יום שישי, 20.09.2024 שעה 17:21

זה אמיתי: 58:63 גדול לקאחה לבוראל בברצלונה

גמר הפלייאוף הספרדי: קבוצתו של איבנוביץ' הפתיעה את האלופה במשחק הראשון. ספליטר בלט עם 16 נק', אליהו לא קלע. איטליה: מילאנו עלתה לגמר

|
שחקני קאחה לבוראל חוגגים (GettyImages)
שחקני קאחה לבוראל חוגגים (GettyImages)

ניצחון גדול לקאחה לבוראל ויטוריה בגמר הפלייאוף הספרדי, 58:63 על ברצלונה במשחק חוץ, נותן לקבוצה של דושקו איבנוביץ' יתרון מפתיע 0:1 בשיטת הטוב מחמישה. גם המשחק הבא ייערך בברצלונה.
 
פתיחה מוחצת של ויטוריה לקחה אותה ליתרון 2:14 והותירה את ברצלונה המומה. הפתיחה הזו גם הדגישה עד כמה היתה חלודה, לאחר שהבטיחה את עלייתה לגמר (0:3 על מלאגה) הרבה לפני ויטוריה, שהגיעה חמה מהסדרה הקשה שלה נגד ריאל מדריד (2:3). מה שאחה לבוראל לא הצליחה לעשות בסדרת חצי הגמר - לזכות בניצחון חוץ -  קרה הפעם.
 
הקבוצה של צ'אבי פסקוואל אמנם חזרה למשחק לאט ובהדרגה וירדה בפיגור שתי נקודות בלבד למחצית (34:32), ואחר כך גם עלתה ל-41:49 מבטיח, אבל אז שוב התהפך המשחק וקאחה לבוראל היתה נחושה וחדה עד לסיום במשחק שהסתיים בסקור נמוך במיוחד.

ליאור אליהו, שהצטיין במשחק מספר 5 נגד ריאל, היה הפעם חלש מאוד. הוא שיחק 12 דקות, החטיא את כל ארבע הזריקות שלקח וסיים בלי נקודות. לקאחה לבוראל: טיאגו ספליטר 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, מרסליניו הוארטס 11 נקודות ו-8 ריבאונדים, מירזה טלטוביץ' 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, פרננדו סן אמטריו 10 נקודות ו-9 ריבאונדים.

לברצלונה: חואן קרלוס נבארו 17, בוני אנדונג 12 ו-7 ריבאונדים, יאקה לאקוביץ' וג'אנלוקה באסילה 6 נקודות כל אחד.

טיאגו ספליטר. הצטיין במדי ויטוריה (GettyImages)
טיאגו ספליטר. הצטיין במדי ויטוריה (GettyImages)
 
באיטליה עלתה מילאנו לגמר הפלייאוף ותשחק בו נגד סיינה. הקבוצה של פיירו בוקי ניצחה במשחק חמישי ומכריע בחוץ את קאזרטה 59:65 (31:31 במחצית), וסגרה עניין על 2:3 בסדרה מרתקת. הבריחה הגיעה ברבע השלישי שבסיומו הובילה מילאנו 37:49, והצליחה לשמור על היתרון עד לסיום. בסדרה הזו שיחקו שני שחקנים שהופיעו בישראל בעבר, טימי באוורס, שקלע 6 נקודות, הוריד 7 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים ב-35 דקות עבור המפסידים, וג'יימי ארנולד ששיחק רק 12 דקות וקלע שתי נקודות למנצחים.
 
בלטו במילאנו: מייסון רוקה 14 ו-11 ריבאונדים, מוריס פינלי 13, מייק הול 12 נקודות ו-8 ריבאונדים. לקאזרטה: אנדראה מיקלורי 14.               

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */