יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:36

אוברדוביץ' חתם לשנתיים נוספות בפנאתינאיקוס

המאמן הסרבי ימשיך לאמן את האלופה היוונית בשנתיים הקרובות, למרות השמועות על עזיבה אפשרית. וויצ'יץ' וסקוני פן שוחררו מהיריבה, אולימפיאקוס

|
אוברדוביץ´. ממשיך לשנתיים נוספות (GettyImages)
אוברדוביץ´. ממשיך לשנתיים נוספות (GettyImages)

למרות השמועות על עזיבתו האפשרית לאחר האליפות העשירית ברציפות של פנאתינאיקוס, הודיע הערב (רביעי) הנשיא של האלופה, ת'אנסיס יאנקופולוס, על המשך דרכו במועדון של המאמן הסרבי האגדי, ז'ליקו אוברדוביץ', למשך שנתיים נוספות. אוברדוביץ' מאמן את הקבוצה מאתונה מאז עונת 1999.

מי שעשוי להישאר יחד עם הסרבי הוותיק לעונה נוספת הוא הרכז הליטאי, שאראס יאסיקביצ'יוס, שלפי סוכנו, מאוריציו בלדוצ'י, הביע את רצונו להמשיך במדי האלופה היוונית.

הסוכן האיטלקי הודה בכך שהרכז בן ה-34 אגן קיים שיחות עם מכבי ת"א, אך הכחיש את האפשרות ששאראס יחזור לישראל ואמר כי רצונו של השחקן הוא להישאר ביוון ובפאו, המחזיקה באופציה להארכת חוזהו בקבוצה לעונה נוספת.

בינתיים, בשורות היריבה העירונית, אולימפיאקוס, שהפסידה שוב לפנאתינאיקוס בגמר הפלייאוף היווני, הודיעו באופן רשמי על סיום דרכם במועדון של ניקולה וויצ'יץ' וסקוני פן.

ניקולה וויצ´יץ´. סיים את דרכו באולימפיאקוס (רויטרס)
ניקולה וויצ´יץ´. סיים את דרכו באולימפיאקוס (רויטרס)

שחקן הפנים הקרואטי בן ה-31, שעשה את שנותיו הטובות ביותר בקריירה במכבי ת"א, יחל בחיפושים אחר קבוצה חדשה והגארד האמריקני בן ה-33 לעומת זאת, שהגיע באמצע העונה כמחליפו של וון ווייפר, חושב על פרישה ממשחק מקצועני.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */