יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:31

מראדונה: קרדיט לאניימה, מסי: הוא היה פנומנאלי

גם מאמן וכוכב ארגנטינה הצטרפו לשורת המחמיאים לשוער הפועל לאחר ה-0:1 על ניגריה. לאגרבק לא לחץ את ידו של מראדונה: "אין לי דבר נגדו"

|
אניימה נתקל ממסי. השוער סחט מחמאות (רויטרס)
אניימה נתקל ממסי. השוער סחט מחמאות (רויטרס)

נבחרת ארגנטינה עשתה את העבודה במשחק הראשון שלה בגביע העולם 2010 וניצחה 0:1 את ניגריה. למרות שעל המגרש דרכו שחקניים גדולים כמו ליונל מסי, קרלוס טבס וגונזלו היגוואין, כוכב המשחק היה דווקא שוער הפועל ת"א וינסנט אניימה.

מספר 1 של נבחרת ניגריה סיים עם שש הצלות, כולל כמה זינוקים וירטואוזים אחרי בעיטות של ליונל מסי, מי שנחשב לשחקן הכי טוב בעולם.

את שער הניצחון לארגנטינה כבש דווקא המגן השמאלי גבריאל היינצה, שנגח פנימה מ-10 מטרים אחרי קרן של חואן ורון כבר בדקה השישית. ניגריה עוד החמיצה כמה הזדמנויות, אבל הנשרים יתרכזו כעת במשחקים מול יוון ודרום קוריאה כשהמטרה היא לעבור לשלב הבא.

בסיום המשחק גם מראדונה הודה כי לאניימה חלק גדול בתוצאה הסופית הקטנה של נבחרתו: "צריך לתת הרבה קרדיט לשוער ניגריה וינסנט אניימה. הוא מנע מהכדור להיכנס שלוש-ארבע פעמים".

מראדונה הוסיף: "כשאתה מתחיל את הגביע העולמי עם ניצחון זה אומר שאתה יכול להיות יותר רגוע במשחקים הבאים. היינו טובים בחלק ההתקפי, אבל לא הצלחנו לנצל את כל ההזדמנויות שהיו לנו". על ליונל מסי אמר מראדונה: "הוא שיחק כמו שציפיתי ממנו, הוא היה קרוב לכדור כל הזמן. הוא עשה כמה דברים מדהימים".

ליונל מסי (GettyImages)
ליונל מסי. זכה למחמאות מחבריו (GettyImages)

גם הכוכב הגדול של נבחרת ארגנטינה ליונל מסי הצטרף למברכים של אניימה: "הוא היה פנומנאלי. הנבחרת שלנו הגיעה להרבה הזדמנויות, בסוף זה ייכנס. ניצחנו, זה הכי חשוב".

חואן ורון הוסיף על חברו לקבוצה: "היה למסי משחק נפלא. הוא גרם לקבוצה לשחק יותר טוב, רק חבל שלא הבקענו יותר שערים. הניצחון עוזר לנו לביטחון, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד. העובדה שלא שיחקנו משחקי ידידות השפיעה עלינו ב-15 הדקות האחרונות של המשחק".

לאגרבק. לא קיבל לחיצת יד ממראדונה בסיום (רויטרס)
לאגרבק. לא קיבל לחיצת יד ממראדונה בסיום (רויטרס)

לאגרבק: "חוסר תשומת הלב פגעה בנו"
בסיום המשחק לא לחץ מאמן ניגריה לארס לאגרבק את ידו של מראדונה, אך הוסיף: "זה מקובל, אבל אין שום דבר שאומר שזה צריך לקרות אחרי המשחק. אין לי שום דבר נגד מראדונה. זו לא בעיה עבורי".

על המשחק עצמו אמר לאגרבק: "היה לנו חוסר מזל בשער של ארגנטינה. חוסר תשומת לב של שניה עלתה לנו בשער, אבל זה המשחק ברמות האלה". על הפציעה של טאיהו אמר המאמן: "אני מקווה שהוא בסדר. עדיין לא דיברתי איתו או עם הצוות הרפואי, אבל אני מקווה שזה שום דבר רציני".

אניימה (רויטרס)
אניימה. עשה את שלו במשחק הראשון (רויטרס)

חלוץ ניגריה אובפמי מרטינס שנכנס כמחליף גם כן החמיא לאניימה: "הוא שוער טוב. הוא הציל שלושה-ארבעה כדורים וזה עזר לנו להפסיד רק 1:0", פיטר אודמווינגי הוסיף: "אני רוצה להודות לשוער ולהגנה שלנו, נגד נבחרת עם התקפה כל כך מפחידה לספוג שער אחד בלבד זה הישג טוב וזה בזכותם".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */