מערכת ONE
|

רונאלדו ונבחרת פורטוגל חוגגים זכייה בגביע (רויטרס)
פלטפורמת המלצות התוכן אאוטבריין, המשמשת אתרים מובילים בארץ (בין השאר אתרי ומדורי ספורט דוגמת אתר הספורט ONE) מסכמת את היורו והנתונים, בחלקם, מפתיעים מאוד.
ראשית מעט מספרים: בזמן היורו היו לא פחות מ-1,900 כתבות בכשישה מיליון דפים נצפים ברחבי הרשת.
פורטוגל היתה הקבוצה שהכי הרבה ישראלים התעניינו בה (10%) כאשר איסלנד המפתיעה (9.5%) וצרפת (8.7%) המארחת הן הבאות בתור.
 |
איסלנד. הפתעה גם בנתונים ולא רק בטורניר (רויטרס) |
|
|
גולשים אשר התעניינו בכתבות היורו מתעניינים בעיקר גם בחדשות העוסקות בפולטיקה ומשפט.
אם רציתם הוכחה לכך שהמכשירי הניידים הפכו לחלק בלתי נפרד, ואולי גדול מדיי בחיינו, ודאי לא תופעו שמרבית התוכן (71%) נקרא במכשירים סלולריים.
ומתי הישראלים צרכו את התוכן שלהם אודות היורו: כאן הן הפתעה גדולה - בעיקר בהפסקות הצהריים ובשעות שלאחר המשחקים.