יום שני, 31.03.2025 שעה 15:10
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6118-5427הפועל ב"ש1
6027-5927מכבי ת"א2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

מכבי מתגוננת: שיפוץ המושבה - 30 מיליון ש"ח

הצהובים תחת מתקפת תלונות של אוהדים לקראת חידוש המנויים בנתניה והסבירו מדוע לא עברו לפ"ת: "סגרנו על 6-8 מיליון ש"ח שיפוץ ולפתע הדרישות הועלו"

|
שחקני מכבי תל אביב במושבה (אחמד מוררה)
שחקני מכבי תל אביב במושבה (אחמד מוררה)

במכבי תל אביב הוצפו בימים האחרונים בתלונות רבות של אוהדים, על השינוי הצפוי באצטדיון בנתניה במסגרתו האוהדים האורחים יקבלו חלקים ביציע העליון והיציע התחתון. עיקר הטענות היו גם בשל חוסר הבנה של השינוי, שלמעשה לא מגדיל את מקומות הישיבה לקהל האורח אלא רק תוחם אותו בצורה שאינה מפריעה לאוהדי מכבי ת"א. אלא שמרבית הטענות, היו לעבר העובדה כי הקבוצה תשחק, שוב, באצטדיון בנתניה ולא תעבור למגרש אחר דוגמת המושבה בפתח תקווה.

במקביל, במועדון ישנו חשש כי כמות המנויים העונה תרד בצורה ניכרת עקב הקושי הרב שנוצר אשתקד להגיע למגרש והסבל רב שבא לידי ביטוי בתלונות הקהל לאורך העונה כולה. כעת, לידי ONE הגיעה תשובה מטעם המועדון, אשר הושבה לאחד הפונים ובה מתגולל הסיפור סביב ההחלטה להישאר בנתניה ולא לעבור למגרש אחר: "למרות שלא תמיד נראה או נשמע שדברים נעשים, אנחנו תמיד קשובים לאוהדים שלנו ובייחוד בעונה זו, חיפשנו דרכים כדי להקל על ההגעה לאצטדיון אך לא תמיד זה מצליח”.

אוהדי מכבי תל אביב (רדאד גאוהדי מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)

עוד נכתב: “חשוב לנו מאוד להבהיר את עניין האצטדיון. כידוע, אנו התנגדנו להתחלת השיפוצים בבלומפילד מכיוון שהתכניות לא היו מוכנות (שכן, עד כה לא הייתה שם התקדמות משמעותית בשיפוץ האצטדיון). לדעתנו הפסקת פעילות האצטדיון הייתה מוקדמת מדי. מכבי תל אביב ניהלה עם עיריית פתח תקווה משא ומתן במשך תקופה ארוכה בה ניתנה הסכמה לשחק באצטדיון בתוספת בנייה של שני יציעים שימוקמו מאחורי השערים”.

“לצערנו, בשלב מסוים הועלו על ידי העירייה, האדריכל והמשרד לאיכות הסביבה תנאים חדשים (לדוגמה קירוי היציעים), דבר אשר העלה את ההשקעה המתוכננת שאותה מכבי תל אביב רצתה להשקיע (בין 6-8 מליון ש"ח) להוצאה של כ-30 מליון ש"ח. סכום אשר לא הגיוני להשקיע לתקופה קצרה באצטדיון שהוא אינו שלך. כידוע אצטדיון המושבה מכיל 10,900 מקומות סה"כ כאשר בסיטואציה בה לא נבנים יציעים, יכולת מכירה (חידוש) של מנויים רגילים יכולה להגיע עד 7,000-7,500 מנויים רגילים בלבד, דבר אשר ימנע מ- 30% מבעלי המנויים הנוכחיים לחדש את המנוי שלהם. משהו שמבחינתנו אינה אופציה רלוונטית כלל”.

היציעים במושבה. יכולים להכיל רק 10,900 אוהדים (שי לוי)היציעים במושבה. יכולים להכיל רק 10,900 אוהדים (שי לוי)

“גם השנה, לאור פניות אוהדים, נעשו שיחות רציניות וארוכות מול גורמים אלו כדי לנסות וכן לבדוק בשנית אפשרות למעבר לאצטדיון המושבה. לצערנו, נתקלנו בסירוב ובכל מקרה הדרישות היו אותן דרישות", דברי נציגי מכבי ת"א.

לכתבה זו התפרסמו 119 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 119 תגובות ב-71 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
71
דני07/06/2017 13:17
אל תאמין למה שמוכרים לך אחד שיודע
השב   •  00
70
צבי מסיני07/06/2017 12:39
מדוע לא לבנות יציעים בלי גג תחילה כדי להגדיל את התכולה ובהמשך מההכנסות שלא ממכבי תל אביב, עקב ההגדלה, להוסיף גג.אמנם אין באיזור עוד קבוצה הדורשת תפוסה גדולה, אבל עקב ריבוי המעונינות, ניתן לשחק שני משחקים ברצף באותוט יום שאז יהיה צורך בתפוסה הגדולה ויגדלו ההכנסות. גם אם יהיו בעיות מצד ההתאחדות - חשוב ששיהיו בארץ מתקנים גדולים
השב   •  00
69
RR07/06/2017 11:01
אולי יש אפשרות לבנות יציע אחד מאחורי השער שיהיה עם גג והצד השני להשאיר לפעם אחרת? ואז המקומות ישיבה צפויים להגיע ל14000[כמו נתניה]. וגם העלויות ירדו בחצי
השב   •  10
68
מסיקסון07/06/2017 10:56
ח ח ח ח כיף כיופה !
השב   •  00
67
דקה 8907/06/2017 10:55
לאלופה
השב   •  00
66
אלוף המדינה07/06/2017 10:49
ח ח ח ח אוגו! כן! שליימה תחזיק אותי! דקה 89! זאת התעללות!
השב   •  00
65
מיקמ אילת07/06/2017 09:50
תגידו אוהדי צהבת לא נימאס לכם מטדי? להפסיד שני גמרים בטדי לא הספיק לכם?! הלוואי תעברו לטדי .
השב   •  00
64
בית"ר07/06/2017 09:11
ממתחם מוסכם בתל אביב,שיקח ויחזיר את האוהדים בעלי מינוי למגרש וחזרה לתל אביב,
שהעלות תהיה סמלית ותכלל בתשלום עבור המנוי.
עד שיבנו אצטדיון גדול בתל אביב,נדמה לי עוד שנה בלומפילד יהיה מוכן.
השב   •  00
63
אייל07/06/2017 09:08
שנתיים בלי תואר, סגל עייף ומאמן שלא בא לו. הסתיים הסיפור שלכם לשנים הקרובות
השב   •  00
ויקו07/06/2017 09:33
השב   •  00
62
סטיב07/06/2017 08:54
חברים יקרים הבעיה היחידה של קבוצות הכדורגל בתל אביב זה רק ראש העיר ההזוי שלה חולדאי. לאיש אין שום זיקה לספורט, בניגוד לראשי ערים אחרות, ספורט לא מעניין אותו בכלל. טיפול באיצטדיונים ומתקני ספורט בעיר זה בעדיפות אחרונה אצלו. לכן לקבוצות בתל אביב אין איצטדיון ראוי. ובקצב הזה גם בלומפילד לא ישופץ בזמן הקרוב. הפיתרון היחידי זה להעיף את חולדאי מראשות העיר.
השב   •  10
61
הדר07/06/2017 07:35
ניראה שבכלל מעדיף ראש העיר הנכבד, ליעד את השטח למטרות נדלניות שיביאו הכנסות גדולות יותר מהספורט. הקבוצות והקהל הרב של הקבוצות ממש לא מענינות את השריף!
השב   •  00
60
מיכאל07/06/2017 06:22
ראש עיר חולדאי מה קורה לתרבות הספורט בעיר בושה למה אין איצטדיון בעיר גדולה כמו תל אביב לא הגיע הזמן לתת לנו אפשרות לביית חדש בעיר לא רוצים לצאת מהעיר מכבי תל אביב על שם תל אביב מגיע לה איצטדיון חדש בעיר.
השב   •  00
59
גמל אדום07/06/2017 05:30
כיף לקרוא מקקים סובלים ! מי אמר שמשעמם בלי כדורגל ? ח
השב   •  00
58
אבי הצהוב07/06/2017 04:09
הייתם עוברים לטדי .30.000 מקומות ונגמר.חצי שעה נסיעה בדיוק כמו נתניה.רק בישראל בונים מגרשים 11.000 ואחרי שנה עושים תוכניות להגדיל.חלמאים
השב   •  10
57
נאור06/06/2017 23:08
עיר כמו ת"א עיר של חצי מיליון תושבים עיר סופר מרכזית בישראל כל המערך הכלכלי נמצא בת"א ואין לקבוצות הכדורגל שלה איצטדיונים ברמה ונורמלים?
איך ייתכן שמכבי ת"א רוצה לבנות איצטדיון חדש בתוך תחומו של ת"א כי הרי קבוצת הבית של ת"א איך זה שראש העיר מערים קשיים ולא מקצה שטח שיבנו איצטדיון וזה עוד אחרי שהבעלים של מכבי יתן את כל הכסף רק שיתנו לו שטח לבנות.
באירופה דבר כזה לא היה קורה לכל קבוצה היה עכשיו איצטדיון ברמה ולא גועל נפש שיש בת"א.
בני יהודה בכלל צריכה לבנות איצטדיון חדש עם 20 אלף מקמות ישיבה ליד פארק דרום.
הפועל ת"א צריכה להיות בבלומפילד החדש כאשר הוא יבנה. ומכבי ת"א צריכה לבנות איצטדיון בקרית שלום עם 40-50 אלף מקומות.
כנראה שכל ילד רואה את זה רק ראש העיר "החכם" שלנו לא רואה את זה.
אבל אין בעיה אנחנו נעניש אותו בצורה דמוקרטית בבחירות הבאות הוא לא יהיה ראש העיר של ת"א גם בגלל זה שהוא הרס את הספורט בכל ת"א
וגם בגלל שהוא שם ז.. על תושבי דרום ת"א שכל המסתננים שם כבשו את כל דרום ת"א והאזרחים שם מסכנים מאוד.
השב   •  100
פח07/06/2017 00:31
השב   •  12
יוני07/06/2017 10:10
התחלת לדבר שטוית, שלא נדע. למה צריך שלושה איצטדיונים בעיר אחת? שיבנו איצטדיון של 30 אלף לשלושת הקבוצות ונגמר הסיפור. למה לסבך?
השב   •  00
56
מאיר06/06/2017 23:08
לא רוכש מנוי גם ככה הקבוצה על הפנים בלי לב ונשמה
השב   •  02
פח07/06/2017 00:30
מגיע בהצלחות
השב   •  00
Red or dead07/06/2017 09:47
איך אתה לא עושה מנוי בגלל שהקבוצה לא זכתה בתואר אוהדי הצלחות מחזירים צהובים חולי צהבת אני עושה מנוי שהקבוצה שלי במצב הרבה יותר גרוע יהומואים
השב   •  00
55
דני חכים06/06/2017 23:07
ראש העיר היה צריך לדאוג שלקבוצות מהעיר יהיה אצטדיון לפני שהוא נוגע בבלומפילד במקום שהיה מגרש של מכבי יפו אבל אצלנו חלם
השב   •  00
54
נאור06/06/2017 23:06
עיר כמו ת"א עיר של חצי מיליון תושבים עיר סופר מרכזית בישראל כל המערך הכלכלי נמצא בת"א ואין לקבוצות הכדורגל שלה איצטדיונים ברמה ונורמלים?
איך ייתכן שמכבי ת"א רוצה לבנות איצטדיון חדש בתוך תחומו של ת"א כי הרי קבוצת הבית של ת"א איך זה שראש העיר מערים קשיים ולא מקצה שטח שיבנו איצטדיון וזה עוד אחרי שהבעלים של מכבי יתן את כל הכסף רק שיתנו לו שטח לבנות.
באירופה דבר כזה לא היה קורה לכל קבוצה היה עכשיו איצטדיון ברמה ולא גועל נפש שיש בת"א.
בני יהודה בכלל צריכה לבנות איצטדיון חדש עם 20 אלף מקמות ישיבה ליד פארק דרום.
הפועל ת"א צריכה להיות בבלומפילד החדש כאשר הוא יבנה. ומכבי ת"א צריכה לבנות איצטדיון בקרית שלום עם 40-50 אלף מקומות.
כנראה שכל ילד רואה את זה רק ראש העיר "החכם" שלנו לא רואה את זה.
אבל אין בעיה אנחנו נעניש אותו בצורה דמוקרטית בבחירות הבאות הוא לא יהיה ראש העיר של ת"א גם בגלל זה שהוא הרס את הספורט בכל ת"א
וגם בגלל שהוא שם ז.. על תושבי דרום ת"א שכל המסתננים שם כבשו את כל דרום ת"א והאזרחים שם מסכנים מאוד.
השב   •  10
יוסי07/06/2017 10:23
למה לבנות 3. זה לא אנגליה. לפי מה שאתה אומר אז בכל עיר שיש יותר מקבוצה אחת מגיע אצטדיון מעל 20 אלף מקומות.
השב   •  00
53
מוטי06/06/2017 23:05
מוכנים לתת לכם את יונה יהב בחינם, לא מבין למה מקשים על גולדהאר בלהקים איצטדיון? תנו לו מקום הוא מוכן להשקיע את הכסף,
השב   •  10
52
בני06/06/2017 23:04
מכבי ת"א צריכה לשלם עבור בניית איצטדיון , הכסף צריך לבוא מהמדינה ואת 2 האיצטדיונים בנתניה ובפתח תקווה צריך להשלים את הבניה מאחורי השערים
השב   •  10
51
ליאור06/06/2017 23:04
עובדים עלינו בעניים. בכל הקבוצות מוכרים מנויים ב 500 שח ורק לנו קוראים תצורה ולמה? כי אנחנו צפונבונים
השב   •  00
מכביסט07/06/2017 00:39
כי אתה רמה מעל כל הליגה הזאת בכל פרמטר. מחיר מוצדק
השב   •  00
50
צהוב עולה06/06/2017 22:45
שלא יאיים ופשוט אל תעשה מנוי. למכבי אין ברירה אחרת, נמשיך להתחרות ולתת הכל בכל מגרש שנשחק בו. מחכה לאירופה!
השב   •  20
49
סגן המדינה המוצהר06/06/2017 22:41
שלמה תחזיק אותי, כי מכבי מתרסקת ובאר שבע רק מתחזקת וצוחקת .
השב   •  00
48
אלוף המדינה06/06/2017 22:37
אני אלוף מי אתם בכלל?!
השב   •  20
פח07/06/2017 00:34
את כל אלו שפגשתם כלפי מעלה תפגשו בדרך למטה חכו חכו גיבורים גדולים אכולי רגשי נחיתות
השב   •  01
דורוןר07/06/2017 06:30
השב   •  01
47
צפונבון06/06/2017 22:37
פשוט לא לקנות מנויים ולא להגיע.אין מצב לנסוע שעה וחצי לכל כיוון ולחפש חניה עוד חצי שעה ולהגיע באחת בלילה הביתה. בנוסף אין שום סיכוי לאליפות כשנתניה הוא האצטדיון הביתי אז חבל על הכסף וחבל על עוגמת הנפש. מזל טוב לב"ש על האליפות השלישית ברצף.
השב   •  02
46
איתי06/06/2017 22:32
עיר כמו ת"א עיר של חצי מיליון תושבים עיר סופר מרכזית בישראל כל המערך הכלכלי נמצא בת"א ואין לקבוצות הכדורגל שלה איצטדיונים ברמה ונורמלים?
איך ייתכן שמכבי ת"א רוצה לבנות איצטדיון חדש בתוך תחומו של ת"א כי הרי קבוצת הבית של ת"א איך זה שראש העיר מערים קשיים ולא מקצה שטח שיבנו איצטדיון וזה עוד אחרי שהבעלים של מכבי יתן את כל הכסף רק שיתנו לו שטח לבנות.
באירופה דבר כזה לא היה קורה לכל קבוצה היה עכשיו איצטדיון ברמה ולא גועל נפש שיש בת"א.
בני יהודה בכלל צריכה לבנות איצטדיון חדש עם 20 אלף מקמות ישיבה ליד פארק דרום.
הפועל ת"א צריכה להיות בבלומפילד החדש כאשר הוא יבנה. ומכבי ת"א צריכה לבנות איצטדיון בקרית שלום עם 40-50 אלף מקומות.
כנראה שכל ילד רואה את זה רק ראש העיר "החכם" שלנו לא רואה את זה.
אבל אין בעיה אנחנו נעניש אותו בצורה דמוקרטית בבחירות הבאות הוא לא יהיה ראש העיר של ת"א גם בגלל זה שהוא הרס את הספורט בכל ת"א
וגם בגלל שהוא שם ז.. על תושבי דרום ת"א שכל המסתננים שם כבשו את כל דרום ת"א והאזרחים שם מסכנים מאוד.
השב   •  00
ימני אמיתי06/06/2017 22:39
בקושי הם מביאים 8 למשחקי בית בעונה שהם מתחרים על אליפות .
השב   •  00
45
קובי06/06/2017 22:31
אני לא נוסע לנתניה.
השב   •  00
44
תומר06/06/2017 22:23
רון חולדאי ראש העיר הכי גרוע לספורט בת"א פשוט בגללו אין למכבי ת"א איצטדיון בשטח בת"א למשל קריית שלום וזה שלא יכולים להקצות שטח כדי שקבוצת העיר הכי מפוארת בתולדות הכדורגל הישראלי לא תוכל לשחק בשטח העיר פשוט שערורייתי.
ראש עיר אחר היה מקצה שטח בתוך ת"א ונותן לגולדהאר לבנות איצטדיון ברמה אירופאית ובכך זה יהיה עוד אטרקציה בעיר כמו ת"א אבל רון חולדאי לא רואה את זה ככה ברוב טיפשותו.
אנחנו נדאג שבבחירות הבאות לעיר ת"א רון חולדאי לא יהיה יותר ראש העיר כל אדם אחר יהיה יותר טוב ממנו.
השב   •  20
43
דודי06/06/2017 22:16
הכול זה תרגיל של העייריה בלומפילד עומד שומם שנה שלמה לא עשו כלום לא עובדים שם בכלל חולדאי כדורגל לא מעניין אותו בכלל תזכרו מה שאני אומר בלומפילד יהפוך לפיל לבן ובסופו של דבר יהיה שם או חניון או מגדל .
השב   •  20
42
אסף06/06/2017 22:14
בדיוק מה שאנחנו צריכים.!
השב   •  00
דר׳ הופמן06/06/2017 22:56
לא הספיק לך הגמר גביע?? איצטדיון מיושן ומרוחק, סע אתה לירושלים כל שבועיים יא טמבל!!
השב   •  00
פח07/06/2017 00:35
לינהספיק שני גמרי גביע והטרוף בלהגיע וחזור
השב   •  00
41
זו היתה אפשרות טובה06/06/2017 22:10
השב   •  10
40
שא06/06/2017 21:37
השב   •  00
עס06/06/2017 22:38
כי ה3 מליון שח בשנה זה מה שמזיז למכבי תא
השב   •  00
39
דייגו06/06/2017 21:32
שהיו מוותרים כבר על "השיפוץ". גם אין בלומפילד וגם לא עושים שם כלום.
השב   •  10
38
צהוב06/06/2017 21:32
בנתניה מאשר לעבור למושבה פחות מנויים פחות ביתיות בארופה זה יראה רע הקהל יאבד את העוצמה ובנוסף אם לנתניה היה כמעט בלתי אפשרי לקנות כרטיסים ליצעי העידוד עכשיו זה באמת לא יתאפשר חוץ מזה אסור לבנות איצטדיון לי נראה שהאליפות לא תתחזור עד שבהלומפילד לא יחזור
השב   •  00
37
מכבי צודקים כאן06/06/2017 21:20
השב   •  00
36
עופר06/06/2017 20:54
רמת גן לא עומד באף סטנדרט ועדיף כבר המושבה.
בלומפילד בשיפוץ
סמי עופר רחוק
לנתניה קשה מאוד להגיע והאווירה פח
השב   •  20
35
גיא.06/06/2017 20:27
יש מסילת רכבת, רק צריך להפעיל אותה נכון. אצטדיון כפול במספר המקומות. במשחקים נגד הגדולות הכנסה כפולה. (הפועל ירושלים ירדה ליגה כך שהתפנו ימים לשכירת האצטדיון).
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  11
צהוב בדם06/06/2017 21:08
אתה לא יודע כמה אתה צודק אבל לצערי אין שכל להנהלה של מכבי רוצים לעשות לנו חיים קשים ולא להכניס יותר כסף הזוי.
השב   •  00
34
התשתית מוכנה רק תבנו יציעים חדישים06/06/2017 20:15
בעונה שעברה כמעט כל אוהדי מכבי לא רצו בכלל לשמוע על ר"ג עכשיו כמה נשארו שלא היו רוצים לעבור לשם גם איך שהוא כרגע
השב   •  40
33
אסף06/06/2017 20:10
תביאו 200 סינים ותוך שנה יש איצטדיון פאר שמכיל 35.000 מקומות באור יהודה זה קרוב להכל. גם ככה מיץ אמר שהוא מוכן להשקיע והוא בודק אפשרויות אז הגיע הזמן.. אף קבוצה בעולם לא לקחה אליפות בלי בית משלה
השב   •  00
בלי משחק אחד בירושלים06/06/2017 21:21
השב   •  00
32
מכביסט06/06/2017 20:02
לא תמצא.
השב   •  00
31
מיקי06/06/2017 19:36
מה נסגר שכל הקבוצות בארץ וכל האוהדים רוצים רק את המושבה? האצטדיון כבר חרוש ולא נראה ראוי למשחקים. משחקות בו 4 קבוצות נשים, 8 קבוצות קטנות מליגות נמוכות, קבוצות נוער ונערים, ועוד כמה קבוצות מהלאומית ומליגת העל. מה נסגר שיש עוד איזה 10 קבוצות שרוצות גם הן להיכנס לשם? הרסתם את המקום הרסתם.
השב   •  00
חיים06/06/2017 20:09
בשביל מה ללכת רחוק כשלכל הקבוצות יש מגרש בעיר. לא מובן למה מכבי תא מוכנה להשקיע מיליוני שקלים, העיקר לא לשחק בעיר שלה. לא מובן גם לגבי בני יהודה והפועל תא. ובציוחד לא מובן לגבי נתניה שמכבי תא הולכת אליה אבל היא עצמה באה לעתים קרובות למושבה. אם זה היה האצטדיון הכי יפה בעולם הייתי מבין את האלה שמתעקשים לשחק שם, אבל זה לא כזה אצטדיון מפואר עד כדי כך.
השב   •  00
עוד שנתיים בלומפילד מוכן06/06/2017 20:16
השב   •  00
צחי06/06/2017 20:40
אין אפשרויות
השב   •  00
לא סובל את המושבה06/06/2017 21:24
השב   •  00
30
צהוב עולה06/06/2017 18:55
לא יהיו יותר מ7000 מנויים אחרי הסבל שעברנו אשתקד. לפחות תעשו אנשים מרוצים ותעברו למושבה. מנסים לעשוק אותנו אבל תמשיכו להתעקש.
השב   •  01
29
אבי06/06/2017 18:43
לא דרכתי ולא אדרוך בנתניה.מתייחסים לאוהדים כמו לזבל.בתל אביב ובאזור גרה חצי מדינת ישראל.
השב   •  00
28
פטריוט06/06/2017 18:39
לא יחדשו את המנוי שלהם אני מת לעשות מנוי ואי אפשר. עכשיו אני יוכל לעשות סוף סוף מנוי וכשנחזור לבלומפילד הזכות שלי תהיה ראשונה.
השב   •  40
27
כחול זה הפועל06/06/2017 18:39
בנתניה היציעים הקיימים יותר גדולים מאלו באצטדיון ראש הזהב בפתח תקוה והם יוכלו להסתפק בבניית יציע אחד בלבד במקום שניים
השב   •  00
רביד06/06/2017 20:10
השב   •  00
רחוק מדי ונגישות זוועה06/06/2017 21:29
השב   •  00
26
אלי06/06/2017 18:32
יש את אצטדיון רמת גן אפשר לארח את כל משחקי הליגה אפשארלמכור גם 20000 מנויים ההשקעה להכשירו לארופה אם בכלל יש להשקיע כי הוא עונה על הצרכים של ארופה מה רצים לנתיניה פנו להתאחדות בני טבק מנהל הקבוצה היכן אתה תתעורר תציע דברים הגיוניים רוב ההנהלה הם מחול ואינם מודעים למה שקורה בתקווה אלי
השב   •  31
מוטי06/06/2017 23:07
השב   •  00
25
בני06/06/2017 18:28
מעבר למושבה מגביר את הסיכוי לאליפות. המושבה אצטדיון בו לקהל משקל נכבד. בדומה לטרנר. עכשיו יש 2 שאלות. האם ניתן להגיע להסכמה עם עיריית פתח תקווה על סכום נמוך יותר כי הריי ברור שאם לוקחים אליפות זה שווה כסף. עד כאן מדבר ההיגיון. אבל במחוזותינו ברור שעד שהליך האישורים יסתיים זה יהיה קרוב מאוד למועד בו יסתיים שיפוץ בלומפילד. הכל בתנאי. מכבי תל אביב תנהל את פרויקט הוספת המציעים.
השב   •  00
24
ברק06/06/2017 18:27
אנחנו הלקוחות תשקיעו קצת כסף
כמו שאנחנו משקיעים בקבוצה.
השב   •  10
23
YRIVER06/06/2017 18:23
למדתם לשקר כמו מועדון הכדורסל. לא מאמינים לאף מילה שלכם. יש לכם רק מטרה אחת והיא לחלוב כסף מהאוהדים כמה שיותר.
השב   •  30
ארד רונס07/06/2017 07:45
בעלי מכבי משקיעם יותר מכל קבוצה בארץ ואתה מתלונן על הגרושים שלך?? שב בשקט בבית אל תגיע לנתניה לא צריכים בכיינים!
השב   •  00
22
חוזליטו06/06/2017 18:22
ותפסיקו לתזז אותנו , 200 סינים עם כינור גדול תוך שנה מקימים אחלה איצטדיון !
השב   •  50
צהוב עולה06/06/2017 18:44
תביא כסף ותבנה בעל הבית על חשבון מיץ יאללה תן גז יאללה יאללה טמבל
השב   •  11
חוזליטו06/06/2017 19:19
דבר ראשון טמבל עשה אותך בגלל זה יצאת ככה , דבר שני אם גולדהאר לא רוצה אז שלא ישגע לנו את השכל שהוא בודק אפשרויות , ומי שמך לדוברו יא אפס !
השב   •  30
21
ירוק06/06/2017 18:12
רק בחיפה יש מכבי
השב   •  12
רק מכבי06/06/2017 18:36
רק בחיפה חיים בהכחשה תמיד מעליכם.
השב   •  20
צהוב06/06/2017 18:51
ראינו איך סמי עופר ריק בסוף העונה, אפילו המנויים התייאשו.
השב   •  20
קוקי06/06/2017 20:15
אוהדי חוף דדו
השב   •  00
20
צהוב06/06/2017 18:09
המנויים שלי עדיף להגיע למשחקים חשובים ולקנות בספסרות שיהיה לכולם בהצלחה !
השב   •  20
ממי06/06/2017 18:18
ולמה נראה לך שישארו לך כרטיסים למשחקים הגדולים?
השב   •  30
אוהד אמיתי06/06/2017 23:01
בזמנים קשים צריך להשגיע בשביל הקבוצה גם אם זה לא נוח.. אשמח לקנות ממך מנוי אחד אם זה רלווני צור קשר..
השב   •  01
19
אוהד האוהד06/06/2017 18:05
שיפוץ בלומפילד בזיון היסטורי לעיריה
השב   •  60
רון06/06/2017 19:21
אתם לא תל אביבים! למה שאקשיב לכם?
השב   •  00
18
Jack06/06/2017 18:05
השב   •  11
רק לא נתניה07/06/2017 09:23
אין בית אין נשמה.אין חידוש
השב   •  00
17
מכביסט06/06/2017 18:02
אל תתנו להם. נתאזר בסבלנות עד שנחזור למבצר שלנו
השב   •  30
16
גיל06/06/2017 18:00
אסור להמשיך עם נתניה, חייבים מחאת אוהדים. אחרי מה שראינוץץףץףף אחרי מה שהיה השנה עם מכבי, יהיו הרבה מקומות פנויים. והמושבה יהיה מספיק טוב. אם ממשיכים בנתניה גם אין מה להשקיע מי יודע מה ברכש. אין קבוצה בעולם שלוקחת אליפות בלי בית !
השב   •  20
15
יריב06/06/2017 18:00
לעשות הסכם עם רכבת ישראל להסעת אוהדים בלבד כולל שאטלים מתחנת הרכבת. בכל העולם מגיעים אלפים רק ברכבת.
השב   •  40
Samisam06/06/2017 18:53
אתה צודק , הבעיה היא מערך הרכבות של מדינת עולם שלישי לעומת הרכבות בשאר העולם
השב   •  00
14
מכביבט06/06/2017 18:00
מי שהכשיל את המעבר של מכבי למושבה זה לכאורה אבי לוזון.
הוא בחש מאחרי הקלעים בעיריית פ"ת מתוך רצון של נקמה עקב השנאה הרבה שהוא מפגין כלפי מכבי אחרי שחשפה את פרשת השחיתות שלו בהתאחדות.
השב   •  10
13
כבר 8 פעמים שיפצו את טדי מאז שהוקם06/06/2017 17:59
ובפעם המי יודע כמה, מכל סיבה מפגרת כל פעם, אנחנו שוב פותחים עונה עם כמה שבועות טובים וארוכים שלא בטדי
השב   •  00
12
הבורר06/06/2017 17:57
זה ראש העיר של פתח תקווה
השב   •  10
11
משהו זז שם? בנו איזה מושב בימים האחרונים?06/06/2017 17:56
השב   •  41
10
צהוב06/06/2017 17:55
20 דקות מתל אביב מי שלא רוצה לחדש מנוי שלא יחדש הרבה אוהדים יקפצו על זה
השב   •  41
יאפס06/06/2017 18:37
אל תקרא לעצמך אוהד יטיפש בכל משחק לוקח להגיע מת״א לפחות שעה ורבע
השב   •  11
צהוב אש06/06/2017 18:59
א. מדובר בפקקים,חניה מבולגנת וקטנה ומרחק רב.. ב. אצטדיון לא ממש ביתי ג. ידוע שלא מעט אוהדים לא מגיעים לנתניה בשל סיבה זו או אחרת
השב   •  10
9
נדב כפר שלם06/06/2017 17:55
יכול להיות שמבחינת גישה וחניה (שגם שם זה לא מציאה גדולה אתם תראו) זה קרוב יותר לאוהדי מכבי שגרים בסביבה של גוש דן אבל חוץ מזה הוא סתם מגרש מגעיל וגם מכיל פחות בכמה אלפים לעומת נתניה. והוא גם לא ביתי ומלחיץ את הקבוצה האורחת גם אם תפוצץ אותו בקהל ובזה הוא דומה לנתניה
השב   •  40
מישה06/06/2017 18:48
ששיחקנו שם נגד מכבי פתח תקווה לקח שעה לצאת מהחנייה. היתרון היחידי של המושבה זה תחנת הרכבת. אבל מכבי לא אמורים לשלם 30 מיליון על מגרש שבעתיד לא ישמש אותם. צודקים לחלוטין
השב   •  30
ביתרי06/06/2017 22:35
בלי קשר לתוכנה
השב   •  01
8
דוד זנזורי06/06/2017 17:53
אני ועוד כמה חבר׳ה מארגנים עצומה נגד המעבר למושבה אז כל מי שמוכן לנסוע עוד כמה קילומטרים אבל יהיו יותר מקומות כרטיסים ומנויים בשביל האוהדים וגם על הדרך כרטיסים בשביל האורחים (בנינו במושבה אין הרבה מקום אז לא יהיה מספיק בשביל מקומות בשביל מחדשי המנויים בשביל הרוכשים החדשים ובשביל האורחים
השב   •  21
צחי06/06/2017 20:43
יכולים לקחת את עצמכם ולנסוע עד קיבינימט גם.ה"עוד כמה ק"מ האלו" זה עוד שעתיים. לך תעשה חמוצים
השב   •  01
7
יוד זין06/06/2017 17:51
השב   •  30
מי צריך גם06/06/2017 18:48
חוץ מזה כשבלומפילד יהיה מוכן (או לפחות ייכנס כבר לקצב בנייה) כל עניין ''המגרש החדש'' כבר ידעך סופית
השב   •  31
6
א.א06/06/2017 17:50
מכבי ללא אצטדיון ביתי/אווירה ביתית,ישאיר את מכבי עם עוד עוד עונה מגומגמת..
השב   •  60
5
ויש לכם בלומפילד של 30 אלף מקומות06/06/2017 17:50
לא חיכינו 4-3 שנים בוסרמיל עד שבנו את טרנר?
השב   •  13
בני06/06/2017 18:30
השב   •  20
למה לא מעדכנים06/06/2017 20:11
השב   •  20
4
רק מכבי06/06/2017 17:48
השב   •  11
אני בטוח06/06/2017 18:50
מכיר?
השב   •  02
מכיר בשנתיים האחרונות06/06/2017 19:36
השב   •  20
שי06/06/2017 20:22
השב   •  00
3
אוהד וותיק06/06/2017 17:48
בכיינים תיפטרו מכמה חוזים וענייה לכם כסף
השב   •  03
2
כל אחת בצורה שלה06/06/2017 17:47
מה קורה שם בכלל מתי היעד לסיום אם יש כזה?
השב   •  130
צ06/06/2017 18:10
מכבי עשתה 38 נקודות בבלומפילד ו 38 בנתניה. הפועל ניצחה 3 משחקים בבלומפילד בעונה שעברה וניצחה 4 העונה במושבה.
השב   •  13
Jack06/06/2017 18:13
להרס שלכם.וחוץ מזה מה תעשו עם בלומפילד בליגה א''?
השב   •  24
ובבלומפילד הייתה יותר אפשרות להינצל06/06/2017 18:52
השב   •  11
קובי06/06/2017 20:02
השב   •  10
1
אוהד מזרחי06/06/2017 17:46
טוב עכשיו כל המעבר הזה
השב   •  30
אסור לפספס
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
נגןהכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
הכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */