יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:43

ואן מרוויק: רובן לא יוכל לשחק מול דנמרק

מאמן נבחרת הולנד הסביר את מצבו של קשר באיירן מינכן: "הוא מיעט להתאמן ולשחק לאחרונה. ננסה להגיע לשלבים הגבוהים כדי שישחק עימנו שם"

|
רובן לאחר הפציעה. יחמיץ את המשחק הראשון  (רויטרס)
רובן לאחר הפציעה. יחמיץ את המשחק הראשון (רויטרס)

קשרה של נבחרת הולנד, אריאן רובן, יחמיץ את המשחק הראשון של נבחרתו במונדיאל, ביום שני מול דנמרק, כך דווח היום בתקשורת ההולנדית. רובן, כזכור, נפצע במשחק הנצחון של נבחרת האוראנג' 1:6 על הונגריה בשבת האחרונה.

עם זאת, קשרה של באיירן מינכן ממשיך לקבל טיפול אינטנסיבי במטרה להכשירו בארץ מולדתו, כל זאת בתקווה שיוכל לעלות על הטיסה לדרום אפריקה בסוף השבוע כדי להצטרף לחבריו, ולהשאיר את חלום המונדיאל שלו בחיים.

מאמן נבחרת הולנד, ברט ואן מרוויק, אמר לעיתונאים: "מאז משחק גמר ליגת האלופות ב-22 לחודש מאי בו שיחק רובן עם באיירן מינכן מול אינטר, הוא לא התאמן או שיחק הרבה, זה יהיה לא נכון לחשוב שהוא יוכל לעלות לשחק מול דנמרק".

ואן מרוויק הוסיף: "הפציעה שלו היא רצינית ואני לא יודע מתי הוא יוכל להצטרף אלינו, אנחנו נעקוב מקרוב אחר קצב החלמתו, לא נרצה לקחת סיכונים מיותרים. המטרה שלנו כנבחרת צריכה להיות הגעה לשבים כמה שיותר מתקדמים במונדיאל, כל זאת כדי לאפשר לאריאן לשחק עימנו כככל שיוכל".

בינתיים, באימון שקיימה הנבחרת הכתומה בדרום אפריקה עלה שוב חשש גדול לפציעה של שחקן נוסף, כשהבלם חאליד בולארוז נטש את האימון אחרי שנפגע, וקרח עיטר את רגלו, אולם החששותץ התבדו ובולארוז יהיה כשיר: "היינו מאוד מודאגים בתחילה, אך לבסוף הוא התאושש וזה נראה בסדר", הרגיע ואן מרוויק.

ואן מרוויק (רויטרס)
ואן מרוויק: "המטרה להגיע לשלבים הגבוהים בטורניר" (רויטרס)

הולנד תפגוש במונדיאל מלבד דנמרק את נבחרות יפן וקמרון, והשאיפה שלה תהיה להגיע לשלבים המאוחרים של הטורניר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */