יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:41

דייגו מראדונה: מסי הוא הדובדבן שבקצפת

עבור ארגנטינה, כנראה הנבחרת המדוברת מכולן, הגיע העת לדבר במגרש. הערב ב-17:00 מול ניגריה, תהיה זו הזדמנות מצויינת לאלביסלסטה

|
מראדונה. להיות או לא להיות (רויטרס)
מראדונה. להיות או לא להיות (רויטרס)

הנבחרת המסקרנת ביותר במונדיאל 2010 ארגנטינה תפתח הערב ב-17:00 את הופעותיה בדרום אפריקה במשחק מול נבחרת ניגריה ביוהנסבורג.

דייגו ארמנדו מראדונה מאמן האלביסלסטה ינהל את המשחק הראשון שלו במסגרת המונדיאל מול הנבחרת נגדה שיחק את המשחק האחרון שלו באותו טורניר ב-1994.

מראדונה זכור בעיקר בשל אותו מונדיאל במקסיקו ב-1986 בו זכתה ארגנטינה בגביע כשהיא נשענת בעיקר על גבו של הפנומן. דייגו בן ה-49 מאמין כי הכוכב של הנבחרת הנוכחית ליונל מסי יכול לשחזר את מה שהוא עשה לפני 24 שנים.

"אני אהיה שמח לראות את זה", אמר מראדונה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והוסיף: "אני בהחלט אעריך את זה אם יהיה לו את ההשפעה שהיה לי בגביע העולמי ב-1986. אבל מאחורי מסי יש נבחרת שלמה, הוא רק הדובדבן שבקצפת".

"אני רק מקווה באמת שמסי יוכל להציג את היכולת שלו ושתהיה לו ההופעה הכי טובה בכל הזמנים. אבל הוא שיחק 63 משחקים במדי ברצלונה. גווארדיולה הוציא מהרכב של צ'אבי, אבל לא את מסי. זה הגביע העולמי, אין כאן הבטחה לכך שמסי ישחק ברמה שהוא יודע".

צוות ONE מספק הצצה נדירה למשחק הפתיחה

מראדונה צפוי לפתוח במשחק עם שלושה חלוצים, כאשר מקומם של ליונל מסי וקרלוס טבס בהרכב מובטח ואחד מבין השניים ייאלץ לפתוח על הספסל - גונסלו היגוואין מריאל מדרידו ודייגו מיליטו מאינטר.

מסי חוגג (רויטרס)
מסי. חתיכת דובדבן משובח (רויטרס)

מנגד, ניגריה מקווה לרשום הפתעה כבר ביום המשחקים הראשון, כאשר בשער שלה יעמוד ככל הנראה שוער הפועל ת"א וינסנט אניימה. הניגרים מינו את לארס לאגרבק השבדי למאמן רק בחודש פברואר האחרון ולא ברור עדיין האם הוא הצליח ללמוד את הנבחרת שלו בזמן המועט שהוא נמצא איתה.

לחלוץ הנשרים אובפמי מרטינס אין ספק שנבחרתו תיתן הופעה: "יש 150 מיליון אנשים שניגריה שיצפו במשחק ויעודדו אותנו. זה הגביע העולמי, אנחנו ידועים שזה חשוב לכולנו. אנחנו חייבים לתת את הכל".

גם מרטינס יודע מה האיום הגדול ביותר בנבחרת שמנגד, אבל לא ממעיט בערכם של שאר השחקנים: "דיברנו עם המאמן שלנו על ארגנטינה. אנחנו יודעים שמסי שחקן טוב, אבל אנחנו חייבים לשחק נגד כולם. ארגנטינה היא לא רק מסי".

אובפמי מרטינס חוגג, השווה את התוצאה בניירובי (רויטרס)
אובפמי מרטינס. "אנחנו חייבים לתת את הכל" (רויטרס)

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */