יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:47

צרות בצרורות: גם נאני ייעדר מהמונדיאל

מכה קשה לפורטוגל: קשר מנצ'סטר יונייטד נפצע באימון המסכם לפני היציאה לדרא"פ ולא ישחק כנראה בגביע העולם. רובן אמורים מבנפיקה צפוי להחליפו

|
נאני. גם הוא בחוץ(GettyImages)
נאני. גם הוא בחוץ(GettyImages)

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, נאני, שהיה אמור להוביל את נבחרת מדינתו, פורטוגל, ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו, נכנס לרשימת הפצועים שייעדרו מהמונדיאל הקרוב.

ההתאחדות הפורטוגלית אמרה בתגובה: ”אחרי שערכנו כמה בדיקות לשחקן נראה שהוא לא יהיה כשיר ולא יוכל לקחת חלק במונדיאל הקרוב".

נאני נפצע באימון המסכם של נבחרתו ביום שישי האחרון רגע לפני היציאה לדרום אפריקה. בינתיים מאמן פורטוגל, קרלוס קירוש הורה לשחקנה של בנפיקה, רובן אמורים לארוז תיק ולהצטרף לנבחרת בדרום אפריקה כמחליפו של נאני הפצוע.

נאני הוא השחקן השני של היונייטד שנפצע רגע לפני המונדיאל ולא יוכל לקחת חלק במשחקים עם נבחרתו שכזכור ריו פרדיננד בלם הקבוצה ובלמה של נבחרת אנגליה נפצע אף הוא וייעדר מהמונדיאל גם כן.

בפורטוגל בנו על נאני כמי שיעזור להם להגיע רחוק במונדיאל הקרוב יחד עם כוכבה של ריאל מדריד רונאלדו.

דווקא בעקבות ההגרלה הקשה שאליה נקלעה פורטוגל, בבית 7 יחד עם ברזיל, חוף השנהב וצפון קוריאה, זקוקה הייתה הנבחרת הפורטוגלית לכישרון האדיר של נאני ועכשיו נראה שסיכוייה יפחתו בעקבות המקרה.

כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו, עכשיו כל האחריות על הכתפיים שלו (רויטרס)

לנאני 8 שערים במדי השדים האדומים ונראה היה שהשנה הגיעה הפריצה הכל כך גדולה שכולם חיכו לה באולד טראפורד. נאני ענה לפחות על חלק מציפיות האוהדים שראו את כריסטיאנו רונאלדו עוזב אותם לטובת הכסף הגדול במדריד.

כזכור, נאני הוא לא השחקן הראשון שנפצע לפני הגביע העולמי כאשר גם מיכאל באלאק, ריו פרדיננד, מייקל אסיין וג'ון אובי מיקל ייעדרו מהמונדיאל הקרוב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */