יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:38

אזגי: איווניר הוא הבחירה הראשונה שלי לאשקלון

הערב בתכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE שוחחנו עם הבעלים של אשקלון שעדיין לא מינה מאמן. אלון חרזי: "אנו לא חוששים מאף קבוצה"

|
אופירה אסייג וחיים רביבו עם כל מה שחם בספורט
אופירה אסייג וחיים רביבו עם כל מה שחם בספורט

אופירה אסייג וחיים רביבו מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אלון חרזי: מכבי חיפה לא חוששת מאף קבוצה
מכבי חיפה מתחילה להתאושש אט אט מאובדן האליפות הדרמטי בדקה ה-92 של המחזור האחרון להפועל ת"א, וראשיה מכינים כבר את העונה הבאה מבחינת תכנונים של שחקני רכש.

בתכניתינו נבדוק מדוע עד כה שקטו על השמרים בכרמל ומה התכניות לפגרת הקיץ, כשברקע אנו שומעים ללא הרף על התחזקותן של היריבות התל אביביות.

שוחחנו עם הסקאוט של מכבי חיפה, אלון חרזי, שסיפר לנו על התחושות במועדון: "אני עצמי התאוששתי כבר מאובדן האליפות, זה לא נעים בכל קנה מידה להפסיד ככה אליפות, זו פעם שניה זה קורה לנו שמפסידים אליפות בהפרש שערים וגם בפעם הקודמת השתתפנו בליגת האלופות, זה משהו שנצטרך ללמוד ממנו כדי לחזק את הקבוצה".

אלון חרזי (עמית מצפה)
אלון חרזי, הסקאוט של מכבי חיפה (עמית מצפה)

על הרכש הכושל שהגיע לקבוצה בפגרת החורף: "טעויות נעשות כשעובדים בחופזה, החתמנו שחקנים בשלושה ימים שהיו לנו שטרכמן ודוטרה, והם לא היו משמעותיים בסגל שלנו ולכן לא התחזקנו בשום אופן. מכבי חיפה ממשיכה לדגול במדיניות של לא לקחת שמות מפוצצים ולא להסחף אחרי סכומים אדירים שקבוצות אחרות מוציאות".

חרזי סיפר מעט על אופי תפקידו במועדון הירוק: "למכבי חיפה הוצעו אינספור שחקנים על ידי אינספור סוכנים, הדברים בידיים שלי ואני בורר את הדברים ומעביר את זה לאלישע לוי ויענקל'ה שחר. יש למכבי חיפה תקציב, ואני צריך למצוא שחקנים חדשים בתקציב מסוים".

יעקב שחר (עמית מצפה)
יעקב שחר, לא איבד את הלהט בעקבות אובדן האליפות (עמית מצפה)

לגבי רשימת הקניות של מכבי ת"א ואם היא משפיעה על ההתנהלותץ בכרמל אמר הסקאוט: "אנחנו לא מפחדים מהתקציב של מכבי ת"א, כבר קרה שהם הוציאו סכומים שכאלו על רכש וכולם זוכרים מה קרה, אני יכול להבטיח שמכבי חיפה לא תשאר מאחור. התקציב של מכבי ת"א גדול יותר, ואם הם מוכנים להוציא סכומים שכאלה על שחקן כמו ברק יצחקי אז נפסיד אותו להם וניקח שחקן אחר".

"אין אצלנו שום חשש מקבוצות אחרות, ויענקלה שחר עדיין להוט להביא את מכבי חיפה להישגים. הוא כל הזמן שומר על יציבות בקבוצה, שתישאר חזקה בלי קשר אם שחקן זה או אחר יישאר או ילך".

חרזי שיתף אותנו בדרך עבודתו כסקאוט: "אני בורר חמישה-שישה שחקנים טובים בכל עמדה ויושב לראות אותם עם אלישע לוי ואז מקבלים החלטה. מכבי חיפה כיום צריכה להביא בלם ישראלי או זר, במידה ומסיללה יעזוב אז נצטרך מגן שמאלי, קשר 50-50 במקומו של קולמה ועוד חלוץ לחוד ההתקפה.אני בתפקיד הזה צריך לתת מענה לצורכי המועדון ואני שמח מאוד להיות בתפקיד הזה".

אלישע לוי (עמית מצפה)
אלישע לוי, יושב עם חרזי על רשימת שחקנים זרים שהוא בורר (עמית מצפה)

ולסיכום, שאלנו את חרזי על דעתו בעניין שיטת הקיזוז: "אני כמובן, נגד שיטת הקיזוז. זה לא משנה לטובת מי זה יפעל מן הראוי היה למצוא פתרון יותר יצירתי ליצור תחרותיות. אני הודעתי לניר דוידוביץ' שברגע שהוא רוצה לעזוב אז הוא צריך להודיע לי ואני אמצא לו מחליף, עד שזה יקרה אני לא נוגע בעמדת השוער. היום בתפקיד הזה ההשקעה שלי דורשת הרבה יותר מאשר בזמני כשחקן".

צוות ONE לדרום אפריקה: ההתרגשות במדינה בשיאה
טורניר המונדיאל, האירוע הנצפה ביותר בתבל, הולך ומתקרב בצעדי ענק וההתרגשות בשיאה. נותרו עוד שלושה ימים עד לבעיטת הפתיחה ואנו שוחחנו עם הצוות שלנו במדינה המארחת כדי לחוש את התכונה מקרוב.

דגלים ברחובות דרא&qout;פ (ONE)
דגלים ברחובות דרא"פ, ההתרגשות במדינה בשיאה לקראת פתיחת המונדיאל

אסף אבולעפיה, העורך הראשי של אתר ONE וסלבה ברזילאי, שליחי האתר, תיארו לנו אווירה של טירוף ברחובות יוהנסבורג כשאוהדי הנבחרות ממשיכים לזרום למדינה האפריקנית.

פרוספר אזגי: השילוב של אשקלון ואיווניר יכולה להוביל להצלחה
קבוצת הפועל אשקלון עשתה היסטוריה כשהעפילה לליגת העל אחרי 12 שנים, בתכניתנו נבקש לשמוע על התכניות של הקבוצה לקראת העונה הקרובה, כשהנושא המרכזי שעדיין לא נסגר הוא עמדת המאמן.

בתכניתנו שוחחנו עם הבעלים של הקבוצה, פרוספר אזגי, שסיפר לנו מה קורה מאחורי הקלעים: "נכון לעכשיו ישבתי עם שני מאמנים, אחד יוסי מזרחי אותו מאוד רציתי והשני הוא גיא עזורי, כל מה שכתוב בעיתונים הוא לא נכון כי לא דיברתי עם אף אחד. זו שנה ראשונה שלנו בליגת העל, אני לא האמנתי שקיים קהל כזה באשקלון כפי שראינו בשלושת המשחקים האחרונים. אני רוצה להביא מאמן שידע לעמוד מול הקהל הזה וידע לדבר עם התקשורת".

פרוספר אזוגי חוגג עליה (שי לוי)
פרוספר אזוגי חוגג עליה, אבל מי יאמן? (שי לוי)

אזגי הכחיש ידיעות שהתפרסמו בעיתונות לגבי מאמנים עימם דיבר: "גם הבעלים צריך לתת כוח לקהל, היתה תקופה שקראו למלמיליאן להתפטר ואני נתתי לו את הגב. כל מה שכתוב בעיתונות הארצית לגבי מאמנים עימם ישבתי הן ידיעות לא נכונות".

גם לגבי המשא ומתן עם אבוקסיס שיתף אותנו הבעלים של הקבוצה הדרומית: "אני פניתי ליוסי אבוקסיס ולהנהלת הפועל ת"א, הוא מאוד הוקסם מההצעה שלנו, על כסף לא דיברנו אך אני מאמין שזה לא היה מהווה את המכשול בינינו. מוטי איווניר היה הראשון אותו רציתי לאימון הקבוצה, אך נשאלת השאלה האם הוא מעוניין בתפקיד. אם אני אשב עם מוטי והוא ירצה לבוא אלינו לא יהיה שום דבר שימנע את העסקה".

אבוקסיס וגוטמן בחגיגות האליפות של הפועל (אלעד ירקון)
אבוקסיס, אזגי פנה אליו שיאמן את אשקלון, הוא סרב (אלעד ירקון)

אזגי סיפר איזה סוג של מאמן הוא רוצה לקבוצה: "אני רוצה מאמן שיאמין בקבוצה ובעיר. אני אולי משחק אותה רגוע אבל אני יודע שכל יום שעובר גורם לנו נזק. אין לנו בסיס של שחקנים, ישנם שחקנים שסיימו חוזה. המאמן שיוחתם יצטרך לבנות קבוצה מאפס. מרבית השחקנים אמנם רוצים להמשיך אך המאמן שייבחר יצטרך להחליט אם הוא מעוניין בהם".

התקציב לא יהווה בעיה עבור שום מאמן לדברי אזגי: "אם יבוא מאמן וידבר עימי על תקציב אז המינימום שנמצא בשאר הקבוצות יהיה לו וניתן יהיה להגדיל את התקציב במידה ויחליט שהוא רוצה להחתים שחקנים מסוימים. מדינה שלמה רוצה שהפועל אשקלון תצליח, הקבוצה הזו טובה לליגת העל. השילוב שלנו עם איווניר יכול להוביל להצלחה בליגת העל".

פרוספר אזגי ובני וקנין (אלעד ירקון)
אזגי וראש עירית אשקלון, בני וקנין, שופע מחמאות לעיריה (אלעד ירקון)

לסיום, אזגי שפע מחמאות לעירית אשקלון: "אנחנו היום ישבנו עם עיריית אשקלון ואנחנו הולכים להשקיע שלושה מיליון שקלים בשיפוץ האצטדיון שיהיה מוכן עד לפתיחת העונה. השנה אני חייב לציין שאני זוכה לשיתוף פעולה מלא מהעירייה, בראשה בני וקנין".

יעקב בוזגלו: נכון לכרגע, מאור לא מאושר במכבי ת"א
במכבי תל אביב קונים ומתעניינים כמעט בכל מה שזז בעונת המלפפונים הזו, אך גורלו של שחקן אחד מתוך הסגל הקיים עדיין לא ברור, זהו מאור בוזגלו. אנו נדון במעמדו הבעייתי של השחקן בקבוצה, וננסה להבין לאן נושבת הרוח. 

שוחחנו עם אביו של מאור, יעקב בוזגלו, שסיפר לנו היכן עומדים הדברים מבחינתו: "אני כבר פרסמתי כתבה מאוד גדולה בעיתונות על כל מה שקורה במכבי ת"א, ביקשתי להפגש עם אבי נמני ואני עדיין מקווה שזה יקרה. יש לנו בעיה, כי מכבי ת"א הביאה שחקנים שיכולים לשחק על המשבצת של מאור. אני לא יודע אם המטרה של הקבוצה היא להוציא אותו מהקבוצה. בפגישה שלי עם עוזי שעיה נאמר לי שבונים את הקבוצה סביב מאור, וכך אומרים גם לו עצמו".

בוזגלו מתחמם (אור שפונדר)
מאור בוזגלו, במכבי מביאים שחקנים על המשבצת שלו (אור שפונדר)

בוזגלו עדיין מעוניין לקבל הסברים מהמנג'ר הצהוב: "אני אבחן את הדברים בהמשך על סמך עשייה ולא על סמך דיבורים. כשאני הבאתי את מאור למכבי ת"א הוא היה אחד השחקנים המצטיינים של העונה, כיום, אפילו בנבחרת האולימפית הוא יושב על הספסל. אני רוצה לקבל הסברים, החוזה של מאור הוא אחד הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי".

"שיחזירו לי את מאור בוזגלו שהבאתי להם לפני שנתיים ואני אשמח. לאן אני יכול לקחת אותו היום? אני לא חושש מהתמודדות מקצועית נטו. אין לי חשש מהשחקנים שמגיעים למכבי, יש למאור הרבה לאן להתקדם. אני מאחור, דואג שהוא יקבל את היחס שמגיע לו".

יעקב בוזגלו (אור שפונדר)
יעקב בוזגלו, רוצה ולקבל הסברים לגבי בנו (אור שפונדר)

בוזגלו הפתיע כששפע מחמאות למועדון מקרית שלום: "אני לא מאלו שיושבים בשקט וזה ידוע לכולם, אני מכבד את כולם במערכת הזו. מכבי היתה תמיד מודל עבורי וחלמתי לשחק שם בעצמי. מכבי חיזרה אחריי בשביל להשיג את מאור הרבה מאוד זמן. אף אחד לא יכול לשכוח איך מאור הגיע למכבי ולדעתי הוא גם עמד בציפיות".

האב סיפר לנו שבנו לא מרוצה ממעמדו בקבוצה: "היום אם מאור ייצא לשוק החופשי יהיו עליו הרבה קופצים, אבל הבעיה תהיה כספית. אני הייתי רוצה לראות את מאור מחייך, שחקן שלא שמח לא יכול לתפקד על המגרש כמו שצריך. כרגע, מאור לא מאושר במכבי ת"א. אני לא אתן לאף אחד להצביע עליי כמי שהורס את מאור, הוא בשבילי מעל הכל ואני דואג לו".

נמני ובוזגלו (גיא בן זיו)
נמני ובוזגלו, האבא רוצה להפגש עם המאמן (גיא בן זיו)

"אני באופן אישי ניסיתי בלי שכר לעזור למכבי ת"א והם יודעים את זה, לא יכולים לבוא כלפיי בטענות שאני מפריע ולהשתמש בסיסמאות. אנחנו קיבלנו קנס של 50,000 דולר בשנה שעברה ואם תשאל את הנהלת מכבי אז תגלה שעד היום הם לא יודעים על מה הקנס. הדבר היחיד שמעניין אותי הוא ההצלחה של מאור".

בתכניתנו שוחחנו גם עם גיא וקנין ובעז גורן, כוכבי נבחרת הכדורגל של אתר  ONE שסיפרו לנו על החוויה אחרי שניצחו את נבחרת ערוץ הספורט והמשיכו עד לזכיה בטורניר התקשורת הגדול.

תמונה טורניר תקשורת ONE (ONE)
נבחרת ONE שזכתה בטורניר הכדורגל לתקשורת

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים העושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */