יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:46

למפארד: זה מפגש מול הטובה בבית חוץ מאיתנו

קשר אנגליה מתכונן למשחק הערב ב-21:30 מול ארה"ב. השאלה: מי יפתח לצידו של רוני? ספקטור: "זה המשחק הכי קל". אונייוו: "מגיע לנו יותר כבוד"

|
למפארד וחבריו באימון בדרא
למפארד וחבריו באימון בדרא"פ (רויטרס)

נבחרת אנגליה, אולי הנבחרת האהודה ביותר על הישראלים, תפתח הערב (שבת) את משחקיה בגביע העולם כשתתמודד מול נבחרת ארצות הברית באצטדיון ברוסטנבורג ב-21:30.

לאנגלים יש זיכרון רע אחד מארצות הברית בכל הקשור למשחקי גביע העולם. לפני 60 שנים, במונדיאל 1950 הדהימו האמריקנים את האנגלים בשלב הבתים עם ניצחון 0:1 שהותיר את אנגליה מחוץ לבית הגמר (באותו טורניר לא היו שלבי נוקאאוט, אלא שלב בתים נוסף עם ארבע המנצחות של הבתים הראשונים).

קאפלו וחניכיו יעשו הכל כדי שבארץ האפשרויות לא יחגגו שוב כמו באותו ניצחון ישן נושן.

קשרה של אנגליה, פרנק למפארד, מתכונן למשחק אחרי שהבריטים עברו את האימון המסכם לפני המשחק: "אנחנו יודעים כמה קשה יהיה. זה יהיה משחק קשוח. תמיד הראשון הוא כזה. זה יהיה משחק צמוד כי אנחנו משחקים מול הנבחרת הטובה בבית חוץ מאיתנו, אני מקווה".

צוות ONE מספק הצצה נדירה למשחק הפתיחה

"הם ישחקו מסודר. זה יהיה משחק מאוד חשוב עבורם כי כל אחד רוצה לפתוח בעמדה טובה את הטורניר. ראיתי כבר נבחרות שהמשחק הראשון שלהם לא הלך טוב, זה לא משחק של להיות או לחדול פשוט צריך להגיע מוכנים".

למפארד התייחס לטורניר מזווית אישית: "המונדיאל הקודם לא היה טוב עבורי ולא מוצלח במיוחד עבור הנבחרת. הודחנו שוב ברבע הגמר. אתה לא משחק בהרבה אליפויות עולם בקריירה וזה יכול להיות האחרון שלי למעשה זה כנראה האחרון שלי. אני רוצה להיות חלק מנבחרת מצליחה". 

אנגליה וארה"ב מוכנות לקרב הגדול

החוד של קאפלו עדיין לא ברור. וויין רוני כמובן יפתח אך לא ברור מי מבין השניים יהיה לצידו, ג'רמיין דפו או פיטר קראוץ'. ישנה אפשרות שרק חלוצה של יונייטד ישחק בחוד ומאחוריו חמישה קשרים.  

וויין רוני עם טרי. מי יפתח לצידו? (GettyImages)
וויין רוני עם טרי. מי יפתח לצידו? (GettyImages)

בצד השני, האמריקנים מגיעים עם ציפיות גבוהות במיוחד אחרי ההצלחה בגביע הקונפדרציות והעובדה שהם פייבוריטים לעלות מהבית בצוותא עם האנגלים. שחקנה של ארה"ב, ג'ונתן ספקטור, דווקא רגוע לקראת המשחק: "זה יהיה המשחק הקל ביותר שלנו בגלל שאין עלינו לחץ לנצח. אנחנו לא מצפים לקחת הכל במשחק הזה בשונה משני המשחקים האחרים".

אגוצ'י אונייוו, שמשחק בהגנה האמריקנית התבטא גם כן לפני המשחק ואמר: "לנוכח התוצאות שלנו בקיץ (העפלה לגמר גביע הקונפדרציות) מגיע לנו קצת יותר כבוד. אנחנו יוכלים להתמודד מול הנבחרות הטובות בעולם. נכון, זה המונדיאל וזה דבר אחר לגמרי אבל הניסיון יעזור לנו במשחק הזה".  

ארה&qout;ב (GettyImages)
נבחרת ארה"ב מתאמנת. רוצים לחולל הפתעה (GettyImages)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */