקסיס לקבוצה אמר אזגי: "אין מצב שאציע לאבוקסיס 170 אלף דולר לעונה. עם כל הכבוד, זה סכום מוגזם בשביל קבוצה שרק עלתה ליגה, אבל סכום כזה מגיע לו. הצעתי כבר 100 אלף דולר לאבוקסיס. עוד 50 אלף דולר יהפכו את עלותו למיליון שקל לעונה. זה הרבה מדי עבורנו".

גם יוסי אבוקסיס עלה לשידור ודיבר על כך שלא יגיע לאשקלון בעונה הבאה "זה לא עניין של כסף, זה עניין של מה אני מרגיש להפועל ת"א, זה לא יהיה רלוונטי לעונה הקרובה, אני מאחל לפרוספר ולאשקלון הצלחה גדולה בעונה הבאה"

על כך שברק יצחקי עבר לבסוף למכבי תל אביב אמר אבוקסיס "מההתחלה לא האמנתי שברק יהיה אצלנו. המו"מ היה רציני רק מצידנו ועבדו עלינו. ידעתי שקורנפיין לא ירצה להיכנס לעימות עם אוהדי בית"ר, אך הפועל עשו את המקסימום כדי להביא אותו"

יצחקי (אלעד ירקון)
יצחקי. "מההתחלה לא האמנתי שיגיע" (אלעד ירקון)

אבוקסיס דיבר גם על הרצון של הפועל להביא את בן סהר: "לא סתם אנחנו רוצים את סהר. הוא מתאים. צריך לעשות את המו"מ מהר שלא ייגמר כמו יצחקי"

בהמשך עלה גם גבי בורשטיין לשידור ודיבר בין השאר על יכולתו של אניימה ועזיבתו הצפויה: "בינתיים יש לו חוזה לעוד שנה. כשנגיע לגשר נעבור אותו. אני הייתי רוצה לראות בין הקורות את שוער נבחרת פרו. עוד לא דיברתי איתו. אני לא לוקח קרדיט לעצמי על התצוגה של אניימה. הוא עושה את זה כבר שנים בארץ וטוב שהביא את היכולת במונדיאל. הוא מרוכז, יש לו עבודת רגלייים טובה וקבלת החלטות מצוינת. הוא מתאים לליגה הספרדית".

בנוגע להמשך דרכו כשוער מכבי קביליו יפו אמר בורשטיין: "עוד לא קיבלתי החלטה סופית אך נראה שלא אמשיך כשחקן פעיל בעונה הבאה".

גבי בורשטיין (קובי אליהו)
גבי בורשטיין. פורש כנראה ממשחק פעיל (קובי אליהו)

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים העושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */