שי לב
|

גארת´ בייל. מצא את הפוקוס (אדידס)
כוכבי הספורט הגדולים בעולם תמיד מגיעים לרגע האמת ומספקים את הסחורה. 24 שעות לפני משחק הם מתרכזים, מוחקים את כל המתח, שוכחים מכל המחשבות וההיסוסים, כך עד העלייה להמגרש. כדי להגיע למאני טיים בשיא המוכנות והריכוז, נדרשת הכנה נכונה, פרטיות והרבה שקט. בדיוק בגלל כל אלה adidas משיקה קולקציה החדשה - FindFocus.
הסיפור של הספורטאי ב-24 השעות שלפני המשחק תמיד יצר באז מתוך הסקרנות לדעת מה קורה בחדרי ההלבשה הנסתרים של השחקנים הגדולים. בקמפיין המשיק את הקולקציה של ענקית הספורט הגרמנית, המגדירה מחדש את עולם הספורט ומעניקה פוקוס מירבי בזמן אמת לספורטאים, גארת בייל, ג'יימס הארדן ואנה איבנוביץ' חושפים את עצמם.
"ספורט זה לא רק משחק שאני משחק", אמר בייל בראיון לקראת השקת הקמפיין. "ספורט זה מי שאני, מה שאני ואיך שאני, זה מלווה אותי בכל שנייה על מגרש ומחוצה לו, בכל רגע שאני חי. הקולקציה החדשה מעוררת השראה ומאפשרת לי להכין את עצמי אסטרגטית לפני המשחק תוך כדי ריכוז מירבי ופוקוס אינסופי".
 |
אנה איבנוביץ´ (אדידס) |
|
|
בספטמבר הקרוב יוצאת adidas בקמפיין נרחב הקורא לשחקנים בדרך למגרש, לתחרות, לריצה - הכל כדי להקדיש את הדקות לפני העלייה למגרש ולמצוא את המקום השקט שלהם, אשר מקנה עבורם את הכוח להיאבק ולנצח. הקולקציה החדשה של adidas, עליה עבדו כשנתיים במחלקת המחקר והפיתוח של המטה הבינלאומי, עוצבה בהשראת הרגעים המנטליים והפסיכולוגיים של הספורטאי, רגע לפני שהוא עולה למגרש. קולקציית ה-“Athletics” נותנת את המענה על כך בעיצובים פונקציונליים, נראות אופנתית וטכנולוגיה מהפכנית.
מוצר הדגל של הקולקציה, העומד בראש הקמפיין, הוא הקפוצ'ון הלבן (Z.N.E Hoody) המתאים לכל ספורטאי לשמירה על ריכוז ופוקוס לפני העלייה למגרש. הקפוצ'ון עוצב תחת הרצון לעזור לספורטאים להישאר חזקים וממוקדים במטרה, כולל אלמנטיים עיצוביים המסייעים בהפחתת הסחות הדעת ואי נוחות של הספורטאי באמצעות בד דו שכבתי. בנוסף, תפר ייחודי בקפוצ'ון, שיעלה 449.90 ש"ח ויימכר ברשת חנויות adidas ובחנויות הנבחרות החל ב-7.9, מאפשר תנועה חופשית וגזרה מדויקת להשלמת מראה נועז ואופנתי.